Evett Dixonlarım nasıl gidiyor kitapppp. Umarım herşey yolundadırr:)) Kitapımız şimdi ben bu bölümü yazarken okunma 79 ama belki ben bu kitapı yayımlayana kadar daha fazla artar diye düşünüyorum. Bu ara size 2-3 bölüm sonra smut var demiştim veevet planlarına göre bir sonraki bölümde smutt varrrr oh oh hadi halaya QKDNQNWN şaka falan olucak sanırsam. Hepinize tekrardan iyi okumalar. Ve bu bölümü yayımlayınca belki erken veya geç hepinizin yeni yılını kutluyorumm. İnşallah güzel mutlu huzurlu bir yıl geçirirsiniz Dixonlarım<3 ♡♡♡♡♡♡♡ Hadi kaçtım ben. Yine size kocaman MUAHH
Aşığım bu adama yağğ
Y/N
Daryl'ın yanında uyuya kalmışım. Beni affetmiycek diye çok korkmuştum. Ona öyle dememin nedeni bana bağırmıştı ve biz sevgili değildik.
Ona sevdiğim birinin olduğunu söylemiştim. Aslında sevdiğim kişi Daryl Dixon'ın ta kendisiydi... Acaba oda beni seviyor mu? Ya beni sevmiyorsa? Ya ilişkim tek taraflıysa? Ona bu dediğimden sonra beni sevmez bence... Keşke demeseydim öyle... Ama iyi tarafından bakarsak onu kollarında uyuyorum, onun kucağında oluyorum. Yani beni sevme şansı az bile olsa vardır belki. Düşünüyordum bu kadar yakışıklı bir adamın neden sevgilisi olmazkineyse olmasın zaten.
Ben bunları düşünürken uyuya kalmışım. Sonuçta bulmuşum dünya karizması adamı her kez uyur kollarında.
Beni o uyandırdı. Ama bildiğiniz giperek değil "Y/N sabah olmuş kalk!" diyerek uyandırdı... "Kabalığın için Sağol Daryl Dixon!" dedim. "Ne kadar kibar bir uyandırıştı!" dedim. " Ne yapayım Y/N öperek mi uyandırayım?
dedi. "Bu zamana kadar öyle yaptın?" dedim. "Belki bundan sonra böyle olur Y/N Jamon?" dedi. "Sen benim bir şeyim değilsin ki?" dedi. "Haklısın Daryl... Ben senin bir şeyin değilim ki" dedim. Çok üzülmüştüm... Daryl artık beni sevmiyor anladım... "Pekala Daryl" dedim. Ve yanından gittim. Biliyormusun bu gün benim doğum günüm... Belki bana güzel davranır diye ummuştum ama hiçte öyle olamamıştı...Daryl
Y/N herzamanki gibi yanımda uyumuştu. Keşke hep öyle kalsaydı. Ama planı bozamazdım. Evet plan. Bu gün Y/N'nin doğum günüydü.
Y/N'ye bu sabah kötü davranıcaktım ama akşam olunca doğum gününü grupla kutluycaktık. Aslında hem grup kutluycaktı hemde ben onun doğum gününü kutluycaktım;) Planım güzel işliyordu ama beni gece acaba affedicekmiydi? Bence affederdi.
Sabah onu uyandırırken öperek uyandırmamak için kendimi zor tuttum.
Akşamı iple çekiyorum.
Akşam için kendime hediye bakmalıyım.3 SAAT SONRA
Artık hediye bakmaya çıkıcaktım. Diğerleri hediyelerini bulmuş bende hediye almaya çıkıcaktım. Tabii plan için Y/N'nin gelmemesi lazımdı.
Motoruma atladım tam gidecekken, "Hey Daryl nereye gidiyorsun? Bende gele bilir miyim?" dedi. Keşke gelseydi. Tekrar belimden sarılsaydı... "Hemen dönücem Y/N gelmene gerek yok" dedim. "Öyle olsun. Bende Jack'in yanına gidicektim. Seninle gelmemi kabul etmiyceğini biliyordum çünkü" dedi. "Onun yanına? Bence gitme. İstersen beni bekleye bilirsin 20 dakika içinde burda olurum" dedim. onun yanına gitmesini hiç istemiyordum. Jack bizim küsmemizi fırsat bilip onunla yakınlaşmaya çalışacağını Biliyordum. Piç!
"Sakin ol Daryl! Sadece kafa buluyorum." dedi. "Ah, tamam ben gidiyim" dedim. sanırım biraz tatlı olmuştum ama ona kötü davranmalıydım. Zaten bu gece onunla keyif yapıcaz o yüzden Jack'in yanına gide bilir bence;). "Bende seninle kafa buluyorum. Jack'in yanına git istersen." dedim. Tanrım! Ya ona aşık olursa! Zaten sevdiğim biri var dedi! "Tamam o zaman akşam görüşürüz!" dedi. "Görüşürüz" dedim. Ve yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Okçum /+18 -Daryl Dixon-
Historia Corta"Dünyanın en yalnız adamını mutlu etmek nasıl bi his?"