5.

19 2 0
                                    

Jeongin szemszöge:

Ébresztőm hangos csörgésére ébredtem, mely azt jelezte hogy újra kezdődik minden. Amint kikeltem ágyamból szekrényemhez siettem, majd a fürdőbe és felöltöztem. Amint végeztem siettem le, és már egy szendvics volt elkézítve.

-Jeongin, azt edd meg szépen. Suliba csomagoljak valamit? - nagyon hálás vagyok hogy ilyen szüleim vannak.
-nem, köszönom - anyukám bóli tott majd, amint végeztem siettem fel a szobámba és táskámba kezdtem el pakolni. Egy kicsit rosszul éreztem magam, Hyunnal már egy jó ideje nem beszéltünk, és félek hogy valami baja esett. Siettem az ajtóhoz és kabátomat vettem fel. Amint kiléptem az ajtón, a hűvös idő fogadott. Egész uton azon gondolkoztam hogy vajon miért nem ír Hyun, de még válaszolni sem válaszol.
Amint a suli elé értem kis baráti köröm fogadott. Beomgyu és Jis szaladtak felém míg Seungmin és Felix csak nevetve sétáltak felém. Egy hatalmas öleléssel fogadtak, és sétáltunk a suli felé.

-Hogy, megtörjem a csendet - szólalt meg Beomgyu - Innie - kaptam oda fejem amint a nevem hallottam.
-hm?
-Hyunjinnal hogy áll a kapcsolatotok - Seungminnék tudják hogy meleg vagyok és azt is hogy Hyun tetszik nekem. Éreztem hogy nem kicsi pír jelent meg arcomon
-jujj ezt én is akartam kérdezni - ugrándozott mellettünk Jis
-nem állunk sehogy, amint kész lett a projekt nem keresett, ha írtam neki nem válaszolt - hajtottam le fejem, majd be is értünk a suliba
-Hyunjin mekkora egy bunko - mondta hangosan Seungmin, mire én befogtam a száját mivel az említett személy mellettünk szaladt be a terembe. Éppen be értünk csengetésre, és elfoglaltuk a helyünket. Én szokásosan Beomgyu mellé ültem, Seungmin és a többiek pedig egy hármas padba elénk (író:: nincs hármas pad de most lesz:>) kényelmesen elhelyezkedtünk és a tanárnő kezdte el az angol órát.

-Remélem mindenkinek kész lett, a projekt amit feladtam - a társak egymásra néztek én pedig Hyunra, a szokásos helyén ült és engem figyelt.

*time skip*

Mindenki bemutatta a projektjét, de volt egy-két diák akinek nem volt itt, vagy nem is volt kész.
-a következő páros Hyunjin és Jeongin, gyertek kérlek ide - sétáltunk előre majd bemutattuk projektünket.

Egy mágnes két pólusa (HyunIn) Where stories live. Discover now