uyarılar;
smut , şiddet ve fazla kan var+ semetae
bilgilendirmeler bitmiştir iyi okumalar
jungkooktan
"jungkook biliyorsun sana güveniyorum" dedi gülerek patron hafif kıkırdayarak şöyle dedim . "biliyorum efendim" dedim başımı biraz eğerek " sana güvendiğim için sana bir görev vereceğim " "peki nedir bu görev patron?"
"bildiğin gibi İtalya'da bin sürü gangsta çeteleri var bize verilen görev kim v 'nin çetesinin bir görevini bozmak" tedirgin biz yüzle"ama efendim biliyorsun bu-" patron iç çekerek şöyle dedi "biliyorum sadece onunla bir araya bile gelmek istememeni ama unut geçmişini jungkook zaman ilerliyor , o yeni birini bulmuş olabilir ancak sen bunun için onları değil kendini işte o zaman gerçekten acı çekecek "
sakin bir ses tonuyla "teşekkürler efendim size güveniyorum ancak görevi tam olarak nasıl yapacağız?"
"ilk önce onların yönettiği bir boks şampiyonası var sen ve yeni ekibin oraya gideceksiniz "meraklı bir ses tonuyla şöyle dedim. "ben ve ekibim derken ?" "onlarla boks stadının önünde buluşucaksın ve onlarla yakın arkadaş rolü bir arkadaş grubu gibi takılıcaksın yani kimse belli etmek yok tamam mı?"patron jungkookun sırtını sıvazlayarak şöyle dedi "sana güveniyorum jungkook " "güveninizi boşa çıkarmayacağım patron "
jungkooktan
gelmiştim boks stadının önüne açıkçası boksör olmayı düşünmüştüm ama sonra dedim yok ben şiddete karşıyım kardeş sonrada ölümlerin olduğu ajancılık dünyasının kapısını kırarak zorla girdimboks standına baktığımda tanımadığım iki kişi boksör olanından öylece dikilip maçı başlamasını beklerken seyirci yerlerine baktığımda tanımadığım 3 kişi gördüm bana el sallıyorlardı yanları gitmeye çekindim, ya onlar değilse diye a, ama gittim işte yanlarına oturup şöyle dedim.
"siz o musunuz ? " üçü birden "evet o yuz " iki kız bir tane de erkek vardı iki kız yan yana oturmuştu ben oğlanın yanına geçtim şöyle dedim" pekala tanışalım ben jungkook "
yanımdaki erkek şöyle dedi"ben yeonjun " iki kızdan biride şöyle dedi "ben karina" dedi
neşeli bir sesleyanındaki kızsa " ben kim jisoo " "tanıma bittiğine göre boks maçı başlicak eğleniyormuş gibi yapın"
boks maçı başladı tüm ekip olarak heyecanlanmış gibi yaparak sahte tepkiler veriyorduk içeriye mekanın sahibi olan bir siyah girdi baş harfi "t" olan biri girdi yeonjun gülerek kollarımızı birbirine sardı.görmüş olmalı da bende onu bir yok sayim yoksa bütün plan uçup gitçek , sesice bütün ekibe söyle dedim . " mekanın sahibi olan adam geldi sakın çalıştırmayın beni tanıyor" üçü bir anda sesizce "nereden " dedi " orayı karıştırmayın bize doğru geliyor susun ve aramızda bir şeyler konuşuyormuş gibi yapalım" üçü de kafasını sallayarak bir şeyler konuşuyormuş gibi yaptılar bende sohbetlerine katıldım.
yazardan
tae jungkookun oturduğu koltuğun tam arkasındakine geçti ve gözlerini 2. reondu başlayan maçtan çekerek jungkooka dikti gözlerini , jungkook fark etmişti ancak şuan kimseye bakma sırası değil
içinden söyleyip asla o tarafa doğru bakmıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you do not know I am dying / taekook
Pertualangan"bir gangsta ve bir ajan aynı odada ?"