'Lin ရေ သမီး ဘယ်မှာလည်း ' Lin လင်း အမေမှာ ခေါ်နေခြင်းဖြစ်သည်။
'သမီးဒီမှာ မေမေ' (Lin)
Lin ရဲ့ နမည် အရင်းကတော့ Evalyn Louis William ဖြစ်ပါတယ် အဲတာ မေမေနဲ့ ဖေဖေ က ငယ်ငယ်လေးကတည်းက Lin လို့ ခေါ်ဆိုခြင်း ဖြစ်ပါတယ်.
Lin ဆိုသည်မိန်ကလေးက ငယ်ငယ်ကတည်းက Boyish style ဝတ်ဆင်ရတာကိုကြိုက်နှစ်သက်သောသူဖြစ်သော်လည် သူမ၏အမေနှင့် ရန်ခဏခဏဖြစ်တတ်လေသည် မိခင်ကလည် သူသမီးလေကို မိန်းကလေလိုအမြဲ ဆင်ပေးတတ်၏။ နောက်ဆုံးနှိုက် Lin ကသာသူမ ၏မိခင်ကို အရှော့ပေးရတော့သတည်း။ Lin သည် တစ်ဦးတည့်သော်သမီး ဖြစ်ပြီး ဖခင်မှာ American နိုင်ငံသာတစ်ဦး ဖြစ်ပြီး မိခင်မှာ မြန်မာနိုင်ငံသူဖြစ်ကြ၏ ၊ သူမကို American နိုင်ငံတွေမွေးဖွာ၏ ၊ သိုသော်ညားလည် သူမ၏မိခင်မှာ ကိုနိုင်ငံကိုချစ်၍ သမီးလေနဲအတူ မြန်မာပြည်ကိုပြန်လာခဲ့လေတော့သည်. သူမ၏ဖခင်မှာ ဟိုမှာ အလုပ်ရှိသော်လည် သူသမီး လေကိုအလွန်ချစ်တဲ့စိတ်နဲ့ တစ်နှစ်ကို ၃ ခါလောက်လာလေ ရှိ၏။ Lin မှာ ကပြား ဖြစ်သော်လည် ရှပ်ရည်မှာ နိုင်ငံခြားသူလေနဲတော်တော်သူ၍ မျက်ခုံ မျက်လုံလေကလည် အလွန်းတရား ညို့ယူ နိုင်သော် Attraction ရှိ၏ သူမ၏မျက်လုံး ကိုတော်ရှံးတန်ရှံမည်သူမုာမကြည်ရဲ့ အလွန်းလှသည်. ဆံပင်မှာလည် ကျော်အလည်လောက်ရှိပြီး အကောက် ကေ design လေနဲ.ပင်ဖြစ်၏ ၊ ခန္ဓာကိုယ် အချိုးအစား လည် တော်တော်လှ၏. သူမ၏အသက် မှာ ယခုပင် ၁၈နှစ် ရှိလေသည်၊ အရက်မုာ 5'4 ရှိသည်။''မေမေတို့ဒီနေ့ ဖွားဖွားအိမ်ကိုသွားကြမယ် သမီး ဖွားဖွားကြီးလည် သမီးကိုမတွေ့တာကြာလို့ မေမေကိုဖုန်းဆက်ပြီး ဆူနေပြီးကွယ်'' (Lin 's mum)
''အခုသွားမယ် လေမေမေ နောက်ဆိုလည်သမီးမအားလောက်တော့ဘူး Daddy ဆီမှာကျောတက်မယ်ကိစ္စလည်နီးလာနေပြီးမေမေ
သမီးတို့ဖွားဖွားကိုလည်ပြောရမယ်လေ သွားဖို့ကိစ္စ ဆူအုံးမလာမသိဖူးနော်မေမေ။ ''
(Lin မှာညိုငယ်စွာဖြစ်ပြောနေသည်)''ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး သမီးရယ် ဖွားဖွားကိုသေချာလေရှင်းပြကြမယ်လေနော် ကိုယ်ဖြစ်ချင်တာ ကိုဖြစ်အောင်လုပ်ကမှာပဲ မဟုတ်လား သမီးရည်မှန်းချက်ပန်းတိုင်ရအောင်သွားပါ မေမေတစ်ယောက်လုံးရှိတယ်နော်သမီး''
(Lin မေမေမှာ သူသမီးလေ၏ ခေါင်းကို သူမ၏လက်လေဖြစ်ပွတ်သက်၍ပြောနေသည်.)
YOU ARE READING
Heart Beat (Ongoing)
Romanceငယ်ရွယ် စင် က အချစ် က ပေါ့ပါးသွက်လက်ခဲ့တယ် ကြည်နူးစေတယ်။ ထို့ဖြူစင့်နေသော် အချစ်တစ်ခုကို ပယ် နားကြီး တပ်အောင် သင်ပေလိုက်တဲ့ သူမ။ အမုန်းတွေနဲ့ ပြည့်ကြပ်အောင်လုပ်ပေးလိုက်တယ်သူမ။ အိုက်ကြားထဲ့ က အမှန်တရား တွေကို မသိ ဘယ် နဲ့ ဟန်ဆောင်ထားကြတော့ သူမတို့နှစ...