🌹အမုန်းတရားတို့ရဲ့နောက်ကွယ်🌹
ညီအကို နှယောက်ရန်ဖြစ်ပြီး...jeonလဲ ဘာမှ မပြောလိုတော့ ..အပေါ် အိပ်ခန်းဆီသာ တက်သွားသည်...
"ဟူး.....
ခုမှပဲ အသက်ရှူချောင်တော့တယ်...မဟုတ်ရင် ငါရော ထယ်ပါ အသတ်ခံရမာ..."🌹🌹
ဒယ်ဒီရောဂါက အတော်လေးတော့ သက်သာသွားတယ်...jeonလဲ ညကအိပ်ပြီး မနက်စောစော ထပြန်သွားတယ်.......စကားတော့ ပြောမသွားဘူး....
"ဂျီလေး..."
"ဒယ်ဒီ သက်သာရဲ့လား နှလုံးက ဘယ်လိုနေသေးလဲ အောင့်တာတေ အမောဖောက်တာတေရှိသေးလား.."
"ဒယ်ဒီ့ ဒေါက်တာလေးက လာပြီးစောင့်ရှောက်ပေးနေမှတော့ မသက်သာဘဲ ရှိမလား.."
"ဟွန်း အပြောကောင်းတာ ဒယ်ဒီက..."နှုတ်ခမ်းလေးစူကာ ဒယ်ဒီ့ ရင်ခွင်ထဲ တိုးဝင်လာတာလေးက ငယ်ငယ်ကအတိုင်းပဲ..ကိုယ့်အမှားလေးတခုကြောင့် ကိုယ့်သားဘဝတခုလုံးပေးဆပ်လိုက်ရတာ..ဒီအဖေ ရင်နာလို့မဆုံးပါဘူး ဂျီလေးရယ် ..တောင်းပန်ပါတယ် ဒယ်ဒီ့သားလေး...
"ဟင်...ဒယ်ဒီ့..."
"ဟမ်..."
"ဘာ..ဘာလိုငိုနေတာလဲ..."
"ဘာမဖြစ်ပါဘူး..ဂျီလေးကို ဒယ်ဒီအရမ်းလွမ်းလို့ပါ..."
"ဒယ်ဒီက ဂျီ့ကို ငိုအောင်လုပ်နေတာပဲ .."
"အမလေးဗျား မငိုလိုက်ပါနဲ့.."
"ဒယ်ဒီလဲ မငိုရဘူး..."
"ဟုပါပြီ..""မွ.."
ဒယ်ဒီက မျက်ရည်တေကို အကြမ်းပတမ်းသုတ်ပြီး ပြုံးပြကာ ဂျီမင့် နဖူးလေးကို နမ်းလိုက်သည်..
"ခုမှ..ဂျီ့ကိုနမ်းဖို့သတိရတာလား.."
"မဟုတ်ပါဘူး..ဒယ်ဒီက ဒယ်ဒီ့သားကို အမြဲ နမ်းချင်နေတာပါ.."
"☺️☺️..."🌹🌹
တော်သေးတယ် အပြေးကောင်းလို့ လွှတ်လာတာ အနောက်က ကိုယ့် ချစ်သူလေးကိုလဲ စိတ်မချ..သူ့အကိုက လွယ်တာမဟုတ်ဘူး တော်ကြာ လက်တေပါကုန်မှဖြင့် ငါ့အဟုပ်လေး...
📞📞📞📞
"အဟုပ်..."
"ပြန်ရောက်ပြီလား..."
"အမ်း..ဒါနဲ့ အဟုပ်အဆင်ပြေရဲ့လား..သူရိုက်သေးလား.."
"ဟျောင်းလား အဟုပ်ကို ရိုက်မာ....ဘာမှစိတ်မပူနဲ့ သူမရိုက်ဝံ့ဘူး..."
"အင်းပါ....
ချစ်တယ်နော်.."
"အပိုတေ,..."
"တကယ်ပါ...."
"ဟုတ်ပါပြီ..ဒါပဲ ဖုန်းချတော့မယ်..."
"အင်း..အာဘွား.."
"အာဘွား.."
YOU ARE READING
🌹အမုန်းတရားတို့ရဲ့နောက်ကွယ်🌹(Completed)
Romance🚨Warning🚨 🔞 ပါနိုင်တာကြောင့် မဖတ်ချင်ရင် ကျော်သွားပါ ❌ဘယ်idol မှထိခိုက်လိုစိတ်မရှိပါ❌