-1-

15 3 0
                                    

Her zamanki gibi alarmım  okula gitmek için saat 9'da çaldı ve ben de onu kapatmak için kalktım.

Okul açılalı neredeyse 2 ay oldu ve hala manitam yoktu.

Beni sevenler vardı ama Hepsi habeş maymununa benziyor diye düşünürken geç kaldığımı fark ettim ve hemen üzerime bir şeyler giydim.

-ÖYKÜNÜN KIYAFETİ-

Aşağı indiğimde annem  kahvaltı yapıyordu ve bana "öykü, anneciğim gel kahvaltını yap, sonra git" diye bağırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimde annem  kahvaltı yapıyordu ve bana "öykü, anneciğim gel kahvaltını yap, sonra git" diye bağırdı.

Anneme "Anne geç kaldım sana afiyet olsun" dedim ve dışarı çıktım.

Annem arkamdan bağırdı ama ben çoktan gitmiştim.

Okula vardığımda;
Derini gördüm koşar adımlarla bana doğru geldi.
Ve

Derin;"Abim bugün bizim okula nakil oluyor. Hayal edebiliyormusun abimle aynı okulda olacağım!!"

öykü; "ahahaha kardeşini sevmesem de senin adına sevindim".

Derinin arkasından.
İkizlerin geldiğini gördüm.
Onları uzun zamandır görmüyorum. Açıkçası onları gördüğümde çok mutlu oldum.

İkizler birbirinden ayrılamazdı, diğeri ne yaparsa onu yapardı, adından da anlaşılacağı gibi ikizdiler.

İkizler, Yağızın okulumuza nakil aldirma haberini almıştı.

Derin herkese bahsetmişti.
Bu hamlesine hiç şaşırmadım çünkü Derin abisine çok bağlıydı,
bense tam tersi.
Abim tam bir mağara adamı,
Derin ve abisinin aksine abimle geçinmeye çalışmamız hep kavgayla sonuçlanıyor.

Sınıfa doğru yol aldık.

Dersimiz Vildan hocaylaydı
Sınıfın kapısı çalındı ve tahmin ettiğim gibi uyuz yağız gelmişti.

Keşke hiç nakil yaptırmasaydı.

Kim olduğunu sanıyordu?
Yağız bana iyi bir bakış atmadı,sanki çokta umurumda.

Sınıfa öyle bir havayla girdi ki gören babasının okulu falan sanardı.
O an onun yerine kendimi rezil hissettim.

Vildan Öğretmen çok sinirlenmese de ders sırasında telefonla oynayan birini görünce cok sinirlenirdi.ve ilk günden itibaren öğretmeni Sinirlendirmeyi başardı.

Vildan Öğretmen yagiza seslendi;
"Çocuğum sınıfta telefonla oynamayı bırak, yoksa telefonu alıp dönem sonuna kadar geri vermem" dedi.
Ben de arkadan
"Aptal işte,ne bekliyorsunuzki?" dedim. ama içten içe bunu söylediğime emindim.
Sınıftaki herkes Duymuş oysaki.:(
O anda yüzüm kızardı ve ordan kaybolmak istedim, arkadan yağız;

"Sen her şeye burnunu sokma,çakma Sari" dedi.

Tam cevap vereceğim sırada Vildan öğretmen sözünü kesti ve sessiz kalmamı söyledi.

Yoksa Yağız denen o gebeş maymununa ne yapacağımı çok iyi bilirdim. aptala
bak, Ben ondan daha gerçeğim, o hiç kendine bakmamiyormuş gibi sadece benimle dalga geçiyor.

Daha ilk günden beni sinirlendirmeyi başardı.

Okul çıkışında Ezgi ve Yağız'ı konuşurken gördüm, sanki daha önce tanışmışlar gibiydi.
O anda Ezgi onlara baktığımı gördü.

Bana rahatsız edici bir bakış attı.

Ezgi isimli bu kız benim geçmişte çok yakın arkadaşımdı. Sevdiğim çocuğa aşık olup ihanet edene kadar tabi.

düşüncelerimde kaybolmuştum.

Kız gittikten sonra Yağız Malının yanıma geldiğini gördüm. Durdu ve

"Tanısıyomusunuz?" dedi.

"Sanane süt bebesi, sana cevap vermekmi zorundayım?" dedim. Daha sonra Yağız beni kolumdan çekip köşeye cekti.

"Ne yapıyorsun bırak kolumu yoksa..." Devam edecek kelime bulamadım, ardından Yağız cümlemi tekrarladı,

" yoksa?"

Eslem'i arkadan gördüm, kolunun altından sıyrılıp, Eslem'in yanına koştum, "Emir nerede, gitti mi, bir şey mi oldu?" Diye sordum

Eslem;
"Emir okulda birşey unutmuş onu almaya gitti" dedi, şoförün geldiğini gördük, Eslem'le arabaya bindik, ben düşüncelere dalmıştım,çoktan Eslem'in evine gelmiştik zaten .

Eslem Arabadan inip,vedalaştıktan sonra evimize geldik. Arabadan indim ve kapıyı çaldım. Aptal abim kapıyı açtı. "Şu ana kadar neredeydin  be kızım?"

İçeri girdim ve cevap bile vermedim.

Bu aptala cevap verecektim birde. "Gece 02.00'ye kadar kızlarla takılmanda sorun yok. Ben eve iki saat geç geldiğimdemi Bir sorun var?" dedim, sonra abim sustu.

Hemen odaya gittim ve peşimden gelmemesini umarak yatmaya hazırlanırken Yağız aklıma geldi.

  ondan nefret ediyodum ama sebepsiz yere aklıma geldi. Bu neydi simdi ya, artık kendime gelmem lazım diyerek düşüncelerimi unutmaya çalıştım. O anda bir mesaj aldım.

yazan kişi Yağız dı?

Merhabaaa

Bölüm biraz kısa ama baymamasi için kısa yaptım umarim ilk bölümü sevmişsinizdir🤘🏿

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm biraz kısa ama baymamasi için kısa yaptım umarim ilk bölümü sevmişsinizdir🤘🏿

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayin lutfen♡♡

Sonraki bölümü de kısa zamanda aticaz umarim:))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GIZEM VE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin