on

1K 51 17
                                    


"Jin ve metresleri"

Taehyung
Arkadaşlar yaklaşık 20 dakika önce müdür sınıfa geldi ve Jungkook'u götürdü
Arkasında garip giyinen 2 tane adam vardı.

Minho
Bana ne

Taehyung
Olum ciddi bir şeye benziyor.

Minho
Bana ne

Rose
Dersteyim yazmayın

Nayeon
Sessize al

Rose
Tamam

Nayeon
🤐

Lisa
Ne olmuş

Taehyung
Söylemediler

Jin
Şuan bizim sınıfın önünden sesler geliyor.

Lisa
Bizden de|
Ne oluyor yine|

Nayeon
Bırakın beni diye bağıran Jungkook'mu

Jin
Hasssiktir
Biz kapının deliğinden baktık
Bir adam Jungkook'a yumruk attı ve "o boku içmeden önce düşünecektin" dedi.

Lisa
Uyuşturucu|
Gidiyorum.

Nayeon
Mal mısın
Görüldü

...

Anlattıklarından sonra hocadan tuvalete gitmek için izin aldım.
Tabiki tuvalete gitmeyecektim.
Jungkook'un yanına gidiyordum.

Jin'in sınıfının önüne geldiğimde,
Taehyung'un garip giyinen 2 adam olarak adlandırdığı kişilerin Jungkook'u tuttuğunu gördüm.

"Jungkook!" diye seslendim ve yanına koştum.

"Lalisa Manoban, olduğun yerde kal!" diye bağıran müdürü umursamadan Jungkook'a sarıldım. O da ellerini belime sardığında müdüre döndüm ve alayla konuştum.

"N değil hocam, doğrusu L"

"Ukala! Çekil şuradan, babası Jungkook'u almaya geldi."

"Ben reşitim ve bu da demek oluyor ki..." düşünüyormuş gibi yaptı ve çaktırmadan kolumdan tuttu. Yaklaşık 3 saniye sonra, "siksenizde gelmem." dedi ve bir anda benimle birlikte koşmaya başladı.

"Terbiyesiz! Ne yaparsan yap yatacaksın oraya!" arkamızdan babasına karşılık sadece güldü.


...

Benim dersimin bitiş saatine kadar dışarıda oyalandık ve bu 3 saat boyunca eskileri asla araya sokmadık.

Saat iki olduğunda Jungkook beni eve bırakmayı teklif etti. Arabasına binecekken onu durdurdum ve yürümeyi teklif ettim. O da babasının arabasını zaten alacağını burada kalmasında bir sorun olmadığını söyledi ve yürümeye başladık. Evimi zaten bildiği için yol boyu konuşmadan sadece yürüdük.

Vardığımızda kolundan tuttum ve tam içtiği o şeyi bırakması için konuşmaya başlayacaktım ki bana sarılması ile duraksadım.

"Sana bir şey vermek istiyorum"

Cebinden çıkardığı annesine ait olan kolyeyi gördüğümde gözlerim doldu. Onu çok severdim.

"Bunu ölmeden önce sana vermemi istemişti. Sen gittikten iki gün sonra öldü ama sen yoktun, ben de şimdi vermek istedim."

...

1242Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin