Hep beraber yataklarımıza çekilmiştik.Sabah erkenden uyandığımızda yola çıkacaktık.Yeni okulumuza doğru.. İşte sabah olmuştu.Her zamanki gibi güzelce banyomu yapıp üzerimi giyiniyordum.Üstüme dantelli ve salaş bir t-shirt altıma ise bir kot pantolon giyip saçlarımı düzleştirmiştim.Son birkaç adım kalmıştı.Rimelimi , eyelinerımı ve rujumu sürüp harika kokan bir parfüm sıktıktan sonra artık hazırdım.Aşağıya indiğimde kardeşim çoktan hazırlanmış kahvaltı masasında oturuyordu.Herkese günaydın dedikten sonra bende masaya oturdum.
- Eee kızlarr hazırmısınız bakalım yeni hayatınıza vee yeni bir sayfa açmaya ? Dedi babam.Biz fazla konuşmadık sadece
- Evet galiba
- Sanırım babacım diyebildik.Çünkü fazla emin değildik biraz korkuyor ve fazlasıyla heyecanlanıyorduk.Bu çok normaldi.Tanımadığımız birçok vampir ve kurt olacaktı.Aslında artık tam bir vampir olmak istiyordum.Ama kalbim farklı beynim farklı konuşuyordu.
- Peki o zaman kızlar off sizi çook özleyeceğiz ama her yıl 3 ay süre verilecek ailenizin yanına gidebilmeniz için.Sıkıcı olduğunu düşünebilirsiniz fakat güçlerinizi keşfederken eğleneceksiniz de.. Dedi annem
- Hadi hazırsanız geç kalmadan bavulları arabaya koyup gidelim kızlaaar diye seslendi babam dışarıdan.
- Tamam babaaa
- Geliyoruzz
Artık gidiyorduk.Bavullarımızı arabaya koyduk.Çok hüzünlenmiştik ve ağlıyorduk.Ailemizin sıcak kollarını bırakıp saçma bir okula gitmek canımı fazlasıyla yakıyordu.Babam ve annem gözlerimizin içine bakarak sizi çook seviyoruz bunu asla unutmayın diyişi kalbime hançer gibi saplanmıştı..Bizde sizi diyip bir saat daha sarıldık hepimiz.Babam sonra
- Hadi amaa nasıl olsa her yıl 3 ay görüşeceğiz dedi ve ikimizede ne olur ne olmaz diyip para verdi.Halbuki o okulda herşey bedavaydı ama yinede verdi işte biricik yufka yürekli babamm.Bizi teselli etmeyi başarmıştı.Göz yaşlarımızı sildik ve arabaya bindik.Artık okula doğru yola çıkmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Yeni Hayatım
VampireVampir olduğunu öğrenen Jessica ve safkan bir kurt olduğunu öğrenen Lydia çılgına dönerler. Bu iki kardeş ailelerinin onlara sonradan söylemesiyle öğrenmişlerdir. Artık yeni bir hayata başlayacak yeni bir sayfa açacaklardı. İkiside Vampir okuluna gi...