CHAPTER 20

229 1 3
                                    

"Badrul"panggil Aniq dengan sedikit perlahan kepada Badrul.

"Ha apahal?" tanya Badrul melihat kelakuan Aniq macam dah nak terkencing tercangkung dekat lantai .Badrul pun mendekatkan sedikit
kepalanya ke Aniq .

"Kau tak rasa ke Tiara tu macam ada yang tak kena?"tanya Aniq dengan muka sangat curiga melihat Tiara duduk di sofa sambil melihat telefonnya.

"Weh haah lah aku baru nak cakap dengan kau.Dia memang nampak pelik lah."Badrul dengan semangat menyokong pertanyaan Aniq tadi .

"Hah kan.Sekarang ni,aku nak kau bawa dia pergi mana-mana.Yang penting aku tak nak Tiara bawa telefon dia.Lepastu nanti aku record lah kalau ada apa-apa yang pelik,cun?"idea Aniq diangguk oleh Badrul.Lalu Badrul pergi mendekat ke Tiara.

"Tiara,tengok apa tu?"Cubaan Badrul untuk curi-curi melihat telefon Tiara itu tidak kesampaian kerana Tiara menutup telefonnya dengan pantas.

"Eh,takde apa lah."Tiara mengesat air matanya dengan laju.

"Jom Tiara kita pergi jalan-jalan,bos suruh Tiara keluar sebab yela.Mesti bosan kan duduk dekat rumah je."tipu Badrul.

"Oh."balas Tiara singkat.

"Jom?"ajak Badrul lalu Tiara dan Badrul keluar dari rumah itu.

"Yes,Tiara tak bawa phone dia.Kau memang mantap arh Bad" puji Aniq.

Aniq membuka telefon Tiara,lalu dia bengang kerana ada kata laluan yang harus dilepasi dulu.

"Yang ni tak mantap,macam mana ni." Aniq menggaru kepalanya yang tidak gatal.

"Call bos ah, apa lagi."Aniq memukul kepalanya .

Kring! Kring!

"Ha." jawab Tengku Danish.

"Boss,kata laluan Tiara ni apa?,taktahu la boss."tanya Aniq.

"Aku rasa 2791 , cuba kau try." suruh Tengku Danish.

"Ha dapat!" Aniq membuka telefon itu lalu membuka whatsapp,tiba-tiba dia melihat ada satu video yang di bagi oleh nombor yang tidak dikenali.Dia membuka dan melihat Tengku Danish bersama perempuan lain di klub.

"Boss,berita tak baik." takut Aniq.

"Apa?"tanya Tengku Danish.

Aniq merekod semua benda yang ada di telefon Tiara .

"Ni,boss tengok lah." Aniq terus mematikan panggilan.

Tengku Danish melihat kesemua video yang dihantarkan Aniq.

"SHITT!"jerit Tengku Danish.

"Kenapa boss?"tanya Rayyan.

"Kau cari ni nombor siapa."Tengku Danish menghulurkan telefonnya kepada Rayyan.

"Amir!"panggil Rayyan.

"Yes?"tanya Amir.

"Kau cari ni siapa."arah Rayyan.

"Baik."Amir terus mengambil telefon itu dan pergi ke komputernya

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PERNIKAHAN PAKSA !Where stories live. Discover now