• kördüğüm •
Dalgaların sesi yükseldiğinde yere bir gözyaşı, bir kan damlası ve bir de ceset düşer. Gözyaşı masumundur, suçsuz olanındır. Kan damlası okyanusundur, gerçeği saklayanındır. Ceset ise limanındır, okyanusun sırrının taştığı yere aittir. Sırlar taşar, gerçek yüzeye çıkar.
Her katil, amacı ne olursa olsun, kendi ruhunun intikamını alır.
Masumun gözyaşı aktığında okyanus güçlenir, kan çoğalır düzen bozulur ama insan aynı kalır çünkü insan hiçbir zaman tek taraflı olmamıştır, içinde hem cennetin hemde cehennemin tohumlarını taşır. Hayat oyunu başladığında ise hangi tohumun filizlenip göğe ulaştığını ancak oyunun sonunda görürüz.
Sonra bir oyun başlatılır. Başrol sensin derler. Yönetim dahil her şey sende. Yetki sende. Bilmediğin bir yükün altına girersin öylece, sana yol gösterecek kimse kalmaz. Artık sadece kendi dünyanda değil gerçek dünyada da yapayalnızsındır. Her şey ama her şey sarpasarar.
Her iyilik bir kötülüğe karşılık gelir.
Akıllarını susturmak için değerlerini siler atarlar, başkasının iyiliğine karşılık sen kötülüğün düğümü olursun ve hikaye başladığında belki düğümde çözülür.
"Bir düğüm, iki düğüm, üç düğüm,
sonu kördüğüm."27.08.2019/Kördüğüm
Monaleah.
Herkese merhabalar!
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben çok iyiyim, sonunda beklettiğim kurgumu sizlerle paylaşmaya hazırım çünkü. Bu platformda çokça kez yazdığım birkaç kurguyu paylaşmış daha sonrasında devamlılık sağlayamadığım için hepsini kaldırmıştım. Şimdi kısa soluklu bir kurgunun kısacık giriş bölümüyle sizlerle karşılaşacağız satırlarımda ve bu yüzümde koskocaman bir gülümsemeye sebep oluyor.Bölüm aralıklarını daha oluşturmadığım için size net bir şey söyleyemesem de olabildiğince bu kurguyu yarım bırakmamak için çabalayacağım. Okurken gördüğünüz detayları ve bu detayların nelere sebep olabileceğini düşünüyorsanız yorumlarınızı eksik etmeyiniz lütfen.
Başlık kısmına okuduğunuz tarihi imza olarak bırakmayı unutmayınız.
İlk bölümde görüşmek üzere.
Sizleri çok seviyorum!
Instagram: monaleaah
Twitter/X: monaleaah
Tumblr: monaleaah
Ask.fm: monaleaah