∞10∞

34 1 0
                                    

Mirhebaaa ben geldimm.Naber lo?Okuyucu sayısı fazlasıyla az.Milletin kitabı 10.000.000 oluken daha benimkisi 1000 bile değil.Yazıklar olsun be size :( :( ben sizin için o kadar uğraşıp zaman harcayıp bölüm yazıyorum.Nolur yani siz de bi arkadaşınıza felan söyleseniz onlar da okusalar?Ha?Nolur yani?
Ha buarada Evrenle Rüyanın fotoğrafını shop mu bilmem ne yapacak bir Allahın kulu yok mu?

İNSTAGRAM HESABI AÇILDI VE İLK GÜN 3 TAKİPÇİMİZ OLDU.BRAVO👏WOOW WOW WOW YANİ GERÇEKTEN -_- -_- Adı: @Benimiçinöl Lütfen takip ederseniz çok sevinirim.Okuyucu sayısı arttıktan sonra Evren ve Rüyanın da hesaplarını parodi gibi yapıcam İnşallah :)

Eve doğru yürümeye başladığımda birden bana sarılan birini görünce yerimde durdum.Bu kimdi ayol?Ayy Canı 1gün gördüm onun gibi konuşuyordum artık.Acaba Evren nasıl katlanıyordu?Neyse onu bunu boşverin de bana sarılan şu baştan ayağa domates soğan karışımı kızartmalık kokan kadın da kimdi?Hemen ayrılıp kadına şaşkınlıkla baktım.
-P-pardon kimsiniz?
+Ayy canım canıım tanımadınmı sen beni?Ben senin süt annen be yavrum Ceren tanımadınmı?
-Ceren de kim teyzeciğim?
+Ayy bak görüyomusun seni ben
Cerenle karıştırdım herhalde
derken
filmlerde şu aslında hırsız olan teyzeleri hatırlayıp elimi çaktırmadan cebime götürdüm veeeeee evet doğru bildiniz.Evrikaaa falan mı diyeyim ne diyeyim ya?Kadın cüzdanımı çalmış işte.
-Bak teyze yaşlı başlı kadınsın hadi polisi meseleye karıştırmadan ver şu cüzdanımı
+Ne diyosun sen kızım?Ne cüzdanı?Bende cüzdan falan yok
-Teyze bak kalbini kırmak istemiyorum.Ver şu cüzdanı ya

derken arkamdan biri elini omzuma atınca yerimden sıçradım.Vay anasını bu ne be?Bugün de durmadan birileri omuzumdan yada bileğimden tutuyordu.Ekşın üstüne ekşın

Omuzumun üstünden bana dokunana bakınca deminki ki Efecanmıydı kim o çocuğu gördüm
-Haydaa yine mi sen?Bak seninle uğraşamıycam taammı?Şuan teyze cüzd...
+Cüzdanını oturduğun yerde düşürmüşsün de 2saattir seni arıyorum sonunda buldum.
dedi cüzdanı bana uzatarak
Teyze de "Allah Allaaaah bu zamanki nesil nasıl da terbiyesizleşmiş" diyip yürümeye başladı."Teyze bak özür dilerim ya ben biran Çilek kokusundakı gibi tacize falan uğradığımı sandım".

Teyze de lama devesi gibi yüzüme tükürünce "Tüüüh yazıklar olsun be.Size terbiye verenler utansın" diyince sinirlenip "Teyzee bak ayıp oluyo ama yeter artık özür diledik işte.Hadi git artık" dediğimde teyze biran çantasını vurmak için yukarı kaldırsa da bir kol onu indirdi ve "Teyzecim hadi git sen" dedi.Ona taraf baktığımda çocuğun hala burda olduğumu fatk ettim.Bize bakarken sanki Damonun ölme sahnesini 176cı kez izleyen insanlar sonunda bakmaktan vazgeçip kendi işlerine döndüler.Teyze gittikten sonra "Teşekkür ederim" diye mırıldanıp yanından geçmeye çalıştım ama yine bileğimi tutunca "Haydaa bu ne be?Bugün bu bilek tutma hastalığı da ne böyle?Ayrıca bırakırmısın bileğimi?" dediğimde Efecan da "Özür dilerim" diyip kenara çekildi."Tamam sorun değil.Hoşçakal" diyip tekrar yürümeye başladım.

Yağmur şiddetlenmeye başlarken bi de şimşek başladığında korkmaya başladım.Çünki çocukluğumdan beri şimşekden korkuyordum.Ara sokaklarla eve doğru yürüdüğümde bir bardan çıkan birsürü insan toplusunu gördüm.Yada hayvan toplusunu mu demeliydim?Leş gibi kokuları 10metreden burnuma kadar geliyordu.Birden biri beni durdurup duvara yasladı.
"Şşt güzelim nereye böyle ya?Gel bizimle takıl" dedi piç suratlı herif."Çekil be üstümden defol git" dedim bağırarak.
-Yavrum,boşuna bağırma burdakılar seni duymaz
+Lan siktir git şerefsiz piç
-Ooo atarlıymış prensesimiz
+Bak lütfen yalvarırım bırak beni gideyim
-Noldu?Korktunmu?
dedi bir kahkaha patlatırken.İğrenç!İğrenç!İğrenç!Ve ötesi!
Başını boynuma doğru getirip üzerime baskı yaptığında gözlerimi kapadım.Yanaklarım gözlerimin eseri olarak ıslanmaya başlamıştı bile.Ağzımdan bir hıçkırık kaçınca üzerimdeki baskının çekildiğini hiss ettim.Gözlerimi açmakla açmamak arasında gidip geliyordum ama "Ulan ebeni sikicem ulan" diyen ses yüzünden gözlerimi açtım.B-bu Evrendi.Adamı benim üstümden çeker-çekmez yumruğu ağzına geçirdi.Ben çığlık bile atamayıp yere oturdum ve ağlamamı devam ettirdim.Ağzımdan bir hıçkırık kaçtığında bir an Evren bana döndü ve hızla gelip yanıma oturup ellerimi tuttu."Güzelim,sana birşey yaptı mı?" dedi bana doğru başını eğerek.Cevap vermeyince "Rüya,cevap versene" diye bağırınca biranlık yerimden sıçradım.Hemen elini yanaklarıma koyup "Ö-özür dilerim.Bağırmak istememiştim" dedi.Ben de sonunda hıçkırıklarımı kesip "İyiyim ben" dedim yerde yatan adama bakarken.Ağzıyla burnunun yer değiştirmesi buna diyorlar herhalde.

...Eve gelip odama çıkmak istediğimde annem "Kızım bi bak istersen bize.Selam falan vermek de yok" diyince
-Anne çok yorgunum uyumak istiyorum
+Birşey mi oldu Rüyacım?
-A yok hayır birşey yok sadece çok yorgunum.
+Peki canım,iyigeceler
-Teşekkürler
odama çıkıp duş bile almaya zahmet etmeden kendimi yatağa attım.Gün içinde olanları düşünüyorum da ne çok şey yaşadım.Ve her seferinde de Evren sayesinde kurtuldum.Resmen hayatımı kurtardı.Bu çocuk sandığım kadar gıcık değil galiba ha?İyi de peki bu kadar tesadüf niye?Önce kayb olmamız,sonra ailelerimizin dost çıkması,sonra okul tüm bunlar birşeylere işaret mi?Tüm bunları düşünmekten vazgeçip gözlerimle verdiğim savaşta sonunda gözlerimin kazanmasını kabullenerek uykuya daldım.

...
-Ya hocam,bakın,ben o gıcıkla aynı sınıfta oturamam taammı?
+Rüya ailene söyledim kızım izin vermedi
-Bak beni iyi tanımıyosunuz galiba.Hemen sınıfımı değiş! diye bağırdığımda
+Rüyacım lütfen problem çıkartma ve sınıfına geri dön

Okul müdürüyle yaptığım kavgada annemin katkısıyla o anqut hoca kazanmıştı.Homurdanarak odadan çıkıp kapıyı sertçe kapattım ve boş koridorda 'Sikdiğimin okulu' diyip devamını getirerek yürümeye başladım.
-Şşt ayıp oluyo ama hocaya böyle terbiyesizlik yapman
+Evren defol git
-Aaa beni hiç özlemedinmi cadı?
+Evren defol dedim.Rahat bırak ya beni artık.Git defol sınıfına pislik herif
bağırarak dediğim cümlenin sonunda sesim ağlamaklı çıkmıştı.Koşarak lavaboya doğru gittiğimde Evrenin arkamdan geldiğini anlamamak zaten mallık olurdu.İçeriye girip kapıyı kilitledim.Bir süre ağladıktan sonra kapıdan kilit sesi gelince 'Aha sıçtım,Evren yedek anahtarları bulmuş' diyip kabinlerden birine girdim.Ama saolsun Evrenin o iğrenç ötesi sesiyle 'Trouble' şarkısını dinledikten sonra daha fazlasını yapacağıyla da tehdit ettiği için kabinden çıkmak zorunda kalmıştım.
-Ne istiyorsun?
+Neden ağlıyorsun?
-Soruma soruyla cevap verme Evren ne istiyorsun dedim
+Ben de neden ağlıyorsun dedim Rüya
-Lan çekil git önümden sinirlerimi bozma benim
diyip onu kenara ittirdim.Hayret,peşimden gelmemişti.Derse girmek istemediğimden yüzmek iyi gelir diye düşündüm ve hemen motoruma atlayıp Spor kulübüne gittim.Ha buarada motorumu da sabah saolsun Can getirmişti.2gündür tanıyırduk birbirimizi ama harbiden iyi biriydi neredeyse kanka olmuştuk.Kulübe geldiğimde direkt havuz kenarına geçtim.Kapıda duran görevliler 'Hoşgeldiniz Rüya hanım' tarzı şeyler geveliyordu.Üzerimi değiştirip bikinilerimi giydikten sonra havuza atlayıp yüzmeye başladım.Kaç saat yüzdüğümü bilmiyorum ama çıktığımda çok yorgun olduğumu fark ettim.Birşeyler içmek için bara gittiğimde boş sıkıldığım için Hazalı aramak istedim ama telefonumu havuz kenarında bırakmıştım.Elimdeki kolayı alıp havuz kenarına geldim ve telefonu arayıp Hazalı çaldırdım.
-Kız,naber?
+İyilik sürtük senden naber?
-Ahaha iyiyim keyifler yerinde bakıyorum?
+E evet biraz öyle
-Hazal bak ne diycem,klüpteyim ve yalnız başıma çok sıkılıyorum.Gelsene,biraz laflarız.Hem uzun zamandır konuşmuyoruz.
+Evren nerde bakiyim?Niye yalnız bıraktı seni?
-Kız,sarı faişe geliyonmu gelmiyonmu?
+Taam,geliyom kız geliyom :D
diyince sırıtıp telefonu kapattım.

Sahi Evren kaç saattir niye aramıyordu?Hayret doğrusu.Okuldan sonra arkamdan da gelmemişti.
'Yok yok bu terslikte bi iş var.' diye mırıldandım kendi-kendime.'Yada işde de terslik olabilir' diyip düşünürmüş gibi yaptım.'Sahi hangisiydi onların ya?' diyince

-O güzel beynini bunları düşünmek için yorma güzelim,sen bana sor cevaplayayım
diyen tarafa döndüğümde ağzım beş değil on karış felan açılmıştı herhalde
+Efecan??? o.o

Bu daaa y.b canlarım.Mm buarada bu kitap 70 yada 80 bölüm sürecek herhalde.Yada daha az da olabilir bilemiyorum yani.30cu bölüme falan geldiğimizde yeni kitap yazmaya başlıycam :) Kitapın senaryosu için fikirleriniz olursa bana kendi hesabımdan ya da yorumlardan ulaşabilirsiniz.Öptüm hepinizi :*

BENİM İÇİN ÖLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin