Yeni ev yeni heyecan sonunda yeni evimize taşınmıştık herşey çok guzeldi üç kardeşdik.
En küçük kardesim Selma'yla balkona çıktık saat 23:01 di yani hava karanlıktı.Balkonun önünden bir çocuk geçiyordu.Selma çocuğa
-Pişt pişt diye bagırdı ve kafasını aşşa indirdi ben de ani bir refleksle kafamı indirdim çocuk etrafına bakarken
Selma:Hadi sıra sende Zeynep
Ben: Delirdinmi kızım sen ,ben asla yapamam.Hemde bu yaşta,çocukmusun kızım sen.
Selma: Hadi hadi yaaa yaparsin bak ben yaptım.
(Daha fazla onun bu bakışlarına dayanamayip kafamı kaldırıp pişt diye bagırdım)Çocuk aniden bana döndü hemen kafamı aşağı indirdimm galiba beni gördü.
Ben:Ulan Selma hay senin aklına uyanada sanada.Diye söylene dururken kalbim yerinden fırlayacak gibi çarpıyordu.Bu yaşta böyle birşey yaptıgıma hala inanamıyorum.
Selma: Boşver şimdi yerden sürüklenerek kapıyı aç bende arkandan gelicem.Çocuk bizi görmesin.
Tamam anlamında başımı salladım ve sürünerek balkondan çıktık
Aysel ablam bizi oyle gördüAysel Ablam: Siz napıyosunuz öyle.
Benle Selma koro halinde
Hiiiiiç bişey yok dedik (aynı anda söyledigimiz ilk cümle)
Aysel Ablam: Hı hı kesin öyledir.deyip salona gitti.
Selmayla gülerek odamıza gittik yarın yeni okulumuza başlıycaktık daha okul kıyafeti almamıştık dolabımı açtım içinden siyah ve kırmızıların karışık oldugu eteğimi üstüne siyaf şifon buluzumu birde püskülleri siyah ,kırmızı şalımı çıkardım.Çekmecedende iki tane eklem yüzüğümü çıkardıktan sonrada uyudum.
***
Kıyaffetlerimi giyip şalımı bağladım evimiz iki katlıydı kahvaltı yapmak için aşşağı indim annemi ve babamın yanaklarına bir öpücük kondurduktan sonra masada yerime oturup kahvaltımı yaptım.Babam:Hadi kızlar okula gidiyoruz çabuk olun.dedi
Ayakkabılarımızı giyip evden çıktık ilk gün babam bizi götürücekti.
Sonunda okula gelmiştik babamım zar zor gönderdik zaten babama kalsa ilk okul çocuğu gibi bizi sınıfa kadar bırakıp yerimize oturtmadan gitmezdi.
Herkesin gözü bizim üstümüzdeydi.Bize bakan birsürü göz çok rahatsız olmuştum.
Hemen Selmayla "tenefüste buluşalım "dedikten sonra sınıflarımıza gittik.
İlk ders sınıfla tanıştık yanımda sınıfın fame çocugu Burak oturuyodu.Kendini beyenmişin tekiydi.Zil çaldıgı an kendimi sınıfatan attım.
Selmaların sınıfına gittim o çoktan gurubunu kurmuş onlarla sohbet ediyordu ben onun gibi sosyal degildim biraz soguk kanlıydım yanlarında sıkıldığım için sınıfıma dogru gidiyordum yanıma biranda sırada arkamda oturan Elif geldi.Cana yakın bir kızdı ama biraz dedikoducuydu.
Beraber sınıfa çıkıyorduk bana burda çok fame olan Cenk diye bir çocuğu anlatıyordu öyle bir anlatıyorduki anlata anlata bitiremedi.
Üstumüze dogru dün Selmayla laf attıgımız çocuk geliyordu.(İnanmıyorum bu okuldamıydı)
Elif kafasını kaldırıp bana döndü ve sessizce işte bu Cenk dedi.
Hala üstümüze gelen bir adet Cenk vardı.(Aman Allahım didim.Bu kızın anlata anlata bitiremedigi Cenk bizim laf attıgımız çocukmuydu üstelik beni görmüştü ve üstümüze dogru geliyordu)
(Medyadaki resim Zeynep'in okuldaki ilk gününde giydigi kıyafet)