4

62 8 8
                                    

Kiedy w końcu zabrzmiał dzwonek na przerwę wszyscy uczniowie od razu zaczęli pakować swoje rzeczy aby jak najszybciej opuścić klasę. Jedynie Minho robił to powoli wiedząc że musi teraz poprosić makrele o to aby Chan mógł pomóc mu z nauką. Makrela była to ich nauczycielka od angielskiego, nazwali ją tak bo pewnego dnia stwierdzili że śmierci ryba, a bardziej Felix reszta się po prostu z nim zgodziła.

Nauczycielka od angielskiego na ich pierwszej lekcji jasno powiedziała ze jeżeli ktoś ma problem z jej przedmiotem to ona wybierze jakiegoś ucznia który będzie mieć obowiązek pomoc mu z tym. Stwierdzała ze będzie to cos w rodzaju dodatkowej oceny, jeżeli wybrana przez nią osoba nauczy inna z tego czego nie rozumie to sam dostanie dodatkowa ocenę za pomoc. Wydawało się to dziwne ale wszyscy już na początku domyślili się ze kobiecie po porostu nie chce się robić zajęć dodatkowych. W końcu nikt jej za to nie zapłaci.

Po wyjściu wszystkich uczniów Lee podszedł do nauczycielki która siedziała przy biurku. Kobieta podniosła wzrok z kartkówek innej klasy i spojrzała na niego.

- Cos się stało Minho? - zapytała zdejmując okulary i położyła je na biurku - Kiedy w końcu postanowisz poprawić swoje oceny? Wiesz że jeżeli tego nie zrobisz to ja nie przepuszczę cię do następnej klasy.

- Tak wiem - powiedział cicho wpatrując się w swoje buty. Kiedy musiał przyznać że nie może czegoś sam zrozumieć albo poradzić sobie z jakimś problemem to czuł jakby to było takie proste do zrobienia ale to on jest za głupi żeby to zrozumieć. No cóż Jisung jednak miał rację co do jednego przy ludziach jest twardy i pewny siebie ale kiedy jets sam to jest zupełnie na odwrót - proszę pani ja nie rozumiem tego wszystkiego naprawdę próbowałem się nauczyć ale nie potrafię. Czy może pani poprosić Bang Chan żeby mi to wytłumaczył? - powiedział szybko chcąc jak najszybciej zakończyć tę rozmowę - On jest z Australii i wiem że bardzo dobrze to rozumie i może mógłby mi pomóc? Chciałem żeby zrobił to Felix ale on mi wcale nie pomaga, cały czas gada albo się drze że yo jest proste.

- Dobrze rozumiem - odparła krótko i wstała - zatem chodź poszukamy go.

Obydwoje wyszli z klasy i zaczęli przemierzać szkolny korytarz który był pełen uczniów. Minho zdecydowanie wolał miejsca gdzie było mniej ludzi i było cicho. Nie był typem osoby która lubi hałas i ludzi, wolał swoje towarzystwo, Felixa oraz Jisunga i oczywiście swoich kotów.

Szli tak przez chwilę aż z daleka chłopak nie ujrzał wyższego od siebie blondyna który uśmiechał się rozmawiając z kolegami. Oczywiście rozpoczął ich gdyż byli to Changbin i Hyunijn który podobał się Jisungiwi.

- Chan chciałam z tobą pogadać.

- Chłopaki zaraz do was przyjdę - powiedział do reszty która odeszła bez słowa i zostawiła ta trójkę samych - Ci się stało proszę pani?

- Posłuchaj to jest Minho - powiedziała wskazując na niego palcem - ma problemu z angielskiego, a dobrze wiemy że jesteś z niego świetny więc chciałbym cię prosić abyś pomógł mu po lekcjach nauczyć się i poprawić oceny. Nie rozumiem co się stało Minho skoro że wszystkich innych przedmiotów jest świętnu.

Chan spojrzał na młodszego który na niego nie patrzył. Czuł się jak idiota prosząc kogoś o pomoc a nie lubił tego robić.

- Pewnie pomogę mu.

- Dziękuję. Oczywiście później dostaniesz za to ocene.

Kobieta odeszła zostawiając ich samych. Chan przez chwilę patrzył na niższego ale kiedy zrozumiał że sam musi zacząć powiedział.

- Dasz mi swój numer? - zapytał - Napiszę do ciebie o której mogę do ciebie przyjść.

- Do mnie? Myślałem że pójdziemy do biblioteki...

- Ta tyle że dziś mam jeszcze zajęcia - wytłumaczył dalej się uśmiechając. - więc mogę przyjść od razu po nich do ciebie i ci pomóc.

- No dobrze - wziął do niego telefon i zapisał mi swój numer.

- Dzięki - zabrał telefon u schował do kieszeni - see you later!

Chan zniknął za rogiem a Minho nawet nie zrozumiał co ten do niego  powiedział.  Czuł się trochę zażenowany że nie zrozumiał co ten powiedział i również faktem że właśnie musiał przyznać się że czegoś nie rozumie.

_________________

Nastąpiła mała zmiana a mianowicie stwierdziłem że jednak zamiast Hyunlixow i Changsungow będziemy mieć Changlixy i Hyunsungi
Jakos bardziej mi w ten sposob pasuje
Mam nadzieje że się spodoba!

You don't have to pretend to be anyone  - MinchanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz