نصيحه لكل البنات 😇😌💥
لو بتكلمي شاب 😳😢
ادخلي اساليه هو انت بتكلمني ليه 👌🏻
هيقعد يقولك عشان بحبك «الحب ولع في الدره 😂 احم نرجع لموضعنا» الكلام دا كله 😌
قولي ليه طب انت تسمح لاختك تكلم شاب هاقول حاجه من اتنين:
_ هيقول لا، وساعتها هتقوليله امال بتكلمني ليه وارزعي ليه بلوك محترم «اللي تحرمه لاختك محللوش لنفسك مع بنات الناس».
_ يا اما هيقولك ايوه براحتها، وساعتها هتعرفي انه خروف لا مؤاخذه وبردو احنا ملناش فيهم.لكل بنت انتِ لو اهلك عرفوا انك بتكلمي شاب انت متاكده ان هيحصل مصايب، فكري لدقيقه انت والدك او اي حد من عيلتك جاب ليكِ تلفون ليه تستخدميه غلط وتكلمي شاب ليه تضيعي ثقه اهلك فيكِ عشان حاجه في الاخر بتبقي جوع او طمع«ودا بيبقي من سن ١٢ سنه لـ ١٨» حافظي علي نفسك لـ اللي يستحقك 😌.
وثانيا اللي بيحب حد هيحافظ عليه من نفسه هو شخصيا لحد ما تبقي معاه في الحلال 🤍.
# اختاري الشخص الصح 👌🏻😌
~__________~
ЎÃŜϻĮŇ ŜÃϻĮŘ
~__________~
لا تنسوا اهلنا في فلسطين 🇵🇸
لا تقلقوا الحرب محسومه نتيجتها في القرآن الكريم ولكن هذا مجرد وقت وسيعلمها جميع العالم .
العرب امه واحده ✌🏻♥
~________~
تقف في منتصف الساحه وترتدي ملابس رياضيه عباره عن بنطال قصير الي فوق الركبه بقليل وتيشيرت ذو حمالات سميكه ويحيط بها ست رجال علي اتم الاستعداد للهجوم.
ما هي الي دقيقه حتي اشارت لهم بالاقتراب، تقدم واحد منهم اليها وهجم باقصي قوته.
لم تمر خمس دقائق حتي كان يفترش الارض ولم يستطيع النهوض.
تقدم منها الثاني تبع صديقه، والثالث، والرابع، والخامس، والسادس .
كان يقف وشاهدها بكل فخر وخوف مما فعلته هؤلاء الرجال من اقوي الرجال في الضباط الجدد الذي انضموا الي العمليات الخاصه لكفائتهم، وايضا هي تضرب في اماكن حيويه مما يزيد من خطوره اصابتهم.
تحدثت نور بفخر مصطنع:
_ براڤو عليكم يا شباب.ثم اتجهت الي الذي يقف ويراقبها وهو يضحك علي ما فعلته بالدفعه الجديده، فهذا يحدث كلما اتي اشخاص جدد الي مقر العمليات الخاصه وتكون هي مدربتهم.
تحدثت نور وهي تركل آدم في معدته:
_ قدامي هتفضل تضحك كدا كتير.تحدثت آدم بالم:
_ ااه يا بنتي ارحمي امي.قاطعهم قدوم احد العساكر ثم ادي التحيه العسكريه وهو يقول:
_ الرائد نور والرائد آدم اللواء عايز حضرتكم في مكتبه.