Çok Normal bir gün

76 2 3
                                    

    Sabah olmuştu,alarmın sesiyle uyanmıştım.Hemen yataktan kalkıp üstümü giyindim.Annem beni kahvaltı masasına çağırıyordu.Yanına gelip yanağına bir öpücük kondurdum.

Annem:kızım bugün okulun ilk günü ordaki çoğu kişi seni tanımıyor.Dikkatli ol tamam mı birtanem?

Asuka:Tabiki anneciğimm.

Okul değiştirdiğim için yeni kişilerle tanışacaktım.Bu beni heyecanlandırıyordu.Yemeğimi yedikten sonra anneme teşekkür edip evden çıktım.

Okula geldiğim de sınıfımı aramaya başladım.Birden zil çalmaya başladı.Yetişemeyeceğim korkusuyla koşmaya başladım.alt katı aradım ama orda sınıfımı bulamadım üst kata çıktım.Koşmaya devam ederken birisine çarptım.İkimiz de yere düşmüştük.Çaptığım kişi ayağa kalktı.Bana elini uzattı.

?:Birdahakine dikkatli ol.Karşındaki benim gibi nazik olmayabilirdi.

Hemen bana el uzatan kişiye baktım.Sarı saçlı,yakışıklı birisiydi.Elinde süslemeler vardı.(Yazar:Acaba kim shdgfs)

Asuka:Ş-şey pardon.Sınıfımı bulamadım da.Telaştan sana çarptım.

Mikey:Sorun değil.Bu arada ben Manjiro Sano.Kısaca Mikey de.Haa sınıfını bulamamıştın değil mi?Sınıfın ne?

Asuka:Ben de Asuka.Buraya yeni transfer oldum.Sınıfım ---.

Mikey:Bu katta şurdan sağa dön bulursun.

Asuka:tesekkür ederim.

Mikey:Birşey değil.

Hemen Mikeyin bahsettiği tarafa gittim.Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu.

hoca:sonunda geldinn.Evet arkadaşlar bu sizin yeni arkadaşınız.

Kendimi tanıtırken birden kapı açıldı.M-Mikey?

Mikey:Hocam geç kaldığım için özür dilerim.Bir öğretmen beni çağırıp yeni yıl için hazırlıklarda yardım istedi.(Yazar:Bunu Aralıkta yazıyo olmam hfgshdfgs)

Hoca:Sorun değil Sano.Tam da yeni arkadaşın kendisini tanıtıyordu.Neyse hadi geç bakalım yerine.

Mikeyin Bakış Açısı

Asukayla önceden tanışmıştım.Tatlı bir kızdı.Onunla aynı sınıftaydık kendi sınıfını söylediğinde öğrenmiştim.Ona süpriz olsun diye dememiştim.

Asukanın Bakış Açısı

Onun benim sınıfımda olduğunu bilmiyordum.Neden bana söylemediğini hiç bilmiyordum.

Hoca:Şu sarı kafanın önüne oturabilirsin.

Mikey:Hocam yaa benim ismim Mikey.

bütün sınıf kahkaha patlatmıştı.Bende gülmedim değil.Hemen mikeyin önüne oturdum.Arkadan kulağıma doğru fısıldadı.

Mikey:Tanıştığımıza memnun oldum.

Asuka:Bende.

Dersler bittikten sonra eve gittim olan herşeyi anneme anlattım.

Annem:Kesin aranızda birşeyler olacak.Şansa bakk

Asuka:Ya anneeeeee.


Mikeyin Bakış Açısı

hemen bizim çetenin yanına gittim.Çeteye olan biteni anlattım

Draken:Yarın düğününüze geliriz

Mitsuya:Gelinlik,takım elbisesi benden

Baji:Pastayıda biz Chifuyuyla yaparız.

Herkese kızmaya başladım çünkü utanmıştım.

Mikey:Sizede birşey anlatmaya gelmiyo ya üfff.

Takemitchi:Minik bebek kızmaya başladı gfdfgdgudfghjsdf

Mikey:Ya abartmayın sadece çarpıştık.

Bizimkiler herşeyi abartmayı seviyorlardı.Biraz sustuktan sonra sessizce "aslında öyle birşey olsa hayır demem"

bu dediğimi Draken ve mitsuya duymuştu.Hemen bana Side Eye bakışı attılar.

Draken:Oooo neler duyuyoruz Mikey Bey asla kimseye aşık olmam diyen kişi neler diyor.

Baji,chifuyu ve takemitchi ne olduğunu sorgular bir şekilde Drakene bakıyorlardı.Draken olanları onlara anlattı.Hepsi birlikte gülmeye başladı.Ben mızmızlanmaya başlamıştım.Hemen konuyu değiştirmeye çalıştım.

Mikey:Ken-chin benim uykum geldi beni bizim eve bırakır mısın?

Draken:Ahh kendi motorun var mikey.Üşengeçlik yapmaa.

Mikey:Ama ken-chinn

Draken:Üff tamam.Beyler biz gidiyoruz.Hoşçakalın.

                                                                                   Bölüm Sonu

Arkadaşlar bu hikayede takemitchi geçmişe gidebiliyo ve normalde mikeyden utanıyo ya yanında rahat olmuyo ya bu hikayede öyle birşey yok.Takemitchi mikeyle çok yakın birbirleriyle şakalaşıyorlar felan.

MikeyxreaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin