∞5∞

76 6 6
                                    

MULTİMEDİA-Rüya:)

BÖLÜM ŞARKISI-Göksel-Yalnız kuş(Multimediada var.Çok beğendiğim bir müzik.Bölümü yazarken dinliyordum.Okurken dinleyin :) )

EVRENİN ANLATIMI:
Rüyaya ne olacağı korkuyla bağırırken bir hemşirenin sakinleştirici yapması sonucu gözlerim kapanmıştı.Uyandığımda Rüya yanımda değildi.

"Lan Rüya nerde?Rüya nerde?"
Sesim zann ettiğimden de sinirli çıkmıştı sanırım.
"Evren bey sakin olun,Rüya hanım iyi.Testler için onu odadan çıkardık,neredeyse getirirler" doktor yavaş sesiyle bunu söyleyince gerçekten rahatlamıştım.
Kapı açıldığında hemşirelerin Rüyayı getirdiğini gördüm.Ama daha uyanmamıştı.
Doktor "Biz sizi yalnız bırakalım,biraz dinlenin" dedikten sonra hemşirelerle birlikte sonunda odadan çıkmıştı.

Hazır cadı uyurken yüzünde gözlerimi gezdirmeye başladım.Gülümsediyinde oluşan gamzeleri,gözlerinin mavi rengi,saçlarının o parlaklığı bunlar gerçekten bir kızın sahip olacağı en güzel özelliklerdi bence.Ya da bu kız bende bir iz bırakmıştı.

Rüyanın kıpırdamaya başladığını gördüğümde hemen uyuyormuş gibi yaptım.

Rüya:

Gözlerimi açtığımda Evrenin uyuduğunu gördüm.Ahh bu çocuk fazla mı taştı?Yoksa bana mı öyle geliyordu?Bu kadar gıcık olmadığını bilsem ve başka şartlarda tanışsak kesin aşık olurdum.Rüyaaa kendine gel hayatının aşkı ve kocan Damona ihanet mi ediceksin?Artık nasıl bi evlilikse kendisinin haberi yok.Odamdakı her ayrıntının Damonla ilgili olduğunu düşünürsek e bir nevi evli sayılırdık ama dimi?Yada ben çok saçmaladım.Acaba saçmalamak için bir yarışma yapmışlarmıdır?Kesin birincilik kazanırım💪

Amaaan yeter be Rüyaa anın tadını çıkar ve çocuğu izlemeye bak sen.İlk önce gözlerim nedense kaslarına kaydı.Aah neden bu kadar yakışıklı olmak zorundaydı ki?

"Yakaladııım" diyip sırıttığında gözlerimi pörtletmiş ona bakıyordum.Nasıl yani ya?Şimdi ona baktığım her anı görmüşmüydü?Oh my loorn neden bu kadar salak olmak zorundasın ki Rüya?Böyle durumlarda en iyi şey inkar etmek.Hadi koçum yapa bilirsin görüyim seni Rüya.

"Ne?Kim?Ben?Sana?Bakıyordum?" dediğimde gözlerimi de devirmeden edemedim.Aasfffss zeki ben😃
"Rüyaa istersen daha fazla zorlama ha?" dediğinde 32dişini sergilemiş beni izliyordu
What?Siz ne sandınız?31 falan mı diyeceğimi?Ohhh no no no benim fesat okuyucularım ben öyle fesat değilim bikere taam mı?(FESAT GÜLÜŞ) :D

"Ne saçmalıyorsun sen be?Ne bakıcam ben sana?Ben baksan baksam gidip Damonuma bakarım bikere taam mı?Yada Barış Arduç sevgilime de baka bilirim yani.Yada nebiliyim işte birsürü aşkım var benim hıııhhh😑 -_-"

"Off tamam Rüya hiç söylememiş farz et" dediğinde gülmemek için yanağımı ısırdım.Afferim kız Rüya gurur duydum seninle :D

Bir süre sessizlik çöktü.

"Şey neden yaptın?" diye bi soru soracağını beklemiyordum açıkçası.
"Neyi?" dediğimde mavi gözleri koyulaşmaya başladı.

-Rüya,salağa yatma.Neden böbreyini bana verdin?
+Ölmene izin mi verseydim Evren?
-Sana ne?Senin için bu kadar önemlimiyim?Zaten nefret etmiyormuydun benden?Bıraksaydın da ölseydim.

İnanamıyorum ya ben bu kadar bencilmiyim?Bunu mu kast etmeye çalışıyordu?Onun hayatını kurtardım ama o bana bağırıyor.Vay anasını ya

+Ne saçmalıyosun be sen?Her ne kadar sana gıcık olsam da hiçbir insan cezasını çekmeden ölmeyi hakk etmiyor taam mı Evren bey?Ayrıca,ben burda sana böbreyimi verip hayatını kurtarıyım sen gel bana kuru bi teşekkür bile etme.Hadi onu geçtim bi de bağırmaya başla.

BENİM İÇİN ÖLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin