2 yıl önce
"Başınız sağ olsun."
Tüm dünyam adeta başıma yıkılmıştı.
Kulaklarım çınlamaya başladı, görüşüm bulanıklaşırken güçlükle tutunacak bir yer aradım.
"Siz ne dediğinizin farkında mısınız!"
Teyzemin haykırışları durumu daha da berbat hale getiriyordu, bilincimi kaybetmem fazla üzün sürmedi.
"Toprak!"
Şu an
Anne ve babamı trafik kazasında kaybettikten sonra İstanbul'a taşınıp, teyzemin yanında yaşamaya başladım. Teyzem artık sahip olduğum tek ailemdi ve bu süreçte bana fazlasıyla destek olmuştu, kendimi bu talihsiz olaydan toparlamaya çalışırken aynı zamanda eğitim hayatımı dengede tutmam gerekiyordu, dolayısıyla 12. sınıf için prestijli bir koleje kaydım yapılmıştı.
Bugün yeni okulumdaki ilk günüm, umarım şans benden yana olur.
"Toprak canım! Uyandıysan gel, Kahvaltı hazır."
Hızlıca formamı üzerime geçirip, kahvaltı için aşağı indim.
"Ellerine sağlık teyze, zahmet etmişsin."
"Olur mu hiç? Bir şeyler yemen lazım, gün boyu derslere kafa patlatıyor olacaksın."
Yemekle aramın pek iyi olduğu söylenemez fakat teyzemin isteği buysa elimden geleni yaparım. Saatimi kontrol ederken, biraz daha oyalanırsam gecikeceğimi fark ettim.
Ayaklandığımı fark eden teyzem yanıma geldi, yakamı düzeltip sıcak bir gülümsemeyle beni teselli etmeye çalışıyordu.
"Umarım bu okul yılın su gibi akıp gider. Güzel anılar biriktirmeyi unutma, sonuçta bir daha liseli olamayacaksın."
"Her şey için teşekkürler teyze."
Sonunda evden çıktım. Hayatımı daha 'katlanılabilir' hale getiren şeylerden biri motorumdu, toplu taşımayla uğraşmak zorunda kalmıyorum en azından...
-ˋˏ✄┈┈┈┈ -ˋˏ✄┈┈┈┈ -ˋˏ✄┈┈┈┈ -ˋˏ✄┈┈┈┈
Motoru park edip kafamı kaldırdığımda görkemli bir tabela ile karşılaştım.
"Soykıran Koleji"
Bakalım abarttıkları kadar var mıymış...
Okulun içi kalabalıktı. Şükürler olsun ki müdürün odasını bulabilmiştim, kapıyı çalıp içeri girdim. Beklediğimin aksine, koltukta oturan adam İlyas Soykıran, hiçte kırklı yaşlarda gibi değildi. Genç ve fit gözüküyordu.
"Günaydın hocam. Toprak Aksoy, yeni gelen öğrenciyim."
"Şeyma Hanımın yeğeni olmalısın, tanıştığımıza memnun oldum."
"Aynı şekilde."
"Sınıfın 12-E, sistemde görünüyor olmalı ama ben yine de söylemiş olayım."
Tam o sırada kapıdan içeri bembeyaz uzun saçlara sahip bir çocuk girdi, üstelik gözleri de mor renkteydi. Bu kişi albino olsa gerek, beyaz saçlarını arkasına atıp konuşmaya başladı.
"Beni çağırmışsınız hocam."
"Atlas, tam zamanında. Bu kişi sana bahsettiğim yeni öğrencimiz, Toprak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLARIN KUTSADIĞI ANAHTAR
Teen FictionArkadaşlar bu kitap "Türk Fantastik Bl" konulu bir kitaptır. Ön yargılı düşünmeyin lütfen, bu kurguyu yazmak için çok düşündük. Düşündük diyorum çünkü bu kitabı birden fazla kişiyle kafa kafaya düşünerek kurguladık. Bazı bölümleri farklı kişiler yaz...