Rana 'yı eve getirdiğimde hala uyuyordu. Rahat uykuları bu zamanlar bu zamandan sonra kabus dolu rüyalar görücek . Ben onun kabusu olucaktım ve Gülay'a çektirdiği tüm acıları onada çektiricektim.
Rana 'yı Riva da ki evime getirdim. Buradaki evim deniz kenarındaydı ve herkesten uzak 2 katlı bir villaydı. Tabi bu ev normal bir ev değil ben bu evimde insanlara işkenceler uygularım. Rana' yı da işkence uyguladığım bodrum katına indirdim ve ameliyat masasına yatırdım. Üzerindeki tüm kıyafetleri çıkarttım soydum yani kollarını ve ayaklarını kelepçeyle ameliyat masamın hemen yanındaki demirlere bağladım.İplerle bağlamadım çünkü ipler benlik değil yani ben burada birçok bıçak kullanıyorum sağlam bağlayamazsam çözüp o bıçaklarla ayaklarındaki iplerden kurtulur ve o türlü türlü işkence ettiğim bıçaklarla bana saldırabilirdi. Ben ise her şeyin kusursuz olmasını istiyorum bu yüzden kelepçeyle bağladım. Ardından o güzel işkence aletlerimi bıçaklarımı tabii ben hastanede çalışırken kovulmadan önce ameliyathaneden birkaç ameliyat malzemesi çalmıştım onları güzelce tezgahıma koydum.
Rana hala uyuyordu onun uyanmasını bekledim beklerken karnım acıkmıştı ve mutfağa ağır adımlarla çıktım. Yapacak bir işim olmadığı için yavaş adımlarla çıkıyordum mutfağa vardığımda kendime sandviç hazırlamaya karar verdim ekmek arasına peynir , domates ve salatalık koydum klasik bir ekmek arası bunu hazırlamayı simit sarayına gittiğimde öğrenmiştim harika yapıyorlar bu sandviçleri. Sandviçimi hazırladıktan sonra buz dolabından ice teamı aldım ve tekrar bodrum katına indim. Ben yemeğimi yerken Rana uyanıyordu.
'Çöz beni , yalvarırım ' ' İntikam vakti güzelim '
Böyle yalvarması saçmaydı ve aptal kız bağırıyordu bana , bana lan bana bağırıyordu ve de emir veriyordu. Peki ya şimdi ki tehditleri beni güldürüyordu neymiş satanist arkadaşları bunu bulup ta beni dövüp öldürecekmiş. Rana böyle bana yalvarırken aptalca tehditler ederken ben dikiş tutmaz bıçağımı alıp onun o güzel pürüzsüz bacağını kestim çok değil sadece diz kapağına kadar kestim. Kestiğim yerlerden kanlar akarken Rana'na çığlık atmayı da ihmal etmiyordu. Sonuçlarını biliyorsun ne diye benimle uğraşıyorsun ki dimi.
Ardından işkencelerime başladım. Öncelikle o kestiğim bacağını telle bi kenarını çekiştirdim bir tane daha tellede diğer tarafını çekiştirdim böylelikle de yara iyice açılmış kemiği gözüküyordu. Ardından elime ameliyat eldiveni giydim ve elini açtığım yaradan içeriye soktum. Elimi yaranın içine soktuğumda Rana'nın çığlıkları daha çok yükseldi daha çok bağırdı ve yalvarmalara başladı, tam istediğim gibi oluyordu bir insanın yalvarması harikadır size patronun kim olduğunu gösterir. Buradaki patron bendim ve ben ne istersem o olacaktı. Ardından yarının içindeki elimi çıkarttım ve bu sefer bacak kemiğinin üzerindeki ince eti ameliyat bıçağımla yavaşça kestim. Bilerek yavaş kesiyordum o acıyı yavaş yavaş hissetsin daha çok canı yansın diye hızlı kesseydim o yavaş kestiğim acı bir anda olacaktı ve hemen olup bitecekti ama ben hemen olup bitmesini istemiyordum yavaş bir şekilde olmasını istiyordum , bu yüzden yavaş hallediyordum.
Ben bu şekilde işkence ederken evimin zili çaldı. Ne alakaysa kimse bilmiyordu hayır kimsede gelmezdi ki buraya bir kere kara meleğim kayla gelmişti o kadar. Kapıya doğru ilerlerken çekmeceden silahımı aldım beni kim rahatsız ediyorsa onun işi cidden bitmişti. Rana ' ya arkadaş olarak kullanabilirdim belki . Kapıyı açtığımda direk o kişinin suratına silahımı tuttum hey bir dakika bunun burada ne işi vardı ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Kötü Yüzü
TerrorBirini çok seversiniz ama o sevdiğinizin başı beladadır nedeni ise sizin geçmişte yaptıklarınızdır. Gün gelir o çok sevdiğiniz kişiyi sizin elinizden alırlar , sizde ona yapılanlar için intikam istersiniz bu hikayede ise kanlı bir intikam hikayesid...