🌹အမုန်းတရားတို့ရဲ့နောက်ကွယ်🌹
အချန်တော်တော်ကြာကြာ မောင့်ကို ပွေ့ဖက်ထားလိုက်သည်...
မောင်လှဲနေရာက အတင်းကုန်းထပြီး...ကျတော့်နဖူးလေးကို နမ်းကာ..."အဆင်ပြေရဲ့လားဂျီ.…''
"အင်း....."
"လာ...မောင်တို့ပြန်ကြရအောင်.…"မောင့်ကျတော့လက်ကိုဆွဲတော့ ကျတောအတင်းရုန်းကာ ဖြုတ်ချလိုက်သည်...
"ဂျီ...ဘာဖြစ်လို့လဲ...
လာ..ပြန်ကြမယ်လို့...''မောင်လက်ကိုနောက်တခေါက်ထပ်ဆွဲတယ်..ကျတော့ထပ်ပြီးရုန်းတယ်...
"ဂျီ..."
မောင့်မျက်နှာ သိသိသာသာ ပြောင်းလဲသွားပြီး စိုးရိမ်သည့် အနေအထား....
"မောင်..ဂျီမလိုက်နိုင်ဘူး.…မောင်သက်သာပြီမို့လား..ပြန်တော့"
"ဘာ..ဂျီ...."
"ဂျီ ဒီမာပဲ joenနဲ့နေတော့မယ်.."
"မောင့်ကို မစပါနဲ့ကွာ.…"
"စနေတာမဟုတ်ဘူး မောင်ပြန်လိုက်ပါတော့...."
"ဂျီ.."မောင်မျက်ဝန်းအိမ်တေက နဂိုထက်နီရဲလာပြီး မျက်ရည်များရစ်သိုင်းလာပြန်သည်...
ကျတော့နှုတ်ဖျားက ဒီစကားကို ရင်နာနာနဲ့ မပြောချင်လည်းပြောရတော့မယ်..."ဂျီတို့လမ်းခွဲရအောင်.."
မောင့်မျက်လုံးအိမ်က မျက်ရည်တေကျဆင်းလာခဲ့ပြီ..ကျတော့မျက်ရည်တေတော့ ထိန်းထားဆဲ...
"ဂျီ...
မောင်တို့တွဲလာတာ ၅နှစ်ကျော်နေပြီနော်..."
"အင်း.."
"ဒါတောင် ဘာလို့လမ်းခွဲစကားပြောထွက်တာလဲ..."မောင်ထင်နေလား ဂျီ ပြောချင်တယ်လို့..
ဒီအချိန်မာ ရင်တေအရမ်းနာနေတာ ဂျီ့ကိုဂျီ အသိဆုံး..
ထိန်းထားတဲ့မျက်ရည်တေလဲကျမတတ်..အသံတေလဲ တုန်ရီလို့လာခဲ့ပြီ..…မောင်နဲ့ဒယ်ဒီ့ကို ဘယ်လိုနည်းနဲ့မှ ထိခိုက်မခံနိုင်ဘူး..
ချစ်တယ်မောင်..စိတ်ထဲမာပဲ ထားတော့မယ်...အရမ်းချစ်တယ်..."အင်း...."
ဂျီ့နှုတ်ဖျားက လမ်းခွဲစကားကို ကျတော တခါမှ မမျှော်လင့်ခဲ့ဘူး ခုတော့ ကျတော့ရင်ဘတ်ကြီးကွဲသွားသလိုပဲ...အကြောင်းပြချက်တောင်မပေးနိုင်ဘဲ "အင်း"ဆိုတဲ့ စကားတလုံးလေးနဲ့ တကယ်ပဲလမ်းခွဲရတော့မာလား...
YOU ARE READING
🌹အမုန်းတရားတို့ရဲ့နောက်ကွယ်🌹(Completed)
Romance🚨Warning🚨 🔞 ပါနိုင်တာကြောင့် မဖတ်ချင်ရင် ကျော်သွားပါ ❌ဘယ်idol မှထိခိုက်လိုစိတ်မရှိပါ❌