∞1∞

227 13 6
                                    

Ee şey Azerbaycanda yaşadığın için ve azeri olduğum için arada bazı hatalar oluşa bilir ballarım.Onun için şimdiden özür dilerim.

Okul bittiğinde neredeyse sevinçten çığlık atacaktım.Sevinçle eve gelip biran önce uyumak istiyordum.Ta ki...annemin ve babamın tatile gidiyoruz dağ evine demesine kadar.
"Ya anne ben gelmesem???" diyince annem bana ters bi bakış atıp "1ay içinde evde sıkılmıycakmısın?" dediğinde gözlerin nerdeyse yerinden çıkacakmış gibi açıldı.
Nasıl ya?Hem tatile gidiyoruz bi de üstüne üstük 1 ay mı?ay yok artık ya.

"Anne ben filmlerim olmadan yaşayamam biliyorsun" son anda kendimi acındaracak son hamleyi bulduğumu sandım ama annem "merak etme küçük hanım baban sen gitmeden wifiyi hazır etmiş bile" diyince ne yapacağımı bilemedim.Acaba sevinsem mi üzülsem mi?Neyse artık mecburen gidicez.Ah bh zenginler neden her istediklerini yapa biliyorlar ki?Ya neden babam 1 çırpıda internet çekdire biliyor ki?Onun için haftalarca zaman gerekli değil mi ya?Hani şehir evi olsa anlardım da...Acaba babam sihirli ola bilirmi?😯
Aaaa yeter artık Rüyaa kendine gel yine saçmalamaya başladın.
"Tamam anne o zaman ben valiz hazırlanaya gidiyorum" dediğimde annem kafasını tamam anlamında salladı.Yukarıya çıkıp dolabımın tamamını valize koydum ve işte hazırdım.

...Şimdi biraz Rüya hakkında konuşalım.Rüya lise son sınıfa geçmeye hazırlanan okulun adeta baş belası olarak tanınan bir kız.Ha bi de birçok erkeğin hoşlandığı ve peşinden koştuğu bi kız.Fakat daha hiçbiri ulaşamamıştır bu masum kıza.Rüya o kadar saf ve temiz bi kız ki,adeta rüyadarındakı beyaz atlı prese inanacak bi tip.Masmavi gözleri ve açık renkli saçlarıyla çok zarif görünen bi tene sahip.Ha bi de tabi meşhur Ulusoylar holdinginin tek varisi.

...Dağ evine vardığımızda buranın çok değiştiğini ve çok güzl olduğunu fark ettim.Yemyeşil ıssız bi ormanın içinde birkaçtane ev vardı sadece.Hemen odama geçip valizimi yerleştirmeye başladım.Ve ardından hemen bi duş aldım.İşimi bitirdikten sonra annemin seslenmesiyle aşşağıya indim ve çok güzel bi sofra hazırladığını gördüm.Oturup yemeğimizi afiyetle yedikten sonra geldiğimizden beri hiç görmediğim babamı sordum."O alışverişe çıktı ev için" diye cevap verdi annem bana.Birlikte masayı topladıktan sonra ben laptopumu alıp odama çıktım ve geçen hafta seyr etmediğim dizimi izlemeye başladım.Adını sorarsanız da tabiiki "Kiraz mevsimi"😍😍😍
aay aşkım ya o dizi benim gerçekten.Yani Ayazı görünce ayrı bi ağzım beş karış açılıyo zaten.Ay acaba bana da böyl biri kısmet olurmu?Ay ama Kerem Bürsin de çok yakışıklı ya.Yani evet sarışın olabilir ve ben esmerleri seviyorum ama...ay Burak Özçiviti unutmuşum ben yaaa erkeğin karizmanın dibi yaa çocuk.Ay bi de tabi Zayn Malik var ay onlardan biriyle bi aşk yaşasam...
Aaaaa kendine gel artık Rüya.Sana sorsalar hepsiyle teker teker konuşursun.
Dünyadan Rüyaya dünyadan Rüyayaa hayal dünyama hoşgeldiniiz lan onlar sana bakar mı ki sen şimdiden seçim yapıyorsun salak?
İç sesime öyle bi küfürler söylüyorum ki şuan.

Diziye kaldığım yerden devam etmeye başladım.Ve artık saat fazlasıyla geç olmuştu.Kulaklıklarımı takıp terasa geçtim ve yıldızları seyr etmeye başladım.
Sabah annemin kapıyı tıklatmasıyla uyandım.Anlamadım ben yerime ne ara gelmiştim?Kim taşımıştı ki beni?Aaamaaan salla gitsin Rüya kim taşıdıysa taşıdı işte boşver.

"Kızım biz babanla balığa gidiyoruz.Gelicekmisin yoksa kalıyormusun?" diye soran anneme bi süre sonra "Hayır anne ben gelmiyorum" dedim.Annem tamam anlamında kafasını salladı ve kapıyı kapatıp gitti.Ben de banyo yapmaya karar verdim.Küveti doldurup içine girdim.Bu gerçekten rahatlamama sebep oluyordu.Bi süre sonra üstümü giyinip aşşağıya inip kahvatı ettim.

Evde sıkılınca biraz dolaşmaya karae verdim.Yanıma telefonumu ve kulaklığımı alıp evden çıktım.Bir süre yürüdüm ormanın temiz havası ve bitkilerden gelen o mis gibi koku adeta aklımı başımdan almıştı.Ha tabi 1gram aklım var onu da almıştı işte.Çok yorulduğumu fark ettiğimde biraz oturmaya karar verdim.bi ağacın altına oturdum ve hayatımı düşünmeye başladım.Kendime gelip rüya dünyasından çıktığımda saat 4 oluyordu.Eve dönmeye karar verdim fakat yolu bulamadığım için kayb olduğumu anlamıştım artık.Allah belanı versin Rüya al işte ıssız bi ormanda tek başına kaldın.Ha zaten verdi Allah cezanı ama neyse...Telefonumu alıp babm telefon etmek istedim ve telefon çekmedi.Ya inanabiliyormusunuz ya?Telefon çekmedi.Allahım hay şansıma tüküreyim ya ben napcam şimdi?

Hava gittikçe kararmaya başlamıştı.Ormanın derinliklerinden gelen köpek havlamaları daha da korkmama sebep oluyordu.Biraz yürümeye karar verdim ve birden arkadan omuzuma bir elim değmesiyle çığlık attım ama yüzümü döndüremedim tabiki.Aklımdan hemen dişünmeye başladım.Sakin ol Rüya sakin ol.

Lan ne sakin ol?Şuan omuzumda bi el var ve ben bu elin kime ait olduğunu bilmiyorum.Bi canavarmıdır acaba?Ay yada uzaylı mı?Ay yoksa Twilight dakı Edward mı geldi?Allahım deliricem ya.En iyisi yüzümü dönmek.Gözlerimi kapatıp kafamı yavaşca çevirdim ve gözlerimi açtım.

Oohaaa ben şok
Ben iptal
Gördüğüm karşısında bi çığlık daha attım...

İlk bölümün sonuna geldik arkadaşlar.Eeeğm aslında daha başlangıç olduğu için biraz sıkıcı gelebilir.Ama yinede elimden gelenin en iyisini yaptım.Lütfen nasıl olduğuna dair yorumlarınızı eksik etmeyin.

BENİM İÇİN ÖLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin