CH-2 (U+Z)

136 6 0
                                    

'အဖွားရေ နေကောင်းရဲလာ။'
(Lin သူမ၏ အဖွင်းကိုနောက်မှာ တိုင်ဖက်၍ ပါးကိုနမ်းပြီးမေနေခြင်းဖြစ်၏)

'ငါမြေးလေ လာလို့ ဟောဒီအဖွားက ဒေါင်ဒေါင်မြင်းပဲ။'
(Lin အဖွားမှာပြန် နမ်း၍ပြောနေခြင်းဖြစ်၏)

'ဖွားဖွား ငါမြေးလေ အတွက် ညနေစာ ကို မြင်းလေအကြိုက် ပဲကလာဟင်း နဲ့ ငါးခြောက် နဲ့ ရော် ချက်ထားပါတယ် တော်။ '
(Lin ၏အဖွား)

'OMG Really? That's Why I love my Granny Yayy' ( Lin မှာ ရှတ်တတ်ရက် English လို့ပြော လိုက်ခြင်းဖြစ်၏)

'ငါမြေး အဖွားရှေ့မှာ တတ်နိုင်သလောက် မြန်မာလို့ပဲပြော ပါ ငါမြေးလေကို မြန်မာဆန်ဆန်လေး ပဲ ပြောစေ​​ခြင်းတယ်။ အဖွားတို့ ဓလေ့ ထုံစန် အမွေအနှစ်က အလွန်တရား တန်ဖိုးရှိတယ် ကိုယ်က ထိန်းသိမ်းကမယ်နော် မြေးက တိုင်တစ်ပါး မှာ မွေးခဲသည်ရှိသော် မြန်မာသွေး တက်ဝက်တော့ ပါတယ်လေ မည်သို့ပင်ဖြစ်စေကာမူ ကိုပြည်ကို ရွာတော့ ချစ်တဲ့စိတ်ကလေး ကိုမွေး အဲတာမှာ ရှိးရာ ဓလေ့ထုံးတမ်းစဉ်လာ က တစ်ဖို့ရှိတယ် ဆိုနာလည်ထားနော်။ ' (Lin အဖွား)

'ဟုတ်ကဲ့ပါအဖွား မြေး မှတ်ထား ထားပါမယ် ' (Lin)

'မေမေ ထမင်းဝိုင်အစဥ် အသင့်ဖြစ်ပြီး'
(Lin အမေ)

'လာမြေး အဖွားတို့သွားစာကြမယ်' (Lin အဖွားမှာသူမ၏ လက်ကိုဆွဲ၍ ခေါ် သွားခြင်း ဖြစ်၏ )

Lin လည် စိတ်ထဲ၌ ယခုကာ သူမ သွားမည်ကိစ္စကို ပြော ရန်မသင့် ဟု တွေးကာ ဘာမှာမပြောပဲ Dinner ကို ကာ အားပါတရာ စားနေတော့၏.

'အော်ဒါနဲ့ အဖွား တီလေကော် ' (Lin)

'​​မြေးလေ ရဲ့တီလေ က လေ အစည်အဝေး ရှိလို့တဲ့ နောက်ကျမယ် တဲ့' (Lin အဖွား)

'သြော်' (Lin ထမင်း ဇွန်းကို ပါးစပ် ထဲ့ ထည့်လိုက်၏)

ည၇နာရီခွဲလောက် ရှိနေပြီး Lin ၏အဒေါ် က ယခုတိုင် မလာသေးသ၍ Lin က စိတ်ပူနေလေ ပြီး ထို့ကြောင့် ဖုန်ကို သူရဲ့ Jean Pan ၏ အထဲ့ မှာ ထုတ်၍ သူမ၏အဒေါ်ကို ဖုန်းဆပ်နေတော့သည်။ လင်း၏အဖွား မှာ​အပေါ်တက်ဘုရား အခန်း၌ ဘုရားရှိခိုး နေခြင်း ဖြစ်၏ ။

''Hello တီလေး

ဘယ်မှာလည် အခုပဲ ည၇နာရီကျော်နေပြီး'' (Lin)

Heart Beat (Ongoing)Where stories live. Discover now