3. bölüm~yakalandık~

5 1 0
                                    

Yakalan mıştım ilk defa.

Hayatım boyu hiç yakalanmadım annemin babamı aldatırken gördüğümde, mesela çok sarhoş olup gece beraber olduğum çocukla yakalanmadım, kardeşim Annadan gizli çok sevdiği tarağı çalarken yakalanmamıştım, çocukken oynadığım oyunlarda yakalanmamış bulunamamıştım.Ama şimdi... Yakalanmıştım.

Kaşlarım şaşkınlıkla kalkerken yüzümü arkaya çevirdim ve Groce'u gördüm arkasındada diğer korsanlar vardı.

"Yakalandın prenses"
Gülümsedim.

"Emin misin?"dedikten sonra atımdan yayımı aldım ve sırtımın arkasındaki oklardan üç tane aldım oku yaya yerleştirerek gerdim ve bıraktım 3 adamı alt etmiştim. Geriye 6 kişi kaldı. Aynısını diğer 2 kişiye de yaptım. Diğerleri bana çok yaklaşmışlardı şimdi sıra dövüşteydi. Koca kafalı adamın burnuna vurdum ve sanırım burnunu kırdım. Uzun boylu olanada münasip yerine tekme attım yere düştü son iki kişi kalmıştı . Çerez.

Fakat hesaba katmadığım bir şey vardı.

3. Şahıs

Sırtıma aldığım sert darbe ile dizlerimin üstüne çöktüm ardında bir bez gördüm bezin ağzıma değmesi ile bayılmam bir oldu.

🤬

Gözlerimi arladığımda ışık gözlerimi kamaştırmıştı . Bir takım sesler duyuyordum.

"Uyandı"

Yatakta uzandım. Ve etrafa baktım, Groce ve yanında bir kadın vardı.

"Neredeyim ben"

"Sürüdesin" dedi kadın, ne sürüsünden bahsediyorlardı en son bayılmıştim. Dayanamayıp sordum.

"Ne sürüsü kimsiniz siz ve beni ne yapacaksınız?"yüzüm sınırlı bir ifade almıştı onların cevap vermesini beklerken kadını inceledim. Biraz yaşlıydı, annem yaşındaydı. Kadın konuşmaya başladı.

"Biz herkesin aradığı ama kimsenin bulamadığı karma kabilesiyiz ve ben başlarındaki kişiyim. " Bı dakka onlar onlarmı.kaşlarım havalandı o sırada sözü Groce aldı.

"Seni kaçırdık çünkü bize lazımsın, hiç uzatmadan konuya giriyorum vakit az. Şimdi hepimiz biliyoruz ki Zarmaon krallığına düşmansınız, biz de düşmanız. Şimdi sen benimle evleniceksin ve biz bir baloya katılıcaz komşu krallıktan varış ve varisin nişanlısı olarak katılıcaz tabi bunun için komşu krallığı herkesten habersiz etkisiz hale getirmeliyiz. Şanslı olan yanımız komşu krallıktaki varis ile adım aynı ve kimse varisi görmedi. " Şaşkınlıkla yüzüne bakıyordum, şoktayım. "Kabul etmeme şansın yok kabul etmessen seni ölene kadar işkence cektiririm."

"Kabul etmiyorum"dedim
İkiside şaşkınlıkla bakıyordu Groce tam bir şey diyecekti ki içeri burnunu kırdığım adam geldi.kadına doğru baktı.

"Ana, kadınlardan biri gebe doğum yapıyor ne yapıcaz" hızlıca ayağa kalktım.

"Ben doğuma yardımcı olabilirim teyzemin ve kuzenimin doğumunu ben yaptım bana güvene bilirsiniz." Dedim ana diye seslenen kadın adama sordu.

"Ebe yok mu"adam başını olumsuz anlamda salladı kadın bana döndü ve bana "beni takip et" dedi kafamı sallayıp onu takip ettim çadırdan çıkıp hemen yanımızdaki çadıra girdik. Bir kadını yatırmışlardı ve kadın çok acı çekiyordu. Anaya döndüm "sıcak su getirin çabuk"dedim. Kafasıni salladı arkasına döndü.

"Ne duruyorsunuz hadisenize." Dışarı iki kişi çiktı kadına baktım çok zorlanıyordu. Kadına döndüm ve gülümsedim.

"Merhaba ben Kylie senin doğumuna yardımcı olucam sende bana yardımcı olurmusun" kadın zor bela kafasını salladı. "Şimdi ıkınabildigin kadar ıkın önce derin nefes al 1 2 3 ıkın"kadın zorbela ıkındı, osırada içeri sıcaksu geldi.

1 saat sonra

Bebek sağ salim doğmuştu çok şirin bir kızdı adının Desly olduğunu öğrendiğim kadın bana çocuğunun adını Kylie olucağını söyliyor teşekkür ediyordu bende ona gülümseyip teşekkür ediyordum. Ben ona gülümserken içeri bu sefer bacak arasına vurduğum adam girdi, bana dönüp "Groce seni çağırıyor." Dedi bende kafamı sallayıp peşine takıldım. Groce'un durduğu çadıra girdim uzun boylu adam ise dışarıda kalmıştı.

Groce bana sırıtarak bakıyordu ürperdim.

"Bu gece tören yapılacak hazırlan."

"Hayır, sana kabul etmiyorum dedim!" Gülen alaycı yüzü anında soldu ayağa kalkıp bana yaklaştı, kollarımdan tutup sarstı."ne yapıyorsun sen, o ellerini kırakım"

"Kabul ediceksin, etmezsen..." Sözünü kestim.

"Ne yaparsın"kafamın yana yatmasıyla sendelemem bir oldu, fakat ben bunu kendime yedirtemezdim. Bende ona tokat attım bu sefer o sendeledi.

"Senin mahfedicem bana yalvaracaksın hemde birazdan" dedi. İnanmadım ama korkuyordum...

~VARİSLER~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin