Selam arkadaşlar lütfen kusura bakmayın yoğun işlerimden dolayı hikayeme devam edememiştim. Ama geri döndüm ve yeni bölümler geliyooor . Takip edip oylarsanız ve yorumlarsanız çok mutlu olurum. Hepinizi seviyorum . :))) :))
Kantinde sohbet etmeye devam ediyorduk. İçeceklerimiz bitmiş , ve sıkılmaya başlamıştık. Kate ve Timmy dışarıya çıkmışlardı. Vay bee kıza bak sen. Bizde Jasonla kantindeydik. Gözlerimin içine bakıyordu. Birden ellerini benim ellerimin üzerine koydu. Ben birar utanıp kızarmıştım.
- Jessica , yarın kampa beraber gidip aynı grupta olalım mı ? İstermisin ? Diye bir soru sordu. Çok heyecanlanmıştım. Biraz durdum ve
- Tabii , çok güzel olur . Çook eğleniceez. Dedim. Elleri hala ellerimin üzerindeydi ve yavaşça çekti.
- Bizde dışarıya çıkıp biraz yürüyüş yapalım mı?
- Neden olmasın? Yeni geldiğim için fazla biryer gezmedim. Sıkılıyordum. Hem seninle tanışmam çok iyi oldu. dedim yüzüne bakıp tatlı tatlı gülümserken. Birlikte dışarıya çıktık. Ormana doğru yürüdük. Jason , birden kolunu omzuma attı ve eliyle saçlarımı okşarken ,
- Evet , benimde canım sıkılıyordu. Seni tanımam çok iyi oldu. Birlikte çok eğlenicez. dedi.
Birbirimize küçük gülümsemeler yaptık. Gerçekten çok tatlı , anlayışlı ve yakışıklı birisi. Yavaş yavaş akşam olmaya başlamıştı. Jason beni eve bıraktı. Bu arada telefon numarasını da almıştım. Yani o istemişti canıııım. Eve geldiğimde Kate evdeydi. Benimle dalga geçercesine konuştu.
- Ooo ne güzel de yakıştınız siz öylee. Uzaktan tam bir sevgili gibiydiniz. ( gülerek )
- Saçmalama Kateciğimm. Sadece arkadaşız. Hem birbirimizi daha yeni tanımaya başladık.
- Tabi tabi canım ( gülerek ) Kate e gıcık olmuştum. Gülüşmelerle birlikte çekişmeli bir yastık savaşı yaptık. O kadar çok yorulmuştuk ki savaşacak halimiz kalmamıştı. Öylece kendimizi koltuğa attık.
- Kate , siz Timmyle daha önceden tanışıyormuydunuz ?
- Ahh , evet . Eski okulumdan. Onunla çok anım oldu. O yıllar önce unuttuğum eski , eski , eski ve eski sevgilim.
- Hmm işte yakın olmanız bu yüzdendi demek. Hala seviyormusun onu ?
- Saçmalama Jess. Çoktan unuttum artık. Kanka gibiyiz şuan yani. Böyle olması ikimiz içinde en iyisiydi. Ynai anlayacağın içimizde ne sevgi ne aşk kaldı böyle birşey söz konusu bile değil.
- Peki bakalım. Sen öyle diyorsan öyle olsun Kateciğim.
Kate ' i çok seviyordum. Fakat gözlerinde sanki onu sevmesine içinden söküp atamamasına rağmen bana yalan söylediğini görebiliyordum. Aldırmadım. Yaa düşününce Jason.. Off neyse hiç açmayalım bu konuyu. Yarın kamp var ve daha birsürü hazırlık yapacağız. Kate ile birlikte çadırımızı , eşyalarımızı çantalara doldurmuştuk. Fazladan birsürü de kıyafet aldık. Çok eğleniceez. Harika. Bu okulu başlarda istememiş olsam da aktiviteleri mükemmell. Yanii alışmaya başladııım.
- Hadi Jess artık uyuyalım.
- Aynen yaa benim çok uykum var. Hey yarın Timmy de bizimle mi ?
- Off Jessicaaa. Jason varsa oda vardır değil mi ? Hem neden ki ?
- Haklısında hani ne biliyim yanii neyse.
- Ne demek istiyorsun bakalım sen şebekciğim ?
- Hiçç hiçbirşey yani öylesineee Maymuncukk.
Yarım saat Kate beni kovaladı ve sonunda tutmayı başardı. Şaçımız başımız berbat şekilde dağılmıştı. Hemen topladık. Ev arkadaşımı seviyorum yaa hep böyle fantezilerimiz vardır. Artık yorgunluktan ölüyoruum. Bir güzel yattım. Deliksiz uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Yeni Hayatım
VampiriVampir olduğunu öğrenen Jessica ve safkan bir kurt olduğunu öğrenen Lydia çılgına dönerler. Bu iki kardeş ailelerinin onlara sonradan söylemesiyle öğrenmişlerdir. Artık yeni bir hayata başlayacak yeni bir sayfa açacaklardı. İkiside Vampir okuluna gi...