Harry
Loui mi usnul na klíně. Pomalu sem ho přenesl do ložnice,položil na postel a přikryl ho. Šel jsem vypnout televizi a lehl jsem si k němu. Políbil jsem ho a zavřel jsem oči. Po chvilce jsem usnul.
Ráno
Ráno jsem se probudil první. Tak jsem se šel osprchovat. Vrátil jsem se zpátky a Louis už byl vzhůru. Stál u okna a koukal ven.
Dobré ráno lásko. řekl jsem mu ale neodpověděl.
Šel jsem za nim a objal ho zezadu.
" Nešahej na mě! " zakřičel a odtrhl se ode mě.
Co?
" Nebudeš na mě šahat. "
Proč ne? Lou nedělej si ze mě srandu a pojď ke mě. Chtěl jsem ho chytnout za ruku ale zase zakřičel " Já jsem doprdele řekl,ať na mě kurva nešaháš!!! "
Co se stalo? Co jsem ti udělal?
" Žiješ,to se stalo. "
Nemohl jsem uvěřit co řekl. Člověk kterého miluju mi tohle řekl..
Proč to říkáš? zeptal jsem se
Jen se na mě otočil. V jeho očích jsem viděl chvíli zlo a chvíli jakoby volání o pomoc. Nachvíli jsem přemýšlel. Co když to do něj vstoupilo? Ten duch??
Louisi!! Prober se!! To nejsi ty!! začal jsem vyvádět
" Di do píči. Kazíš mi život,kreténe. "
Zase to zabolelo. Vím že to neni on ale i přes to to bolí.
Otočil jsem se a opustil pokoj. Začal jsem brečet jako nikdy. Co budu dělat? Musím ho odtud dostat pryč!
Zvedl jsem se a šel zpátky do pokoje. Zase koukal ven z okna.
Z tohohle domů půjdem okamžitě pryč! řekl jsem mu
" Ses posral? Tady zůstanem !!! " vyjel na mě
Jsi jinej Louisi! To nevidíš,co to s tebou dělá?! Musíme pryč!
" Tady zůstaneme a drž už hubu! "
Louisi prosím.. zavzlykal jsem.
Otočil se a šel ke mě. Postavil se předemě a koukal se mi do očí.. Furt tam měl zlo.
Chytl mě a začal mě líbat. Myslel jsem že se vrátil starý Louis. Spolupracoval jsem. Po chvíli přestal. Chtěl jsem pokračovat ale když jsem se k němu nahnul uhnul.
" Zůstanem tady " řekl naprosto v pohodě.
Nezůstanem. odpověděl jsem
" Ty debile! " zakřičel na mě a dal mi facku.
L-loui,nech toho,prosím.
Začal jsem opět brečet a sjel jsem po zdi na zem. Chytl jsem se za hlavu a nevěděl co dělat.
ČTEŠ
Forever Together ( Larry Stylinson )
FanfictionEllie a Louis se rozhodli,že jednou vyvolají ducha. Po té co ho vyvolají a už nikdy neodvolají se začnou dít podivné věci. Ellie umře. Louis se seznámí s Harrym a začnou spolu chodit. Jak Harry přežije,že ten duch chce zabít i Louise ? Dokáže ho och...