jisung bir süre sonra bana bakarak
"inlemeni duymak istiyorum minho inle hadi"
dedi ve altımdaki şortu çıkardı.sadece boxer ile kaldım.sonra kutuya baktı ve kayganlaştırıcıyı gördü
"sence kayganlaştırıcı kullanıyım mı"
"h-hiç yapmasak"
"o zaman kullanmicam"
"nneee"diye bağırdığımda jisung kutudan bi tane alet taktı.top gibiydi azımı kapatıyodu.yarısı dişlerim ve dilim arasındayken yarısı da dışarıdaydı."ne çok bağrıyosun"
"ımım"
"bu şekilde konuşamicaksın ki minho"dedi ve penisini direk içime soktu
"ammmmmm"
"ah minho kayganlaştırıcı kullancaktım ama sen cevap vermedin işte"jisung'a ağlicak şekilde baktım.
"ağlama ama" dedi ve penisini içimde hareket ettirmeye başladı.canım çok acıyodu,ama aklımda bi soru asla durmuyodu.bu çocuk uke gibiyken nasıl seme çıkabilirdi ki?
ben böyle düşünürken jisung;
"daha da hızlanıyorum minho ya evet ya da evet,ahh doğru cevap veremezdin ki" dedi alayca
jisung hızlanmaya başlayınca yapmak istediklerine karar vermeye çalışıyo gibi gözüküyodu.
sonra beni çekti ve yatağına attı.
ters çevirdi ve yine penisini yine içime soktu.önüme çevirdi ve
"senin için küçük bir ağız işi yapacağım minho" dedi. ve eli penisimi tutarken kandini aşağı attı ve penisimi azına aldı.
penisimi azının içine aldı ve emmeye başladı.ilk çeyreğini almıştı sonra yarısını sonra da tamamını ağzına aldı(abimizinkisi 20 cm maşallah).
emmeye başladı emerken arada
dişlerini sürterek benim inlememi sağlıyordu."mhhhhhh"
jisung hiç duymaz bir şekilde devam ediyodu.en sonunda penisimi ısırdı ve bıraktı.ısırdığında çok canım acımıştı acıdan kavranıyodum nerdeyse.
çok sertti.normalde normal bi şekilde görsem yumşak biri sanardım ama çok sert davranıyodu.
azını penisimimden çektikten sonra ince bi demir alarak yanıma geldi.
"noldu?o elindeki ne?" bakışı atıyodum.
ne demek istediğimi anlamış olcak ki cevap verdi
"ah bu mu görceksin şimdi bebeğim"
tam yanıma geldi ve demiri alıp penisime sokmaya başladı.bu sefer inlemiyodum, çığlık atıyodum resmen.
"ahhhhhhmm"
"bu şekilde bile nasıl sesin çıkıyo"
dedi ve demiri içine doğru daha fazla bastırdı.canım çok acıyodu.acıdan ölcektim nerdeyse.nerdeyse sadece bi dildo eksikti.derken
O ELIMDEKI NEYDI!
şom azıma sıçim ya
ders boş olcak desem olmaz ama neden çündü o ders.
jisung dildoyu aldı ve beni kaldırdı götüme soktu ve geri yatırdı.hayır şaka yapmıyorum cidden soktu.ve son ayarı açtı.
tabi penisi yüzüğü ve tasma eksik olamazdı.(ficlerin olmazsa olmazı)
penisimde demir götümde dildo.sanki bu yetmiyodu.penisimdeki demiri ellemeden penisi yüzüğünü taktı.
ve sonra da tasmayı taktı(sonda)
"hadi minho bi anlaşma yapalım ben senin azını açıyım sende bana güzel bi ağız işi ver ve yaptıklarıma karışma"
tamam dercesine kafamı salladım ve oda azımı açtı.
"j-jisung"
"efendim minho"
"bunları çı-çıkarır mısın"
"a olmaz öyle hemde neden boşalcan mı?"evet dercesine kafamı salladım
"ama ben boşal demeden boşalamazsın minho.yoksa cezanı çekersin"
"a-ama canım çok acıyo"
"ben boşalana kadar boşalmana izin vermiyorum minho"
"t-tamam"
"eee ağız işini vercen mi?"istemeden de olsa jisung'un penisini alıp azıma soktum,emmeye başladım.
"dişini hissetmek istemiyorum minho eğer hissedersem senin için kötü olur"
sadece emdim hiç bir şey yapmadım.
devam ediyodum ki jisung azımın içine boşaldı.tam geri çekilip azımdakileri kuscakken jisung izin vermedi."onu yut minho!"
sesi çok korkunç çıktığında azımdakini zor da olsa yuttum ve bırakmak için izin istedim."tamam minho gidebilirsin"
tam kalkckatım ama kalkamadım.LAN UNUTMUŞTUM JISUNG PENISIME YÜZÜK VE DEMIR SOKMUŞ BIDE ARKADAN DILDO AÇIKTI
boşakmak istiyodum
"j-jisung"
"ne var minho"
"boşalmam lazım"
"olmaz minho"
"a-ama çok acıyo patlicam gibi hissediyorum"bunu derken eminim ki gözlerim dolmuştu ve çok masum bakıyodum
"tamam minho git boşal" dedi bende penisime baktım
"neye bakıyosun hee doğru çıkarmayı unuttuk çıkaralım sonra yine takarız minho"
yine mi kaç saat yapcaktık diye düşünürken jisung birden penisimdeki yüzüğü çıkardı sonra da demiri hiç acımadan çok acıyodu.gözlerim dolmuştu.jisung demiri çekince birden boşalmaya başladım.
"j-jisung"
"ne var yine minho"
"uykum geldi daha yapmicaz dimi"
"uyuyak mı istiyosun"
"evet"
"o zaman bende senin içinde uyicam"
"h-hayır"
"o zaman uyuyamazsın minho"
"tamam o zaman"beni yatağa yatırdı ve içime girdi hiç anlamamıştım girdiğini çünkü çoktan mayışmıştım.ve sonra da kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım.
★
tasma;
dışarıda bu
evde bu
bu arada minho okula iki yıl önce başladı o yüzden jisung ondan büyük
(minho dört yaşında ilkokula başladı)kelime:639
sonra ki bölümde görüşürüz💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yavşak
Fanfictionminho üniversite 6 öğrencisiydi ve yeni okuluna gidiyodu "dikkat et minho oda arkadaşın normal değil" "sadece bi oda arkadaşı müdürüm nolcak ki?"