Yakarış

12 0 0
                                    

Başımın üstünde iki el silahını çekmişti ve ben bu salakların evde olduğunu görmemiştim. Aptal kafam. Rana bana acıyarak bakıyordu. Şurdan bir kurtulim seni ve satanist arkadaşlarının bana yaptığınızın cezasını çektireceğim. Önce hepinizi bir odaya kapatıp ellerinizi kelepçeleyip bir sandalyeye oturtacağım ve yüzünüze damla tanesi kadar kezzap damlacıklarını atıcam o yakarışlarınız kulaklarımı doldurucak ve tekrar yapıcam tekrar tekrar ...

Ben böyle intikam için hayaller kurarken karşıma bir erkek geldi ve elindeki silahı bana doğrulttu. Şuan bana doğrutulan 3 silah vardı.

Şuan karşımda bana silah doğrultan çocuk siyahlar içerisindeydi sanırım grubun başkanıydı ve benimle konuşmaya başladı.

" Burada ne işin var ? "
" Ranayı almaya geldim"
" Ne yapıcaksın Ranayı "
" O biliyor"

Grubun başkanı olarak nitelendirdiğim çocuk Ranayı kolundan sürükleyip bir odaya götürdü ve bağıra çağıra konuşmaya başladılar. Bu bağırışları merak eden 4 kişi Rana ve o çocuğun bulunduğu odaya girdi kalmıştım 4 çocukla baş başa . Şimdiyse burdan kurtulmanın planlarını yapıyordum. Başımda 2 silah var ve bu silahları bir çocuk tutuyo yüzünü göremiyorum diğerleride o çocuğun yanında 2 si sağında 1 i solunda ve onlarında ellerinde silah var. Bende de hiç birşey yok sadece cebimde çakım var okadar oda şu anda işe yaramazdı. Ben bunları düşünürken etrafımı bir anda çevirip 4 kişide silahlarını başıma tuttu. Yok artık delimi bunlar beynim patlar hepsi aynı anda ateş ederse. Ardından pencere kırıldı ve içeriye 10 kişi daldı başımın üstündeki silahlı çocukların kafasına silahları tuttular ve silahlarınızı bırakın diye bağırdılar. Kimdi bunlar hiç birini tanımıyordum ama aralarından birinin yüzü tanıdık geliyodu. Birden başımın üstündeki silahların indiğini hissettim ve başımı yerden kaldırdığımda Kayla yı gördüm benim kara meleğim 10 adamla beni kurtarmaya gelmiş ve benim kara meleğim şuan satanist çocuklardan birinin boğazını kesiyordu. İşte abisinin kızı. Etrafımdaki yerde yatan cesetlere baktığımda 4 satanist çocuğun kesilmiş boğazlarını gördüm. Güzel sahne. Ardından Rananın olduğu odaya girdiğimde Rana yerde ağlıyordu. Diğer 4 satanist çocukta ölmüştü.

Ranayı yerden saçlarından tutup kaldırdım. Bana yalvarıyordu lütfen yapma lütfen yapma . Elime bir silah alıp Rananın başının arkasına sertçe vurdum ve bayıldı. Vurduğum yerden kanda akıyodu umrumda değildi ardından Ranayı kucağıma alıp arabama götürdüm onunla işim bitmemişti yaptıklarının hesabını vericekti. Ardından çocuklarla ve kara meleğimle evden çıktıktan sonra dediğim şey sadece şuydu
" Evi yakın! "
Ardından evi yaktılar biz arabama binerken 2 katlı ahşap bina kül oluyordu. Ranaysa şuan en tatlı uykusundaydı. Artık bu tatlı uykuları olmayacaktı. Oyun yeni başlıyor sonuçta ...

İntikamın Kötü YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin