4. bölüm ~kaçamadım~

4 2 14
                                    

Ben yıllardır dövüş eğitimi almıştım, kimse bana zarar vermesin diye benim ellerimi ve ayaklarımı duvara kelepçeletip, tüm gün gıdıklarlardı. Ozaman daha 12 yaşındaydım ve sadece bu kadar da değildi, beni bir şeyle tehdit ederler diye önümde çok sevdiğim kedimi öldürürler o ölünce de başka hayvanlarla yaparlardı. Benim için çocukluğum tam bir tramvaydı. Fakat artık eğitimlerimi tamamlamış bir kadındı fakat bir şey eksik.

Groce bana bunu dedikten sonra hızlıca çadırdan çıktı ve 5 dakka sonra geri döndü kucağında bir bebek ki o benim ebeliğini yaptığım bebek ve diğer eliyle sertçe tuttuğu bir çocuk en fazla 6 yaşında olan çocuk. "Groce, ne yapıyorsun!"

"Eğer kabul etmezsen olucaklar bu iki şıçana olucak." Elini sıkarak tuttuğu çocuğu yere savurdu, o daha çok küçüktü böyle olmamalıydı. Boşta kalan eliyle belinden bir hançer çıkardı. Bebeğin karnına ucunu değdirdi. "Kabul ediyorsun musun prenses." Ne yapıcaktım silahım yoktu tak tim ben ne yapıcaktım. Sanırım geriye tek bir şey kalmıştı, kabul edicektim...

"Tamam, kabul ediyorum."

"Yetmez, yalvaracaksın önümde diz çökerek hemde." Bu adam sinirlerimi bozuyordu. Ama söz konusu çocuklardı. Ağlayan bebek ve çocuk çok korkuyordu. Onlar için dedim içimden ve diz çöktüm. "Yalvar hadi."

"Yalvarırım bırak onları o daha yeni doğdu o da.. "çocuğa baktım"çok küçük."sinsice gülümsedi, elindeki hançeri ayağımın dibine attı biraz daha yakına atsaydı bacağıma batıcaktı.

"Tamam ama..."bebeği bıraktı, bende hızlıca bebeği kucağıma aldım ve çocuğun elini tuttum. Ona baktım "...bu gece benim olucaksın."sırıttı.

"Aşağılık herif"hızlıca çadırdan çıktım ve çocuğunu arayan çadırının önünde bekleyen iki baba ikisinede çocuklarını teslim ettim.ikiside çocuklarının başını koklayıp öpüyordu. Bende öpülücektim, onun tarafından...

*

Üstümde beyaz sıradan bir elbise vardı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~VARİSLER~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin