İçimdeki Bu His Neki?

123 4 0
                                    

Artık sabah olmuştu uyandım. Baktığımda Daryl yatağında değildi. Bende kalktım Michonne'un yanına gittim. Michonne'da uyanmıştı.  "Günaydın" dedi Bende "Günaydın" dedim.  Beraber konuşuyorduk
"Aylak öldürmeyi sever misin?" dedi "Evet severim! Sinirimi almama yardımcı olur bazen." dedim dedi. Sonra bana "Daryl'la çok yakışıyorsunuz kabul et!" dedi. Bende bunu duyunca biraz utandım ve birazda mutlu oldum "Saçmalama Daryl beni sevmez ki" dedim.
"Asıl ben değil sen saçmalama!" dedi.
"Nereden biliyorsun beni sevdiğini?" dedim. Oda "Dün sen erkenden erkenden uyuduğun için duymadın. Rick'le konuşurlarken duydum, Ricke onun gitmeyeceğini o giderse kendisininde gideceğini söyledi" Ben Michonne'un söylediğine çok şaşırmıştım.

Michonne'un yanından sonra Daryl'ı gördüm. Aman tanrım! Kalbim çok hızlı atıyordu kalbim yerinden çıkacaktı sanki! Daryl'ın yanına gittim "Günaydın" dedi. Bende "Günaydın" dedim. Çok yakışıklıydı... Daryl "Bu gün hem ava hemde silah bulmaya çıkıcam g- gelmek istermisin?" dedi. Şaşırmıştım "Elbette gelirim!" Dedim. "Güzel!" dedi. Her şey iyi güzel ama aklıma takılan birşey? Neden Glenn veya Rick gitmiyor tamam diyelim Glenn'in burayı koruması lazım ama Rick neden gitmiyor? Neyse yolda giderken sorarım.

Yola çıkıcaktık artık. Daryl'a sordum "Bir şeyler yedin mi?" diye sordum "Hayır yemedim" dedi "Neden?" diye sordum. "Vaktim yoktu diğerleri yemiş beni çağırdılar ama gelmeyeceğimi söyledim"
"Neden gitmedinki? çağırmışlar, seni" dedim. "Yemek içimden gelmedi' (Çünkü Y/N Daha yemek yememişti ve uyansaydıda yemiyecekti o yüzden yemedi)
dedi. Ama neden? Dün beni unutmamış karnımın aç olucağını düşünmüş ve bana yemek getirmişti. Başkasını düşünüründe kendini düşünmezmisin!

Çantamı hazırladım yeni kıyafet bulmalıydım bunlar çok kan olmuştu ayrıca bu kıyafetlerimi yıkamaya kalksam giyeceğim yedek bi kıyafet bile yok!
Arbaletimi yanıma aldım diğer silahlarını ve bıçaklarımıda artık gitmeye hazırdım. Daryl'a şöyle dedim "Kendime kıyafet bulmalıyım"
"Neden?" dedi "bunlar çok kan olmuştu ayrıca bu kıyafetlerimi yıkamaya kalksam giyeceğim yedek bi kıyafet bile yok!" Dedim.
"Tamam buluruz" dedi. Bu gün bana soğuk davranıyo neden acaba?

Lanet olsun bi sorunumuz vardı! Motorum bozulmuştu! Daryl'a söyledim "Daryl motorum bozulmuş çalışmıyor!" Dedim. Geldi baktı
"Bunu sonra hallederiz benim motorumla gidelim" dedi. Ne? Nasıl yani onun motoruyla mı? Kendi motoruyla mı? Ve giderken onun
B-Belinden Sarılacaktım?!?!? Kalbim küt küt atıyordu tekrardan Ne yapıcam! tek şunu biliyorum kalbim bu kadar hızlı atarsa yerinden çıkacaktı kesin!
"Tamam hadi gidelim" dedim Daryl'a

                       DARYL'DAN
Motoru bozulmuştu benim motorumla gelicekti. Ona biraz soğuk yapıyorum gibi hissediyorum! Zaten o yüzden benim motorumla gidicez. Aslında Y/N'nin motorunu 15 dakikada tamir ederim ama bana sarılıp gelmesi daha hoşuma gider. Onunla oldukça konuşmaya çalışıcam. Aslında Glenn veya Rick'lede gidebilirdim ama ben onunla gitmek istiyordum. Dün elini sarmıştım tabii çoğunu o yaptı ama. O Çok Güzeldi... Ve ona yemek götürmüştüm erkenden yatmıştı ve kampada daha yeni gelmişti daha alınamamıştır diye ona yemek götürmüştüm. Yanında oturuyordum gülümsemesi çok tatlıydı...
Yola çıkmıştık bana belimden sarılıyordu çok güzel bir histi işte, işte bu yüzden benim motorumla gidiyoruz planım buydu aslında. Kokusunu ala biliyordum. Nasıl bu kadar güzel kokuyordu? Parfüm kullanmıyodu ama çok güzel kokuyordu... Neler diyorum ben Y/N bana bakmaz bile...

                               Y/N
Ona sarılarak gidiyorum. Bu his bu histe neyin nesi? Ahh Y/N kendine gel kızım Daryl sana bakmaz bile.
Sonunda durmuştuk. Binalardan bir tanesine girdik Daryl etrafa bakıyordu bende bakmaya karar verdim. Etrafa bakarken birden içki buldum. "Hey Daryl! Bak içki buldum. Bu benim en sevdiğim içki ya senin?" Daryl "Bende bu içkiyi çok severim, bi ortak yönümüzün daha çıkması güzel:)" Dedi ve gülmüştüde!
Demiştim gülünce çok tatlı oluyor♡ Biraz daha etrafa bakarken Daryl'a "Hayvanları sever misin? Ben çook severim!" diye sordum. "Hayvanları bende çok severim bi ortak yön daha! demişti. Mutlu olmuştum! Biraz daha etrafta gezinirken çok güzel 2 tane kıyafet bulmuştum.

 Mutlu olmuştum! Biraz daha etrafta gezinirken çok güzel 2 tane kıyafet bulmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birincisi buydu

Birincisi buydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkinciside bu

Daryl'a gösterdim. "Çok güzeller sana çok güzel olurlar" dedi. "Bence bi dene istersen" dedi "Olur, bi deniyim" dedim.

Denedim,çok güzel olmuştu üzerimde. Daryl yan odada silah arıyordu. Bende bende yanına gittim ve sordum. "Nasıl olmuş Daryl??" Daryl arkasını dönmüştü, Daryl'ın nutku tutulmuş gibiydi sadece bana bakıyordu.

                       DARYL'DAN
Y/N kıyafet bulmuştu, denemesini önerdim. Biliyorum her türlü güzel olucaktı ama olsun yinede görmek istedim.
Fazlasıyla erzak bulmuştuk ben içeride silah arıyordum. Y/N benim olduğum odaya geldi ve bi anda "Nasıl olmuş Daryl??" demişti. Arkamı döndüğümde nutkum tutuldu gibiydi sanki...
Onu öyle görünce konuşamıyodum.
2 ihtimal vardı ya dilim tutulmuştu yada Aşık Olmuştum... Bence 2 daha mümkün bişeydi zaten onu görünce, onu gülerken görünce her haliyle görünce hatta uyurken bile içimde garip bi his oluyodu bu aşk değilde neydi pekii?








Evett Dixonlarım nasıl gidiyor umarım herşey yolundadır kitap nasıl  düşüncelerinizi merak ediyorum ve siz sormadan söyleyeyim 2-3 bölüm sonra smut varr ayayayay

Neyse sizi çok seviyorum ben sizi daha fazla oyalamıyım muahh öpüldünüz muahh Dixonlarım benimm. Neyse siz şimdi smut falan merak ediyorsunuzdurr tamam tamam hadi hadii KWJDNSNANANSN

Benim Okçum /+18 -Daryl Dixon-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin