0.01

2 1 0
                                    

Hadi Almira yapabilirsin.

Yapamam.

Yapabilirsin.

Yapamam.

Yapabilirsin.

"Of Almira alt tarafı numarayı çevirip işleteceksin."

"Tamam da daha önce hiç yapmadım ki."

"Hadi Almira çok eğleneceğiz bak. Hem biz sana yardım edeceğiz zaten. Çevir hadi numarayı arabayı kaybedeceğiz yoksa."

"Tamam tamam. Dediğiniz gibi olsun!"

Öndeki arabanın arkasında yazan numarayı seçmeye çalışarak telefona yazıyordum. Araba o kadar uzaktaydı ki sayıları seçmekte çok zorlanıyordum. Sonunda son sayıyı da yazıp arama tuşuna bastım.

"Çalıyor."

herkes nefeslerini içinde tutmaya çalışırken telefon altı yedi kez çaldı ama açan olmadı. Benim bu hayattaki şansım da tam olarak böyleydi işte.

"Of ya bu fırsatı nasıl kaçırdık!"

"Kızlar ben yaptığım için olmadı kesin. Bilirsiniz ki-"

"Almira'nın en büyük şansı doğmuş olmaktı. Ezberledik artık kızım!"

"E doğru ama."

Kızlar bir süre daha çok güzel bir eğlenceyi kaçırdığımızdan yakındılar. Ben ise bu süre zarfında sessiz kalmayı seçtim. Kızlar bütün yol boyunca üzüldüklerini açıkça belli etmişlerdi. Sonunda mekana geldiğimiz de anca susmuşlardı. Bugün denemede kazandığımız yüksek sonuçlardan dolayı kutlama yapmak için bara gelmiştik.

Bütün gece sabahki numara olayını unutup deli gibi içmiş ve eğlenmiştik. Gecenin sonunda hiçbirimiz araba süremeyecek hale geldiğimizden taksiyle tek tek herkesi evine bıraktım ve kendi evime geçtim. Hızlıca odama gidip kendimi direkt yatağa attım. Üstümü değişecek gücüm olmadığundan yorganın altına girdim ve uyumaya çalıştım. Tam bu sırada telefonuma bildirim geldi. Kızlardan olduğunu düşünüp açtım ama değildi yabancı bir numaraydı. Hızla panelden mesaja baktım ve cevap vermek için uygulamaya girdim.

02:21

Bilinmeyen:
Aramışsınız, kimsiniz?

Ben:
Hatalıysam ara hattı mı?

Bilinmeyen:
Pardon hanımefendi ne diyorsunuz?

Anlamıyorum.

Ben: Diyorum ki hatalıysam ara demişsiniz.

Kalbimi çalıp kaçmakta büyük bir hata değil mi?

Bilinmeyen:
Sarhoş musunuz hanımefendi?

Ben:
A kadın olduğumu nereden bildiniz?

Bilinmeyen:
Size Whatsapptan mesaj atmak için kaydettim.

Hatalıysam Ara?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin