on bir

998 54 20
                                    


Jungkook x lisa

Lisa
Jungkook

Jungkook
Efendim
Bir sorun mu var?

Lisa
Bir şey konuşmak istiyorum

Jungkook
Dinliyorum.

Lisa
Dersin var mıydı bilmiyorum ama kantine gelir misin?

Jungkook
Peki
Çevrimdışı

...

"Selam"

Karşıma geçen Jungkook'un selamını aldıktan sonra sandalyemi biraz yanına yaklaştırdım. Burası oldukça kalabalıktı, birileri duyabilirdi.

"Ne hakkında konuşacağız?"

"Bizim hakkımızda" sesim oldukça kısık çıkmıştı. Çok gergindim.

"Sonunda"

"Direk konuya giriyorum. Ben o gün bir mesaj aldım."

"Ne" yüzü hayal kırıklığına uğramış gibiydi.

"Ne mesajıydı peki?"

"Jennie'den gelmişti. Bana sizin birlikte olduğunuza dair bir şeyler anlattı ve bir fotoğraf gönderdi. Yüzün gözükmüyordu tabi ama sen olduğunun çok belliydi yani ne yapmam gerektiğini bile-"

Gerginlikle bir şeyler anlatıyordumki masadan sertçe kalkmasıyla konuşmayı kestim.

"Sen ciddi misin?" dedi

"Bana bir şeyleri anlatması gereken senken neden benden hesap soruluyor Jungkook?"

"Biliyor musun? Beni kimse senin kadar kırmamıştı."

"Ne?"

"Keşke siktir olup gitmeden önce benimle konuşsaydın Lalisa."

"Düzgün konuş benimle!"

"Direk konuşmayacağım"

"Ne demek istiyorsun!?"

"Beni terk ettikten sonra yıllarca eski sevgilimi aradım, bir cevap bekledim, ona tekrar sarılmak istedim ve yıllar sonra onu bulduğumda bana ona gelen aptal bir mesajdan bahsediyor. Sence onunla ne hakkında konuşabiliriz? Saçının bugün ne kadar güzel olduğu ile ilgili falan mı?" dedi ve arkasını döndü

"Bana o mesajın yalan olduğunu kanıtlamadan bir sikime gidemezsin Jeon!"

"Umrumda değil, sadece senin yaptığını yapıp kaçacağım. Sakın sende benim yaptığımı yapıp peşimden gelme, kalbini kırarım."

"Okuldan gidecek misin?"

"Hayır" dedi ve uzaklaştı. Gözlerim dolarken bende gitmeye karar vermiştim ki biri kolundan tutup çevirdi.

"Lisa" arkamda duran Jennie'ye döndüğümde ona iğrenirmiş gibi baktım. İşin aslı zaten iğreniyorum.

"Ne var?"

"Konuştuklarınızı dinledim ve bazı şeyleri anlatmam gerektiğini düşündüm." derin bir nefes aldı ve devam etti

"Bak bizim Jungkook'la aramızda asla bir şey olmadı. Ben ve Jungkook'un tanımadığı birkaç arkadaşım cezalı bir oyun oynuyorduk ve bu mesajı atmazsam arabamı alacaklardı. 5 dakika bekleyip gerçeği açıklayacaktım ama beni engellemiştin. Senin Jungkook'u da engellediğini öğrendimde ise bunu açıklamaya korktum çünkü o benim tek gerçek arkadaşımdı ve hâlâ öyle."

Yüzüne bir tokat geçirdim ve önceden dolan gözlerim sel gibi almaya başladı. Tam onu itecekken beni tuttu ve konuştu.

"Sakın bu hakkı kendinde görme Lalisa. Her şeyi başlatan ben olabilirim ama bu hikayedeki sevdiklerine güvenmeyen ve sonsuza kadar yalnız kalacak olan o ucube sensin."

...

1242Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin