Felix'in anlatımıyla
Annemler gideli iki saat olmuştu. Evden çıktıkları an Wooyoung hyungu armıştım ama hala gelmemişti. Bi kaç aramama ise cevap verememişti. Son kez şansımı denemek için aradığımda sonunda açmıştı.
Telefon Konuşması
Siz
Hyung saatlerdir arıyorum ve seni bekliyorum. Nerde kaldın ve neden aramalarıma cevap vermedin?Bok Çuvalı
Özür dilerim. Yolda kaza vardı ve her yere tamamen tıkanmıştı.Siz
Hiii ölü var mııı? Umarım yokturBok Çuvalı
Bilmiyorum. Ambulanslar geldi ama ölü var mı göremedim.Siz
Neyse ben seni tutmiyim. Yoldasın sonuçta. Sen de kaza yapma sakın.Bok Çuvalı
Tamam tamam. Korkma yapmam. Hadi öptümmmEn sonunda ben de ona küçük bi öpücük atıp telefonu kapatmıştım. Evde yemek olmadığı aklıma geldiğinde hemen odama gidip masanın üzerimde duran cüzdanımdan kartımı aldım. Emziğim de yanında duruyordu'Neden şimdi takmayayım ki?'diyip emziği takıp odadan salondaki koltuğa resmen uçmuştum.(bunu ben çok yapıyorum koltuğa uzak bi mesafeden zıplamayı). Hemen ikimizin de sorgulamadan yiyebilceği mandu sipariş ettim(mandu denmesine bakmayın işin şekil olsun diye mantıyı mandu yapmışlar hani Hyunjin için kullanılan bi emoji var ya 🥟 aha bu ama çok lezzetli öneririm).
Çok geçmeden kapım tekrarlı bi şekilde tıklanmıştı. Hızlıca kapıya koşup-deliğinden bakma zahmetinde bile bulunmadan kapıyı açtım.
"HOŞGE-lllldin hyung dicektiiim. Bi dakika hyung!Sen niye ödüyosun?!"
Kafamı çevirip kuryeye baktığımda dudağıma dik dik baktığını fark ettiğimde hemen emziği alıp arkama saklamıştım ve neredeyse ayaklarımı götüme vura vura koşarak uzaklaşmıştım kapıdan. Wooyoung hyung da içeri girdiğinde hemen yanıma oturması için yanımı patpatlamıştım.
"Bekle çantamı bırakıyım,üstümü değiştiriyim geliyim yanına. Olur mu? Sen de o sırada orta sehpaya sofrayı hazırla"
Diyip elindeki yemek poşetini bana uzatmıştı. Alırken aklıma gelen şeyi düşünmeme gerek kalmadan söyleyi verdim.
"Emziğime bakışını gördün mü?! Çok rencide ediciydi. Biraz daha küçük olsaydım kırılırdım yani."
"Evet yaptığı ço-
"Hyung?"
"Lixie?"
"Sence bu durum garipsenmesi gereken bir durum mu? Yani bırakmalı mıyım sence?"
O da çantasını hemen bulunduğu yere bırakıp yanıma oturmuştu ve omuzlarımdan tutarak ona dönmemi sağlamıştı.
"Hayır hayır! Böyle düşünmene kim sebep oldu bilmiyorum ama böyle düşünmemelisin. Çünkü yaşadığın bu durum çok normal,babanla annenin boşanmasından sonra oldu bu. Evet farklı kaçış yolları da bulabilirdin ama sen bunu tercih ettin ve buna saygı duyulması gerekir. Normal olmasa bile,anormal olsa bile herkesin yaptığı anormal davranışlar illa ki vardır. Ama dediğim gibi sakın bu durumun yanlış olduğunu düşünme ve nasıl olmak istiyosan öyle davranmaya devam et!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Baby|HYUNHOLİX
Fanfictionİsminden de anlaşılacağı üzere ageplay kitabı. Cinsellik olur mu bilmiyorum. Ama koyucağımı düşünmüyorum. Soft bi hikaye olsun istiyorum. Ageplay hakkında bilginiz yoksa araştırın öyle okuyun