Chapter 8-

245 13 0
                                    

נקודת מבט היילי-
שמעתי כמה דיבורים חלשים, אני נלחמת עם עיניי, מנסה לפקוח אותן.
התעוררתי בחדר לא שלי, בבית לא שלי, מיד התכוונתי לקום מהמיטה, כשלפתע מרקו ולוקה נכנסו ועצרו אותי.

״היי, היי.. זה בסדר.״ מרקו לחש והשכיב אותי חזרה,
״איפה אני? מה קרה?״ מלמלתי, בקושי מצליחה לפקוח עיניים.
״היינו במסיבה, רבת עם אוולין.. האקסית שלי, דיממת מהאף, התעלפת, ויצא שלקחתי אותך לבית שלי, דיברתי עם הורייך..״ הבהיר בזמן שהוא ולוקה מתיישבים לידי.

״אנחנו.. עשינו משהו?״ מלמלתי, משפשפת את מצחי.
״לא, לא.. אני ישנתי בחדר של אחי הקטן, את בחדר שלי.״ הרגיע אותי.
״כל מה שאני זוכרת זה הבעיטה לבטן שהיא נתנה לי, אחר כך המשיכה להכות אותי ומלמלה כל מיני דברים עלייך, ראיתי אותך מגיע ומיד אחרי זה התעלפתי.״

״כן.. היא לא תפגע בך יותר, אני מבטיח.״ החליש את קולו לקול מרגיע.
״היילי, אני לא בטוח אם את מכירה, זה לוקה, החבר הכי טוב שלי.״
״כן, אני שמעתי עליו, היי..״ חייכתי אליו.
״היי.״ החזיר חיוך. ״אני הולך לחדר כושר, נתראה מאוחר יותר.״ טפח בגבו של מרקו.

״עבר יום? או.. כאילו..״ ניסיתי להסביר את עצמי,
״הבנתי אותך.״ צחקק, ״כן, עבר כבר יום.״
נשמעו דפיקות בדלת, ״כן?״ מרקו התרומם לפתוח.
ראיתי בחור שדומה ממש למרקו, משערת שהוא אחיו.

״היילי, זה אחי, קול.״ הציג את אחיו, ״שלום ילדה, אחי דיבר עלייך המו-״ מרקו קטע אותו, וכחכח בגרונו. ״קול הגיע להביא לך ארוחת בוקר והוא כבר הולך..״ סימן לו משהו עם העיניים.
״בסדר,בסדר..״ קול צחקק, ״הולך.״ השאיר מגש עם ביצת עין, וטונה בצד על המיטה.

״בתאבון,יקירה.״ מרקו פנה אליי, ״אני אהיה בחוץ אם תצטרכי אותי.״ הנהנתי בחיוך.

אני לא מבינה למה אוולין הזאת התנפלה עליי אתמול, אני לא הבת זוג של מרקו. זה לא נראה שהוא בקטע שלי בכלל.. אבל היא משוגעת, אני לא בטוחה שארצה שהוא יהיה בקטע שלי ככה..

REAL LOVEWhere stories live. Discover now