Ayrılıktan tam 1 gün sonra
1 şubat, 2025Normalden biraz fazla baygın hissediyordu kendini Yunjin. Yüzüne iki su vurdu, geçmedi. Kendini tokatladı, yine geçmedi.
"Hah.. Ayrılık acısı olmasın.." kendine sordu. Bi yandan onsuz geçirdiği ilk gün olduğu için seviniyordu.
Ayaklandı ve mutfağa doğru hafif adımlarla. Kendine kahvaltı yapacaktı. Dolaptan gerekli malzemeleri aldı ve başladı yapmaya. İştahı çok yoktu fakat bu halsizliğin açlıktan kaynaklandığına kendini ikna etmişti bile.
Sonunda krepleri pişirmişti. Yanındaki dolaptan bir tabak çıkardı ve krepleri dikkatlice yerleştirdi. Krepleri pişerken kendine küçük bir salata da yapmıştı. Ondan sonra bir adet bardak ve süt aldı, sofraya yerleşti.
Küçük lokmalarla koskoca krebini bitirdi Yujin. Sütünü de içtikten sonra kalktı ve başladı etrafı toplamaya. Biraz daha yavaş hareket ediyordu çünkü bugün pazardı.
İşi bitince mutfaktan çıktı ve ufak adımlarla tekrar yatak odasına geçti. Yemek yiyince geçmeyeceğini artık anlamıştı bu yüzden birazda olsa kafasını dinlendirmek için dışarı çıkacaktı.
Üstüne siyah şık bir mini dress ve altına siyah tozluklarını giydi. Elbiseyi geçen sene almasına rağmen çokta kötü durmuyordu onun üstünde.
Dağınık topuzunu bozdu ve onun yerine güzel bir at kuyruğu yaptı kendine. Yüzüne bir iki fondöten sürdü ve çıkış kapısına doğru yürüdü. Son bir kez daha kendine baktıktan sonra botlarını giydi ve asansörü çağırdı.
Apartmandan çıkar çıkmaz karşıdaki parka doğru yürümeye başladı. Her adımında dahada hızlanıyordu fakat arkasından kovalayan hiçbirşey yoktu. Güneş en tepedeydi, Yujin'in önünü görmesi git gide zorlaşıyordu. Karşıdan karşıya geçecekti arkasında bir ses duydu.
"Yujin Sunbae!"
Panikle arkasını döndü. Arkasındaki beden Leeseo'ya aitti.
"Korkuttun beni Leeseo." diye inledi biraz sert bir ses tonuyla. Leeseo gülerek karşıladı. "Ee? Neden beni durdurdun? " Leeseo boğazını temizledi ve konuşmaya başladı. "Ya biz arkadaşlarla öteki kafede sohbet falan ediyordukta yolda seni gördük biz sonra senide çağırmaya karar verdik." utangaç bir ses tonuyla söylendi. Yujin istemsizce öteki kafeye bir bakış attı ve sonra kafasını salladı. "Ah, olur tabiki gelirim."
Birlikte ters yöne döndüler ve hızlı adımlarla kafeye doğruldular.
"Oo Yujin hoşgeldin uzun zaman oldu görüşmeyeli." dedi Yoohyeon mutlu bir surat ifadesiyle. Diğerleride aynı şekilde söylendi. Yujin ise elinden geldiği kadar mutlu gözükmeye çalışarak bir iki kelime söylendi. Ardından ise boş sandalyelerden birine oturdu.
Diğer kızlar sohbete dalmışken Yujin ise yapacak hiçbirşeyi yokmuşcasına masaya bakıyordu. Zaten Leeseo'yu kırmamak için buradaydı. Fakat baştan reddetseydi onun çokta sikinde olacağını zannetmiyordu da.
Birden gürültü arasından bir ses işitti.
"Yujin, bugünde sana Mochi aldımı bari Wony?"
Kafasını masadan kaldırdı. Yujin birkaç hafta önce onlara Wonyoung'un her sabah ona mochi aldığını söylemişti. Şimdi Wonyoung ismini duymak bile onu sinirlendiriyordu ve bu cümle onun olmayan motivasyonunu iyice bok etmişti.
"-Yok hayır almadı işi varmış"
"-Aa ne garip"
"-Hıhı."
Dakikalar, saatler sonra Yujin hala aynı pozisyondaydı. Tam anlamıyla sıkılmıştı ve bir an önce bu ortamdan gitmek istiyordu. Masadaki kızların hepsini tanıyor ve seviyordu oysaki.
"Kızlar benim bir işim çıktı gitmem lazım. Hadi iyi eğlenceler size."
Diğer kızlar ona şaşkınlıkla bakıyordu fakat onları görmezden gelecek hızlıca kapıyı çarpıp dışarı çıktı.
Derin bir oh çekti kendi kendine. Aslında kızlar gerçekten iyi insanlardı fakat bugün onlarda bir sorun süzmüş gibiydi Yujin.
Şarkılar mırıldana mırıldana evin yolunu tuttu. Ta ki arkasında bir beden hissedene kadar. Çok tanıdık bir koku geliyordu arkasından fakat kokunun sahibini bulacak, kafasını çevirecek kadar zamanı yoktu. Omzundaki eller omzunu terkedip boynuna sarıldı, sonrada ağzına. Yavaş yavaş gözleri kapanmaya başladı.
YENI BİR FIC YENI BIR BEN
hic icime sinmedi ama gorcez bakalim sonraki bolumlerde nolcak
Olmayan edebiyat bilgimle birkac fic daha cıkarmayı planlıyorumm
Neyse hadi seviyorum sizi gitmem lazım cisim geldi 💋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
As Long As You Stay Here, Annyeongz
RomanceSevgilimden ayrıldığıma bin pişmanım. Toksik bir ilişkiden kurtulduğuna sevinen Yunjin ayrılıktan sonra başına gelecekleri bilmiyordu.