Jisung'un anlatımıyla...
İrino&Sungie
İrino
Bunlar sana bir şey anlatır belki?
Yaklaşık bir saattir mesaj ile bakışıyordum. Bu fotoğrafların açıklaması vardı elbette ki. Her şeyi teker teker ona anlatacaktım fakat her şeyin bir zamanı vardı.Şuanlık gelen anksiyete krizimi durdurmalıydım.
Ellerim titremeye başlamıştı ve nefes alamıyordum sanki. Vücudum anormal bir şekilde ısınmaya başlamış, terlerim saçlarımın arasından boynuma damlıyordu.
O fotoğraftaki kişi ile hiç olumlu anılarım yoktu...
Elimdeki telefonu sertçe yatağıma bıraktım ve ayağa kalkarak telaşla odamda hızlı adımlarla dolaşmaya başladım. O fotoğrafları görmek bile beni o kadar kötü etkiliyordu ki, sırf bu yüzden yıllarca o fotoğraflardan, anılarımızdan kaçmıştım. Şimdi ise bunları görmek sinirlerimi bozuyordu.
Rahatlamak için duş almaya karar verdiğimde üzerimdeki kalın kazağı çıkardım ve banyoya girdim. Üzerimdeki diğer kıyafetleri de çıkardıktan sonra soğuk suyu açtım ve suyun altına geçtim. Buz gibi su cildime temas ettiğinde titresem de bunun beni rahatlatacağını bildiğim için umursamadım.
Eskiden ne zaman sinirlensem, üzülsem ya da kriz geçirsem soğuk su ile duş alırdım. Bu beni garip bir şekilde rahatlatır, sakinleştirirdi. Duştan sonra bütün düşüncelerimden arınmış olurdum.
Şimdi de aynısı olmuştu. Duştan çıktıktan sonra rahatlamış bir şekilde üzerimi giyinmiş, yatağıma yatarak iyice yayılmıştım.
Birkaç saat sosyal medyada gezinerek kafamı dağıtmaya çalışmıştım ama bazen videonun yarısında aklıma fotoğraflar geliyor donuyordum ve neredeyse 7 kere aynı video tekrarlanıyordu telefonumun ekranında.
Her ne kadar kafamı dağıtmaya çalışsam da olmuyordu, başaramıyordum. Sonunda mesaj kutumu açtım ve parmaklarımı klavyede gezdirmeye başladım.
İrino&Sungie
Sungie
Yarin saat 18.30'da han nehrinin orada ol.
Görüldü...Evet, ona gerçekleri anlatacaktım. Her şeyi anlatacak bana inanmasını sağlayacaktım. Aksi takdirde ben ve kalbim Minho'dan asla vazgeçemezdik...
_____________________
Heeellluuuuuuu
Nasilsiniz asklar
Bidahaki bolum buyuk yuzlesme var agaggag cok heyecanli
Normalde bu bolum o adamin kim oldugunu ve jisungun onu gorunce neden fenalastigini yazacaktim ama sonra vazgectim CUNKU SINIRLENMENIZI IZLEMEK COK ZEVKLI EHEHEH
Saka bi yana gercekten yb yazmak icin zamanim yok ve bu yuzden kisa bolumler yazmak zorundayim lutfen kizmayin bana 🥺
Neysee
Hepinizi opuyorum cok cok cok 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
Sizi cooookk seviyoruuuumm ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤mmmuuaaahhh 💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anxiety | Minsung ✓
Hayran Kurgu[TAMAMLANDI] 3RACHA grubu performans sergilemişti ve performanstan sonra konuşma yapmaları gerekiyordu. Konuşma yapacakları yerde çok fazla insan vardı ve bu Jisung'un anksiyetesini tetiklemişti. Eli, elinde tuttuğu mikrofon ile daha fazla titrerken...