5.Bölüm

27 4 1
                                    

Asukanın bakış açısı

Bizim evin kapısını açtığımda annemle karşılaştım.Arkamda motorla duran Mikey'i görünce mutlu oldu.

Annem:Ay kızım önceden söyleseydin yaaa.Keşke sevgilinle beni daha önce tanıştırsaydın.

Asuka:A-anne ne alaka arkadaşım o benim bugün servisle gelmek istemedim onunla geldim.

Mikey:Merhaba anne- ay asukanın annesi.

Annem:Bana Yasu de bu arada ayakta kaldınız hadi geçin içeri.

Mikey:Yok ben gelmiyim zahmet olur.

Yasu:Ne zahmeti bir şey olmaz alt tarafı tanışcaz.

Mikey:Tamam Yasu Teyze

Hep birlikte içeri girdik.Annem Mikey'le sohbet etmeye başladı bana da çay yapmamı söyledi.

Mikeyin Bakış Açısı

Yasu annemle- pardon teyzemle birlikte sohbet ediyorduk.Neler yaptığımı felan sordu.Normal bir şekilde sohbet ettik.

Yasu:Mikey sana birşey demem gerek.

Sesi incelmişti.Biraz telaşlanmaya başladım.

Yasu:Kızımdan hoşlanıyor musun?

Bu dediğiyle dona kalmıştım.Cevabım evetti ama kızar ve beni birdaha asukayla görüştürmez diye korkmaya başladım.Ama asukanın annesi çok anlayışlı birisiydi bu yüzden ona gerçekleri söylemeye çalışacaktım.

Mikey:Cevabım kesin.Kızınızı seviyorum.A-ama lütfen beni ondan ayırmayın.Biliyorum çete işleriyle ilgilendiğim için kızınızla olmamı yanlış buluyor olabilirsiniz.Onu ömrüm boyunca korurum.Sadece izin verin.Tabi bu söylediklerim kızınızda beni severse gerçekleşebilir...

Yasu:Niye ciddi bir tavır taktın sdhfg zaten seni sevmiştim.Üstelik olma ihtimalinizde yüksek hem ben izin veriyorum hem de o seni seviyor.

Mikey:N-ne(sevinç içinde ayağa kalkar) ge-gerçekten mi?

Yasu:Tam kesin değil ama her zaman senden bahsediyor.Sizin sevgili olmanızdan bahsedince de heyecanlanıyor ve kekelemeye başlıyor.Bence bir an önce çıkma teklifi et.

Mikey:O-olabilir denerim umarım kabul eder.

Bölüm Sonu

Bu bölüm kısa oldu.Aklıma da pek bişi gelmedi zaten

MikeyxreaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin