kışkırtma

31 7 6
                                    

kapının açılma sesiyle kapıya baktım. sonra jisung olduğunu anlayıp bilgisayarımdan bütün kameraları açtım. ve herhangibi bi uygulamaya girdim ve bilgisayarlan uğraştım.

"hoşgeldin jisung"
"hoşbuldum"

dedi ve içeri girdi. benim yatağımın olduğu yere bakınca astığım fotoğrafları gördü.

AAAA ÇOKKKKK KIZGIN GÖZÜKÜYO ÇOK KOMIKKKK.

GÜLMICEM GÜLMICEM.
diyerek kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

"bunlar ne minho"
"fotoğraflarım kör değilsen görürsün jisung"
"dur sen bana kör mü dedin"
"yok ebeme dedim neyse git odadan arkadaşım gelcek bu gün burda kalcak"
"yok ya hizmetcin mi var burda"
"istiyosan olabilirsin"

jisung bana değişik gözlerle baktı.

"al orda kıyafetleri var jisung olabilirsin istersen senin için koydum.

"minho iyi misin ateşin falana mı var yoksa"
"yo jisung ne alaka anlamadım?"
"ahhh ne anlamaz şeysin sende"
"ayıp"
"değil"
"bok değil"
"banane banane"

aslında bakarsanız jisung çok yakışıklı bi çocuk.

pembe dudakları,kahverengi gözleri, hem açık hemde kapalı kahverengi saçları,Harry Potter gözlüğü,her gün giydiği o mavi sweati,sesinin bazen kalın olurken bazense çok ince olması, şakalarının komik olmadığı halde gülmesi, parıldayan gözleri,çok şirin olması,rockcılara benzemesi,çok tatlı hareket etmesi,küserken bile mi insan bu kadar tatlı olur ya?
dur bi dakika ne diyom lan ben?
YAZAR NAPTIN LAN BANA BEN ONDAN NEFRET ETMELIYIM!
YAZAR BEN SENIN OLMAYAN BEYNINI ALIP SABAHA KADAR ISTANBUL TRAFIĞININ ORTASINDA ÇATIR ÇUTUR SIKERIM HA!
DEMEDIM DEME!

mina(yazar)=minho relax seviştiniz siz ikiniz sadece biraz sizi yatak arkadaşı yapabilirim.sadece sikişceksiniz bir şey yok ya bunda.

BOK BIR ŞEY YOK

mina(yazar)=jisung gel al minho'yu sonra sabaha kadar sik ki sonra duş alırken onu alkolle aldır,o alkolleri minho'ya içir, başı falan ağrıyınca ilaç isticek senden sende azdırıcı ver sonra yine öğlenden sabaha kadar sik onu sonra görsün gününü.

YAZAR BEN SENIN TA ANANI AVRADINI OLMAYAN ÇOCUĞUNUN MILATTAN ÖNCEKI YIĞENININ TEYZESININ KIZININ AMCA OĞLUNUN KUZENININ DAYISININ TEYZESININ OLMAYAN DOKSAN DOKUZUNCU ÇOCUĞUNUN BEYIN HÜCRESININ MIKROBUNUN DAYISININ EBESININ ENIŞTESININ KUZENININ DAYISININ EBESININ ENIŞTESININ KUZENININ DAYISININ TEYZESININ KIZININ AMCA OĞLUNUN BABASININ DAYISININ NINESININ DEDESINI VE TÜM SÜLALENI TOPLAYIP İSTANBUL TRAFIĞIN ORTASINDA ÇATIR ÇUTUR SIKIYIM.

bi süre yazara küfür ettikten sonra jisung'un bana seslendiğini duydum.

"minho iyi misin daldın gittin"
"ha evet iyiyim bi şeyim yok"
"tamam o zaman neden dalıp gittin?"
"bi şey düşünüyodum boş ver"
"tamam"
"eee napıyon"
"senle konuşuyomnmal mısın"
"jisung mal falan ayıp bak giderim arkadaşlarımı çağırırım sonra giderim İstanbul trafiğinin ortasında sikerim sik gibi ortada kalırsın"
"istanbul?"
"kanka Türkiye,kurt,kebap,ayran,
baklava"
"sen türk müsün"
"yok ya arkadaşım bana baklavaya ne kadar aşık olduğunu anlattığı için artık Türkiye'yi adım gibi biliyorum"
'tamam"
"tamam"

jisung odadan çıktı ve gitti odada ben tek kaldım ve dakikalarca tuttuğum kahkahayı patlattım çünkü jisung'un oturduğu yere dik duran bir şekilde ince bi çubuk koymuştum ve bişi demedi.
sjsnsksnksnsks

videoyu editledim ve youtube'ye attım sonra da gittim uyudum.


knk ben bunu yazmayı unutmuşum lan
neyse bunuda arada yazcam.bide ben bunu hızlı bitircem 8-9 bölüm falan

yavşakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin