★¹

386 35 47
                                    

cok fazla bwklettim fice baslamak icin dimi

nasil basliyim hic bilmiyorum yaa


minho duştan çıkmış belinde havluyla duruyordu. kapısı çalındı.

"tanrım!! kapı kapalıysa özel bir işim vardır! "

felix kapının ardından konuştu:

"lee benim, sana güzel haberlerim var. şu geçenki kedi sevdiğin yerdeki çocukla ilgili."

"hm? bekle giyineyim hemen"

minho sincap suratlı çocuğu çok beğenmişti. bu arzulama değildi. minho resmen çocuğa hayran kalmıştı. ilk görüşte aşka hiç inanmazdı. ama o çocuk farklıydı ona göre..

minho sözünden yaklaşık beş dakika sonra giyinip odasından çıktı.

"menajerin senin için araştırmış, adı han jisung. 16 yaşında 10. sınıfa gidiyor küçükken ailesinden şiddet görmüş saf bir çocuk, derslerinde başarılı, seul lisesinde 10-F sınıfına gidiyor. babası bay han'ın uyuşturucu baronu var, alkolik. şiddet görme sebebi de bu. bayan han'ı 10'dan fazla kez aldatmış. aynı şekilde bayan han'da barlarda takılıyormuş."

"fbı mısınız olum nereden buldunuz bu kadar şeyi?"

"gıcık piç"

"benim bebeğim olacak o, inanıyorum. yarın okulundan sonra arabayla alıp buraya getirsinler"

"tamam söylerim ben."

"hatta bugün gelsin."

"lee know sabretsen olmuyor mu? hemen altına almak zorunda değilsin."

"altıma almayacağım, aksine ona bir aile, bir baba, hatta bir babacık olacağım."

"bu işin tadı kaçtı muhsin"

"siktir git felix, yoksa sikmeyeyi- yada vazgeçtim sincabım bana verir."

"gidiyorum ağlama"

"ağlayan yok orospu çocuğu, nasıl kardeşimsin çözemedim hala orospu."

"çünkü o potansiyele sahip beynin yok"

"kaçman için 5 saniyen var'

" gidiyorum be ağlama"

felix odadan koşa koşa çıktı. minho bir kaç saat bilgisayarının başına oturup çalıştıktan sonra kapı sesleri duydu. bebeğinin geldiğini düşündü.

jisung'u getiren koruma minho'ya seslendi:

"efendim istediğiniz gibi getirdik."

"odama gelsin minik sincap"

"peki efendim"

sincap suratlı çocuk dudaklarını araladı:

"ee şey odası nerede? beni götürebilir misin?"

"gel bakalım küçük çocuk"

koruma jisung'u minho'nun odasına bırakıp aşağıya indi.

jisung, minhonun odasına girdiğinde biraz çekindiği her halinden belliydi. minho hakkında hiçbirşey bilmiyordu ve ondan korkuyordu.

minho gözlerini bilgisayarından ayırdı ve küçük çocuğa sevimli gözlerle baktı. sandalyesiyle çocuğun önüne yaklaştı ve konuştu.

"hoşgeldin bebeğim"

"s-sen kimsin?"

- - - - -
en guzel yerde kestim zırlayın ouhuhahahahahaha

- - - - - en guzel yerde kestim zırlayın ouhuhahahahahaha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
everywhere was night, he was my star | minsung √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin