Luna,
"Luca garip davranıyordu çok garip.Surat ifadesinden korktuğu belli oluyordu.Ama neden?... Neyden,kimden korkuyordu.Sanki çok büyük sırları vardı.Hiç kimseye söylemediği,söyleyemediği... Korkmak normal bir şey.Neden bana ne olduğundan bahsetmiyordu.O benim kardeşimdi.Ona sebebini sorarsam bana bozulabilir veya söylemek istemeye bilirdi bundan dolayı belki söylemeye hazır olduğunda söyler diye ona sormadım.Sormak istemedim."Günümün nasıl olduğundan bahsediyordum.Bir anda annemin beni çağırdığını farkettim.Lucayı orada bırakıp odadan ayrıldım.Odadan ayrılırken annemle konuşurken hep lucayı düşündüm.En sonunda anneme bu konudan bahsetmeye karar verip "Luca..." dediğim anda annem sınırlı bir şekilde "o veletin adını o güzel ağzına alma onun doğumu bir hataydı.Bana üç kız çocuğunuz olacak demişlerdi.Dünyalar benim olmuştu.O günde üç melek gibi kız beklerken sadece iki melek gibi kıza sahip olduk.O şeytan mutluluğumuzu mahvetti.O yaşamayı,bizi haketmiyor."Bunu duyunca Lucanın olayları neden söylemek istediğini anlamıştım.Annem ve babam cinsiyet ayrımcılığı yapıyordu ve ben...ve ben bunu daha yeni fark etmiştim.Onun nasıl hissettiğini daha iyi anlıyordum.Şimdi ise ondan özür dileme şansım yok.geleceği,puanı unutun biz geçmişe dönelim.
Lucanın acısını çok iyi anlıyorum.Bunca zaman anlamamamıştım hayatımız bir anda değişmişti.her şey bir anda değişmişti.Lucayı unutmaya çalışarak Lucy'nin odasına girdim.Lucy kulaklıkla müzik dinliyordu.Ne dinlediğini sordum.Bana "sana ne" diye yanıtladı.Evet...Lucy'den böyle bir cevap alcağımdan adım kadar emindim ve buna rağmen sordum.Çok meleğim(😇)ne yapabilirim?Lucy her zaman böyledir.Kaba sana ve ayrıca aşırı kıskanç.Neden böyle olduğunu hiç öğrenemedim."Bence Lucanın bir sırrı var ama ne olduğunu bize söylemiyor"dedim.Lucy "umursamıyorum" diye yanıtladı.Bu yanıttan sonra bu konu hakkında daha çok konuşmayıp kapıyı çarparak gittim.Hiç kimse beni anlamıyordu.Luca'ya yardım etmek istiyordum ama edemiyordum.Beni anlaması için ona bir mektup yazdım.
Mektupta yazılanlar.*I don't know What İ will do.I always wanted to be a good sister but I But I couldn't be a good sister to you. I'm sorry, Lucy and Luca. You couldn't protect you from school bullies, Lucy. I turned you into a heartless monster. I'm sorry, Luca, I broke your heart just because my mother and sister didn't like you. I always loved you very much, most of the time I couldn't show it. Very little. I showed you. I'm sorry for the past, the present and the future. You have to deserve to live.*
I'M DO SORRY FOR FUTURE,FOR 1998
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANAVARLAR:Yaşamdan Öte
Mystery / ThrillerHayatım ilk başta mükemmeldi... İLK BAŞTA Hayatımın en kötü gecesini yaşıyorum.Ama o geceden sonraki diğer geceler git gide daha da kötüleşiyor. Yaşamaya çalışıyorum Yaşayabilecek miyim? Onlar her dakika...