Selam arkadaşlar nasılsınız geri döndüm bu bölüm harika oldu beğeneceğinize eminim. Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin artık devam ediyorum.
NOT : FOTOĞRAFTAKİ KIZ STEPHANNYSabah olmuştu. Fakat biz Kate ile hala uyuyorduk. Gözlerimi açtığımda dışarıdan yüksek sesle bağırışmalar duydum. Telaşlandım.
- Kate , Kate hadi uyan, dışarıda birşeyler oluyor.
Onu uyandırmayı başarmıştım. Gözünü açması her ne kadar zaman alsada.
- Neler oluyor ? Bu seslerde ne ?
- Bende bilmiyorum. Hadi gidip bakalım.
Üzerimizi hızlıca giyindik ve çadırdan dışarıya çıktık.
Keşke çıkmaz olsaydık. Bir de ne görelim. Dün çadırımıza zorla girip bizi tehdit eden o kızlar Jason ve Timmy ile kavga ediyor. Hemen yanlarına koşarak gittik.
- Hey ! Neler oluyor burada ? Bu gürültü de ne ? Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz ? Dedim hiddetle.
- Ooo , bak sen kimler gelmiş buraya. Jason' un tatlı küçük sevgilisi.
- Jessica , Lütfen buradan uzaklaş. Senin için tehlikeli olabilir ! Dedi Jason
- Hayır , burada olanları anlamak zorundayım. Siz dün çadırımıza izinsiz girip bizi tehdit eden kızlarsınız. Ne istiyosunuz bizden ? Diye bağırdım ve o gıcık kız iğrenç bakışlarından sonra konuşmaya başladı.
- Ahahaha ben sana Jason dan uzak dur demiştim ve sen hala onun yanına geliyorsun. Canın çok fena yanacak.
- Jessica , sana herşeyi anlatacağım fakat buradan uzaklaş. Dedi Jason.
- Hayır ! Asla. Amacınız ne sizin söylesenize.
- Bak canım , Jason benim eski sevgilim fakat o hala benim ! Ondan uzak duracaksın !
- Hayır Stephanny Jefferson ! Sen artık benim hiçbirşeyimsin. Artık herşey bitti. Unut geçmişi , sil bizi. Senden nefret ediyorum. Senin gibilerle işim olmaz benim. Git yoluna artık. Ve kızları da rahat bırak !
Jason bir kalkan yapmıştı özel güçleriyle. Hemde hepimizi içine alan bir kalkan. Çok şaşırmıştım. Benim de birgün bunu yapabilmem için sabırsızlanıyordum. Stephanny, Jason un bizi koruduğunu görünce daha da sinirlendi ve devam etti.
- Elbet benim olacaksın Jason ! Benim yerime bu çaylağı mı tercih edecksin ? Ahaha güldürme !
Jason çok kızmıştı. Artık dayanamayıp patladı.
- Bak Stephanny ! Biz seninle ne yaşadıysak eskide kaldı. Ayrıca biz Jessica ile sevgili değiliz sadece arkadaşız ki bu seni hiç ilgilendirmez. Sen ne yüzle benim karşıma çıkabiliyorsun ? Seni aşağılık pislik ! Bana yaptıklarını hatırlamıyor musun ? Söylesene Stephanny ! Hala gelip nasıl bana geri dönmek istiyorsun ? Sen arsız aşağılık birinin tekisin ve bu bir gerçek. Bizden uzak duracaksın !
Stephanny ' nin gözleri kırmızıya döndü. Kendini resmen kontrol edemiyordu. Hem Jason a zarar vermek istemiyordu hem de hepimizi güçleriyle mahvetmek istiyordu. Bu her halinden belliydi.
- Ama Jason !
- Git burdan Stephanny ! Seni bir daha görmek istemiyorum. Evet , duydun beni defol !
Etrafta okulun tüm öğrencileri vardı ve Stephanny feci şekilde rezil olmuştu. Diyecek birşeyi kalmamıştı.
- Haha siz beni yanlış tanımışsınız Jason bey ! Bunun öcünü hepinizden alacağım ve artık en korkulu rüyanız benim. Ah , dur. Biz ona kabus diyelim.
Dedi ve yanındaki kızıda alıp öfkeyle uzaklaştı. Kalabalık söylenerek dağılmıştı. Timmy ve Kate çadıra gitmişlerdi. Güne bu kadar korkunç başlayacağımız aklıma gelmezdi. Meydanda sadece Jaso ve ben kalmıştık. Bir an uzunca ellerimi tutup gözlerime baktı. Utandım , kızgındım fakat onun bu bakışları içimi ısıtmıştı.
- Biraz yürüyelim mi Jess ?
- Tabii olur.
Ormanın içinde ilerliyorduk ve sadece ikimiz vardık. Nedense ormandan çok korkmama rağmen Jason yanımdayken kendimi çok iyi hissediyordum ve korkmuyordum. Nihayet oturacak bi kütük bulmuştuk.
- Olanlar için çok üzgünüm Jess. Bunları yaşamanı istemezdim. Fakat Stephanny delirmiş. Ondan nefret ediyorum.
- Bu çok kötü bir gündü. Sinirlerim resmen bozuldu. Off , Tanrı aşkına o.... o kız kendini ne sanıyor böyle ? Söylesene Jason bu kız benden ne istiyor ?
Jason biraz duraksadı. Sanki kafası çok karışmıştı. Yüzünden duyguları anlaşılıyordu. Ellerini birleştirdi. Dirseklerini dizlerinin üzerine yavaşça koydu bir off çekti ve
- Biz onunla eskiden sevgiliydik ve o bana hiç kimseye yapılmayacak özelliklede bana hiç yapılmayacak şeyler yaptı. O günden sonra Stephanny ile konuşmamın , birlikte olmamın bir anlamı kalmamıştı. Ondan nefret etmeye başladım ve hala da ediyorum.
- Peki anlatmak ister misin ?
- Söylesene Jess , okula yeni geliyorsun ve birine aşık oluyorsun o kişi de sana aşık oluyor , birlikte oluyorsunuz. Her ne olduysa karşı taraf8n sevgisi azalıyor ve.... ve seni en yakın arkadaşınla...
Jason cümlenin devamını getirememişti ve kelimeler boğazında sanki düğümlenmişti. Onun için çok üzülmüştüm. Stephanny denilen kızı yaptığı şey gerçekten çok kötüydü. Ayıplamıştım. Sonra kalbim anlamını bilmediğim bir şekilde çarpmaya başladı. Jason un konuşmaya başlamadan önce söylediği şeyleri düşündüm. Tam da şöyle demişti. " Okula yeni geliyorsun ve birine aşık oluyorsun. " işte bunları derken kalbimde birşeyler olmuştu. Çünkü dediği şeyler bende de oldu. Ve Ah , aman tanrım ben Jason ' a aşık olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Yeni Hayatım
VampiriVampir olduğunu öğrenen Jessica ve safkan bir kurt olduğunu öğrenen Lydia çılgına dönerler. Bu iki kardeş ailelerinin onlara sonradan söylemesiyle öğrenmişlerdir. Artık yeni bir hayata başlayacak yeni bir sayfa açacaklardı. İkiside Vampir okuluna gi...