12|Herşey güzel senle.

498 13 5
                                    

Cansu'
Şirketteydim.Sabah olur olmaz zaten başka gideceğim yermi var.Ama bu şirket artık ailemin olduğu yerdi.Emir arkadaşlarım birlikteydik.Emirle küçüklüğümüzü hatırlayıp gülümsüyordum.Çünki küçükken bile birbirmize aşıktık.Hatta geçen yaşadıklarımızı yeniden hatırlayınca içim bi hoş oluyordu.

Emir toplantıdaydı.Onu bekleyene kadar zaten ben işlerimi bitirmiştim.Bu adamın toplantıları bitmiyor be abicim.

İçeri Alp girdi

"Naber yengemm"ayağa kalktım.

"İyidir sen Alp?"

"İyiyim de haber vermeye geldim,Emirin toplantısı çok çekicek de seninde gelmeni istiyor"dediği zaman gülümsedim.

"Ayy beni neden istiyor kiii ayy"

"Bilmiyorum ama uzun çekeceği için yanında olmanı istiyor,hem senin bu iş hakkında bilginde olduğun için"Midemde kelebekler uçuşmaya başlamıştı.

"Sen çık gelirim ben"Dediğim gibi odamdan çıktı.Makyajımı tazeleyip odadan çıktım.Toplantı odasına gelip kapını tıklattım.

"Geel"Emirin sesini duyar duymaz kapını açıp içeri geçtim.İçeri geçip herkesi selamladım.Emirin yanına oturdum.

"Evet efendim, kendisi benim asistanım,hemde sevgilim olur"dediği zaman yüzüne baktım.

"Ay, çok iyiymiş.Ama görüyorum da aşk hayatınızı iş hayatına karıştırmıyorsunuz.Böyle insanları çok severim.Aşk hayatı ayrı, iş hayatı ayrı olmalıdır.Ve bende bunu sizde görüyorum"Emirle birbirimize baktık ve gülümsedik.

3 saat geçti ve gittiler.Çok yorulmuştum.Başımı sandalyenin ucuna yaslamıştım.Birinin başının başıma geldiğini hissettim.Burnu burnuma değiyordu.Acaba kimdi.Tabiki Emir.Dudaklarımız buluşmuştu.

"çok özledim seni"dediği zaman gözümü açtım.Ayağa kalkıp vücuduna vurdum.

"İnsan bi yazar yaaa"

"Ahh karnım"Acaba rol mu yapıyordu.

"A-Aşkım acıdı mi?"Elimi gömleğinin altına geçirip masaj yaptım.

"Ahahah,şaka yapıyordum ama çok iyi geldi"

"Yaaa"diyip sarıldım.Oda bana sarılmıştı.Saçımı okşuyordu.Boynumda nefesini hissetmeye başlamıştım.

"Şuan sınırları zorlamak istemiyorum "dedi ve sırıttı.Sırıtınca tam başka birisi oluyordu.Ve sadece benim yanımda sırıtıyordu.Yeniden dudağıma yakınlaşır yaklaşmaz Alp bizi bastı.

"OA OA OA ŞOK HABERLER CANSU VE DEMİR SEVİŞ-"Demir yanına koşarak gidip ağzını kapattı.

"Alp,canım kardeşim benim, ölümün benim elimden olmasın he ne dersin?"Elini ağzından çekmişti.

"Öhm, özür dilerim kardeşim.Bu şirket insanda kafa bırakmıyor"Merve de içeri girmişti.

"Merhaba Emir beyciğim, nasılsınız Emir beyciğim"Bu kızı yolacaktım az kalsın.Sinirlerimi bozuyorum.

"Merve hanım ,çıkarmısınız"dediği zaman sırıttım.

"Ama Emir beyciğimm"Merve kaşınma kardeşim

"Sevgilimle vakit geçirmek istiyorum hadi Mervecim"Dediği gibi odadan çıktı.Elini belime sardı.

"Emir, dosyaların sosyal dışı olanlarını getirirsin,hadi eywallah"diyip çıktı.

"Ee napalım kadınım?"

"Bilmem ki,hem b-benim işlerim var odada"Gözlerime baktı.

"Akşam gideriz mi yemeğe?"dediği zaman düşündüm.

"AYY EVETTTTTT AMA SİNEMAYA GİDELİM BU SEFER"

"Hangisine"dediği zaman düşündüm.

"Romantik?"sırıttım.Başını eğip sessizce gülüyordu.Sanki hiç bilmiyormuş gibi.Ama olsun.Ben onunla her filme varım hemde her zaman.

"Tamam istediğin sinema olsun böceğim"Boynuna sarılıp öptüm.

Hellooo! Nasılsınız.MaşAllah baya izlenmiş kitabımız.Yıldızlamayı unutmayın bebeklerim❤️

"Patron"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin