Sabah kalktığımda babam evde mi diye baktığımda yoktu. işi yoğun olduğu için erken çıkmış olmalıydı. madamın üzerinde duran dijital saate baktım. Saat 09:46'ydı hemen kendime
BUNU GİYDİN
kahvaltımı yapıp spor yapmak için dışarı çıkıvaktım. Üstümü giyindim. Yanıma buzdolabından çıkardığım suyu aldım ve dışarı çıktım. 2-3 saat sonra eve geldim saate baktığımdausa saat 12:11'di. Xaver'la buluşmaya geç kalmıştım ALLAH belamı vermesin. Şık bir lokantaya gidicektik nerden mi biliyorum babam buzdolabının üstüne bir not yazmıştı Xaver la neree gidiceğimizi ve saati hemen üstümü giyindim.
BUNU GİYDİN
(Melanie'nin makıyajının fotoğrafını almayı unutmuşum o yüzden yazıcam)Kahverengi bir ruj sürdüm hafif biraz allık ve aylaynır çekip çıktım. Arabaya binip gidiceğimiz sertorantı konumdan bulmaya çalıştım. Off çok sitresliydim nedenini bilmiyorum ama durduk yere sitres yaptım. Restoranta geldiğimde ise her taraf boştu. Taki masada oturan adama gözüm kayınca. Evet bu oydu. Hafifçe yanına gittim. Kafasını bi anda çevirdi. Siyah bir gömlek altınada siyah kot ve siyah ayakkabı giymişti parmağında bir kaç tane yüzük vardı.
Xaver: Gel otur karşıma
Hemen önünde duran koltuğa oturdum.
Beni süzdü sonra garsona yüzünü çevirerek.Xaver:Menüyü alabilirmiyiz.
Ben çıktımı bile çıkarmamıştım konuyo önce o girdiyse devam ettirir kendisi dimi. Mekan bomboştu cidden kimse gelmiyodu ben bu adamla koskoca restoranta tektim konuya onun girmesini falan bekliyemezdim hemen söylendim.
Melanie: Bu restorant neden boş niye kimse gelmiyo?
Xaver: Kiraladım nedenini sorarsan tek kalıp konuşalım diye.
Sırf tek kalıp konuşalım diye kocaman bu lüks restoranı kiralamıştı manyaktı bu adam cidden belki bu restoranta gelmek isteyen müşteriler vardı eee tabi taş kalpli birinden ne bekliyosam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya'nın oyuncağı
Aventurakitap okumak şu koskoca dünyada en güzel şeylerden biri. kitap okumak benim için çok değerli♥️ her hikayenin bir sonu vardır 🎭 MUTLU ya da MUTSUZ sonlar...✨ ama benim hikayem hep mutlu sonla biter 😄 ---------------------------------------------- ...