∞8∞

67 6 1
                                    

MULTİMEDİA-Rüzgar(Bölümün ortalarında kim olduğunu anlayacaksınız ;) PİÇ SMİLE)
BÖLÜM ŞARKISI-GÖKSEL GİDEMİYORUM
Yeni bölüm biraz gecikti sorry.Ama okuyucu çok az olduğundan artık hevesim gidiyo gerçekten.Neyse yeni bölüme geçelim artık.

Zar-zor kendime gelip motordan indim ve yürümeye başladım.Gördüklerim karşısında şok olmuştum.B-ben bi adam vurmuştum.Karşımda kanlar içinde yatan biri vardı.Katil mi olmuştum ben?Hemen diz çöküp yere oturdum ve nabzını kontrol ettim.Yaşıyordu."B-biri ambulans çağırsın hemen" derken ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Etrafımıza toplanan insanlar "Çağırdık geliyo" gibi şeyler mırıldanıyordu.Bir süre sonra ambulans gelmişti zaten.Yerde yatan adamı sedyeye alıp arabaya götürdüler.

Ambulansdakı doktorlardan biri "Sizin de durumumuz iyi değil.Kafanız kanıyor,burnunuzda yaralar var kırılmış bile ola bilir.Bir bakalım" dedi.Ama ben o an kendimi düşünecek halde olmadığımdan "Ha-hayır teşekkürler benim birşeyim yok" dedim ve ambulansa bindim.

...
Saatler geçmişti yanımızdan birsürü hemşire ve doktor geçmişti ama biri bile ağzını açıp tek kelime demiyordu.Bu süre içinde annem,babam,Hazal,Ömer ve Evren evet evet Evren de gelmişti.Bir süre daha sonra içeriden doktor çıkıp çocuğun yani çocuk derken taş,kaya,meteorun iyi olduğunu söylediğinde içim rahatlamıştı.Ama bi de çocuk şikayetçi olursa küçük Emrah gibi ömrümün devamını hapiste geçirecektim.

Evreni bana doğru gelen gördüğümde onu fark etmemiş gibi yapıp başımı aşşağı eğdim.
-Sana kahve getirdim
+Hıı
dedim umursamazca
-Rüya
+Evren ne istiyorsun?
-Dün olanlari aciklayacaktim.
+Aciklama Evren.Aciklama yapmak zorunda degilsin.Aciklama taam mı?
-Başın kanıyo,yüzün bembeyaz oldu insanlık yapıyorum burda ne şeyapıyosun? dedi biraz yüksek çıkmış sesiyle.
+İnsanın kendini bilmesi güzel tabi.Yapma ya sen insanlık felan yapma taammı?Ayda yılda bi insan oluyorsun o da işe yaramıyor zaten Evren.Önce hayvanlık yapıyorsun sonra özür diliyorsun.Ya yapma şu hayvanlığı yada özür dileme çünki ikisi bir arada olunca mantıklı gelmiyor.
-Ha ben mantıksızım yani?
+Lan 10sayfalık roman anlattım anca buna mı takıldın?
-Yok sen bana mantıksız mı dedin?Bi söyle önce
+Lan yürü be ordan pislik defol git
Hızlı adımlarla hastaneden çıktım ama beni durduran yine Evrendi.Bileğimi tutup beni çekmesiyle ona taraf döndüm ve göğüsüne yapıştım.Vanilya kokusunu içime çekerken gözleri dudaklarıma kaydı daha sonra yine gözlerimin içine baktı.O gece mavisi olan gözleri beni gittikce büyülediği için kendimi çok kaptırmayıp ondan uzaklaştım.

ERTESİ GÜN:
Hastanede kalmıştım o gün.Evren de burdaydı.Bana gözükmüyordu ama burdaydı işte.Gece odaya gelmişti.Uyumuyordum ama uyuyormuş gibi yapmıştım.Yanıma yakşalıp saçımı okşamıştı ve 'BANA NE YAPIYORSUN?' diye bir soru sormuştu.Soruyu pek anlayamasam da düşünmeye başlamıştım.Ona ne yapıyordum?Hiç bir şey.Aksine ondan uzak duruyordum çünki gerçekten ona gıcık oluyordum.

...
Uyandığımda başımın üstünde dikilmiş birini gördüm.Ben uykulu halimden çıkmaya çalışırken o da ayakta dikilmiş bana gülüyordu.Sonunda uyanıp başımğn üstünde dikilmiş ve resmen gölge yapmış adama baktığımda OHAA diye bişeyler geveledim.Bu halime daha da güldü.Başımın üstünde duran o çocuktu benim çarptığım.Evet evet ta kendisiydi.Hemen ayağa kalktım.
-Uyanmışsınız?
dedim sevinçli sesimle
+Evet uyandım.Ve biran önce bana çarpanı görmek istediğim için hemşirelere sordum.Onlar da bana burayı gösterdiler.
dedi alaylı ses tonuyla
Dudağımı ısırdım.Çocuk ne yapsa haklıydı vallaha yani mahkemeye falan da verse birşey yapamazdım.
-Ş-şey ben gerçekten seni eem yani sizi görmedim.Yani dalmıştım ve biran...Offf özür dilerim.Yani biliyorum bu özür dilenecek birşey değil ama ne yapsanız haklısınız yani şikayet de etseniz birşey diyemem😕 dedim
ağlamaklı ses tonumla.
+Ben Rüzgar
dedi elini bana uzatarak.
Yüzünde memnun bir ifade vardı.
-Rüya
+Memnun oldum :)
-B-ben de
+Ben şimdi çıkıyorum.Şu çarpma meselesini de bir ara konuşuruz
dedi ve göz kırpıp odadan çıktı.

Ben arkasından 'NOOLİY LAN?' demek istesem de şimdilik sustum.Yani bir nevi şansımı daha fazla zorlamadım.

...
O günden sonra 2gün geçmişti.Bu zaman içinde Evren birkaç kez gelmişti.Ama zaten hep hastanede olduğunu biliyordum.Handenin dediklerine göre Evren hastaneden bir an bile ayrılmıyor ve üstelik şikayetçi olma meselesini de baya bi araştırmış ve elinden geleni yapıyormuş.Anlamadığım şey şuydu.Evren neden bana yardım ediyordu?Tek bir cevap geliyordu aklıma.Evren ona böbreğimi verdiğim için vicdan azabı bilmem ne çekiyordu ve elinden geldiğince yardım etmeye çalışıyordu.Yoksa bunun başka bir açıklaması olamazdı yani.Telefonum çaldığında tüm düşüncelerimden sıyrılıp arayana baktım
-Efendim Hazal
+Kızz naber?
-İyilik canım.Senden?
+İyilik işte nolsun.Diyorum ki gelsem de acaba biraz gezmeye falan mı çıksak?Ha?
-E olabilir asl....Bi dakka Hazal kapı çaldı arayacağım şimdi seni.
diyip telefonu yüzüne kapattım.

Kapıyı açtığımda hastane giysileriyle karşımda Rüzgarı gördüm.
-Merhaba :)
dedi şirin çıkarmaya çalıştığı ses tonuyla
+Merhaba
dedim sevecenlikle
-Bugün çıkıyorum hastaneden
+Aa çok sevindim :)
-Evet ve çıktıktan sonra yemeğe gideriz diye düşündüm.Gelirsin dimi?
+Mm olur :)
-Tamam ben bekliyorum burda seni.Hazırlan hemen gel
+Taam

...
Bi lokantanın önüne gelmiştik.İçeriye girip bi kapıdan arka bahçeye çıktık.O kadar güzel dekore edilmişti ki insanın içini ferahlatıyordu.Bahçede rengarenk çiçekler çok şirin duruyordu.Oturup yemeklerimizi sipariş ettik ve beklemeye başladık.
-Rüzgar,şu benim sana çarpma meselemi konuşalımmı artık?Bak yani para...
+Saçmalama Rüya :)Gerek yok hiçbirşeye.İyiyim ben.Zaten elinden geleni yaptın benim için.
-Amaa...
+Şşt tamam kapatalım bu konuyu tadımız kaçmasın
-Peki :)
Bu sırada çalan telefonuma baktım.Tanımadığım bir numaraydı.
-Alo
+Naber fıstık?
-Evren???😱
+Bak nasıl da tanıdın hemen
-Ama bende senin numaran yok ki nasıl buldun numaramı?
Ayağa kalkıp masadan uzaklaştım

+Ben bulurum kızım
dedi
Yüz ifadesini göremesem de şuan pişmiş kelle gibi sırıttığına adım gibi emindim
-Uzatma Evren.Ne istiyorsun?
+Yarım saat sonra sizin evin önünde olucam.Hazırlan ve çık.Bekletilmeyi sevmem şimdiden söyleyeyim
-Bidakka bidakka ya niye hazırlanığ çıkıuormuşum?Niye srn bizim evin önünde oluyormulsun?Ayrıca brn evde değilim
+Nerdesin?Nerdeysen nerdesin işte gelip seni alıcam yarım saat sonra.Yada nerde olduğunu söyle gelip alayım seni
Bu sırada Rüzgar 'Rüya' diye seslenince HASSİKTİR dememek için kendimi zor tuttum.
+Kim lan o?
-Sana ne Evren?Ha?Sana ne?
+Rüya sana soru sordum kim o?Sana bi soru sorduğumda cevaplayacaksın kızım delirtme adamı
dedi sinirle
-Rüzgarlayım Evren kapatıyorum şimdi hoşçakal
diyip telefonu yüzüne kapattım

Evrenin anlatımı:
Rüya telefonu yüzüme kapatınca SİKTİR SİKTİR SİKTİR! diyip telefonu yan koltuğa fırlattım.Telefonu yüzüme kapatmak da neymiş lan?Sağ elimi direksiyondan çekip saçlarıma daldırdım.Lan Rüzgar ebeni sikerim olum ben senin Rüyayla gezmek de neymiş lan?Hemen instagramdan Rüyanın profiline baktım.Konum falan paylaşmamıştı nerde olduğuna dair.Rüzgarın profiline girdiğimdeyse 'Bekle lan pezevenk ecelin geliyo.Celladın geliyo olum celladın geliyo' diyip son hız konumda yazılan lokantsya geldim.Rüyayla Rüzgarın oturduğu masayı bulup hemen yanlarına gitmek için adımladım ama son anda durup kendi-kendime düşündüm.Ben bunu neden yapıyorum ki?Ben Rüyayı neden sahiplenmeye çalışıyorum ki?Onu kıskanıyormuyum?Yok artık Evren saçmalama.Sadece Rüzgarı araştırdın ve tekin bi piç olmadığını biliyorsun o kadar.Yani Rüyanın zarar görmesini istemiyorsun.

Peki ya neden?Neden Rüya için Rüzgarı araştırıyorsun Evren?Neden ona zarar gelmesini istemiyorsun?

Bunları düşünecrk daha çok zamanımın olduğunu düşünüp hemdn garsonlardan birine yaklaştım ve kulağına birşeyler fıdıldayıp cebine de para sıkıştırdım.Garson bana bir odayı gösterdi.

Bir süre sonra odadan üstümde garson kıyafetleriyle çıktım.Elime Rüyaların siparişi olan sosu alıp masalarına yaklaştım.

Sosu tam masaya koyacakken elimi kaldırıp direkt Rüzgarın kafasından aşşağıya dökmeye başladım😈😈😈

PİÇ SMİLE😈😈😈

Vee y.b geldi arkadaşlar umarım beğenirsiniz.Bu bölüm için çok zorlandım gerçekten lütfen emeğimi yerde koymayın.Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.Öptüm hepinizi :* :)

BENİM İÇİN ÖLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin