Bölüm 15

135 9 7
                                    

Birkaç gece öncesine göre güneşli bir sabahtı. Gökyüzü mavi ve parlaktı, açık bir gökyüzüydü ve güneş tam olarak parlıyordu, ne çok sıcak ne de çok soğuk.

Gökyüzü hayat gibiydi.

Bazen karanlık ve fırtınalı olur, sizi öldürebilecek güce sahip olur, soğuk ve yalnız olur.

Ama ertesi sabah hava her zamanki gibi güneşli olacaktı, güneş pırıl pırıl parlayacak ve size 'Sorun değil' diyecekti. Çünkü hayat böyleydi.

Gece ne kadar karanlık ve korkutucu olursa olsun, bir gün güneş mutlaka doğardı.

İşler ne kadar zor olursa olsun, öyle ya da böyle, bu en iyisiydi.

Ve Hyunjin biliyordu .

En azından Felix'in mutlu olduğunu biliyordu .

Felix mutluysa o da mutluydu .

_________________________

Mavi saçlı erkek, altındaki kahverengi, yumuşak toprakta yürürken sabah çiçeklerinin kokusunu içine çekerek çiçek tarlasında ilerledi.

Erkek, yerdeki bir taş oymanın önünde durdu, tek dizinin üstüne çöktü ve mezar taşının üzerine bir ayçiçeği koydu.

Gülümseyerek ayağa kalktı, yanağından aşağı küçük bir gözyaşı düştü.

"Merhaba Lixie." Çimlerle kaplı zemine oturarak, kıyafetlerinin kirlenmesini umursamadan fısıldadı.

"Sana bir ayçiçeği getirdim. Güneş gibi bana seni hatırlatıyor. Bizim için çok parlak ve neşeli. Umarım beğenirsin."

Hyunjin elini mezarın üzerine getirdi ve taştaki Felix'in adını taşıyan harflerin izini sürdü.

"LEE YONGBOK"

"Benim bok'um, Yongbok'um"

Uzun boylu erkek cebinden bir şey çıkarmadan önce hafifçe gülümsedi. Bir mektup.

"Bunu bana kız kardeşin verdi. Bu yazdığın son mektuptu, bana göndermeyi düşündüğün mektup..."

Hyunjin mektubu titreyen ellerle açtı ve kağıdın üst kısmındaki küçük gülen yüze bakarak kırık bir şekilde gülümsedi.

Sevgilim Hyunjin'e,

Daha erken cevap veremediğim için çok üzgünüm. Dans kurumundaki işim beni neredeyse her gün meşgul ediyor ve posta kutumu zar zor kontrol ediyorum.

Mektuplarını ancak dün, posta bana taşan kutudan buldum.

İkimizin de yaptığı onca işe rağmen hala bana yazmaya zaman ayırman beni gerçekten mutlu ediyor. Uzak mesafe ilişkisini istemememin nedeni de buydu. İkimiz de çok meşgul olurduk, zaten yürümezdi.

Her ay bana mektup göndermeye çalışarak kendini yorma. Cevap yazamayacağım zamanlar gelecek.

Çalıştığım yer çok nazik davrandı ve şimdilik sadece 5-8 yaş arası çocuk dansçılarla çalışıyorum. Burada, Avustralya'da çalışmak harikaydı ve ailemin evinin yakınında oldukça iyi bir daire kiralamayı başardım.

Lütfen üyelere iyi olduğumu söyle ve olanlardan dolayı kendinizi suçlu hissetmeyin. Geri alınması mümkün olmayan bir şey için üzgün olmanıza gerek yok. Kendini suçlama sevgilim. Lütfen yapma, bunların hiçbiri senin hatan değil. Sen isteyebileceğim en iyi ve en sevgi dolu erkek arkadaşsın ve bunun için hala minnettarım.

Sevgili Felix |HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin