Merhaba
Ben "Luca Millers" Tanıştığımıza memnun oldum.Hayat hikayemi merak ediyor musun?Neden her yerde benim adım ile verilmiş kayıp ilanları olduğunu merak ediyor musun?İnsanlar Bana ne olduğunu merak ediyorlar.Ne olduğunu söyleyeyim.Gözüm açıldı.Artık her şeyi daha iyi anlıyorum.Bana söylediği yalanları...Çok ilginçtir ki bir günde hayatım kaydı.Mutluluğumu,huzurumu kaybettim.Tek hissettiğim duygu korku onu da hissede bildiğimden emin değilim.Korkuyorum hem de çok.Bu olayları,yaşananları bir tek ben biliyorum.Sen de bilmek ister misin?
Korkmak ister misin?
Daha doğrusu korkmaya hazır mısın?
Seni bazı konularda uyarmak zorundayım!!!!
Bu hikayede bolca kan bulunur,bolca çığlık,bolca gözyaşı.Kendini buna şimdiden hazırlasan iyi edersin.Ben "Luca Millers" 6 yaşında bir çocuğum.En çok ilgi çeken özelliğim saç rengim.Saçımın en ön kısmı sarı,arka kısımları ise kahverengi.Annem ve babamın karışımı.Saçımın iki renk olmasını bazı kişiler iyi bir özellik olarak bazı kişiler ise kötü bir özellik olarak nitelendiriyor.Benim için bu bir sorun değil.Saç rengimi seviyorum.Ama bazı kişiler...Boşver.Göz rengim ise okyanus mavisi.Göz rengimi annemden almışım. Annemin göz rengi de benimkiler gibi.İnsanlar genelde gözlerime çok dikkatli bakarlar.Bu biraz tuhafıma gider.Sanki gözlerimde bir şey varmış gibi,bu çok korkutucu.Hem de ürpertici.Genelde mavi giyinirim.Mavinin bana her zaman yakıştığını düşünüyorum.Ben üçüz olarak doğdum.İki benlen yaşıt kız kardeşim var.İsimleri "Luna" ve "Lucy" ikisinide çok severim.Ama Lucy...beni pek sevmez.Nedenini hiç bir zaman anlayamadım.Bana karşı bir soğukluğu var gibi.Ama neyse "Luna" ise beni çok sever.ben de onu çok severim.Kendileri üçüzlerim olduğu için tabi ki de bana benziyorlar.Neyse bence artık asıl konuya geçebiliriz.Sizi biraz geriye götüreceğim.Baya bir geriye...
05/02/1998FRIDAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANAVARLAR:Yaşamdan Öte
Mystery / ThrillerHayatım ilk başta mükemmeldi... İLK BAŞTA Hayatımın en kötü gecesini yaşıyorum.Ama o geceden sonraki diğer geceler git gide daha da kötüleşiyor. Yaşamaya çalışıyorum Yaşayabilecek miyim? Onlar her dakika...