Teď stop. Kdybych byla alespoň trochu normální, následovala by věta "a pak jsem se probudila". Jenže já jsem Anne Franková a jsem všechno jen ne normální. Protože se realita na tak dlouho zastavit nedá měla bych asi pokračovat.
Top ke mě přeskočí a zoufale se kolem sebe rozhlíží. "Tohle se nemělo stát."zamumlá tiše ale já ho stejně slyším. Novináři totiž slyší všechno. "Jste v pořádku?" Obrátí se na mě, ale působí nepřítomně. "Já. . proč bych.. ale ne!" Byla jsem tak zaujatá až jsem narazila do billbordu a ani jsem si toho nevšimla. Můj novinàřský kostým je pokrytý tenkou vrstvou bláta. Dřív než se mě zeptá co tu dělám a co jsem slyšela začnu to vysvětlovat sama. "Pracuji pro noviny OneBeat do rubriky celebrity. Když jsme se dozvěděli ze Big Bang přijedou do Ameriky vzbudilo to všeobecné pozdvižení. Čekala jsem tady na vlak abych s vámi mohla udělat rozhovor. A co se týká toho co jsem slyšela moc toho nebylo."
smetu si z rukávu vajgl a snažím se vypadat seriózně. Vím že s mým kulatým dětským obličejem a prudkou povahou se mi to moc nedaří. "Chci jen krátký rozhovor. Nic víc. Šéf bude vážně spokojený. Pak vám dám pokoj a zapomenu na to co jste tu říkali." škemrám a nehodlám zdůrazňovat fakt že už jsem to stejně zapomněla. G dragon se ke mě otočí zády. "Počkej!" Zavolá za ním Top a oba se rozběhnou pryč. "Zavolám vám." Křikne Top přes rameno. Zůstanu stát sama na plácku za zastavkou s vytaženou propiskou a malou jiskřičkou naděje, než mi nedojde že nezná mé číslo.