Tuzak

10 0 0
                                    

-İKİ GÜN ÖNCE -

Rana benim sevdiğim kız Gülayı bir odaya kapatmış ve işkence etmişti. Ranaya göre bu gayet normaldi çünkü satanistti. Ve onun sinirini bozan kişiyi uyardığı halde tekrar yaparsa o kişiyi öldürürdü. Bu satanistliğin bir ilkesidir. Ranada Gülayı uyarmış Gülaya benden uzak durmasını söylemiş Gülayda Ranayı dinlemeyince Gülayı odaya kapatmış. Benim Gülayımı hemde.

Gülayı bulduğumda terkedilmiş bir evdeydi. Boğazı kesilmiş, dudağı yediği yumruklardan patlamış ve tüm vücudu mosmordu. Yanında da bir siyah kedi kedininde boğazı kesilmişti. Gülay ayinlere kurban gitmişti.

Şimdi intikam zamanıydı kaçıcak bir yeri kalmamıştı. Tabi bu yavaş yavaş olucaktı. Daha çok korkmasını istiyordum. Ela gözleri yaşla doldu ve ağlamaya başladı. Sanki ona yapıcaklarımdan vazgeçireceğini sanarak, ona merhamet göstericeğimi sanarak bana yalvarmaya başladı. Önce gözleriyle yalvardı sonra cesaretle konuştu.
" Herşeyi senin için yaptım Yavuz. Seni çok sevdim ve Gülayın aramıza girmesini istemedim. Lütfen bana birşey yapma , Lütfen. "

Rana bu sözleri söylerken ben soğuk bakışlarımla ona bakıyordum. Hiçbirşey söylemiyordum, hiç hareket etmiyordum onun bana yalvarmasını izliyordum. Korkudan yalvarmasını...
Bir kişinin sizden korkması harika birşeydir. Ona her istediğinizi yaptırısınız , onun elinden hiçbirşey gelemez bu sizin egonuzu tavan yapar daha çok mutlu olursunuz. Kendinize daha çok güvenirsiniz. Çoğu insan benden korkar gerçekte ne olduğumu ne iş yaptığımı bilmeden korkarlar. 1,80 boyunda sarı saçlı , mavi gözlü kendi çapımda yaptığım kaslarım ve 70 kg , 30 yaşında olan bir erkeğim. Genelde siyah giyinirim bu da dışarıya yaklaşma tehlikeliyim havası verir. Sırf bu yüzden hiç kimse benimle arkadaşlık kurmamıştı. Sadece benim biricik kardeşim Kayla benim hep yanımdaydı. Öldürdüğüm her kişiyi Kayla gömerdi . Kayla arkamı toplayan bir kara melekti.

Ben düşüncelerime dalmış iken arkamdan iki el başımın üstüne silahları çektiler. İşte aptallığım Rananın satanist arkadaşları evdeymiş. Etrafımı 8 satanist çevirmiş durumdaydı. Benim kara meleğim beni bulurdu inşallah.

İntikamın Kötü YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin