Six🔞

45 4 5
                                    

Önceki bölüm fazla kısaydı o yüzden bu bölümü elimden geldiği kadar uzatmaya çalıştım özür hediyesi olarak 😭😭

Yujin onla göz göze geldiği an ayağa kalktı ve ona titreyen vücuduyla yaklaştı. Wonyoung ise onu kenara sıkıştırmayı planlıyordu. Onu kollarından tutup kendine çektikten sonra ellerini boğazına dayadı ve onu arka duvara doğru ittirdi. Wonyoung ona sinirle gözlerini kenetlendi ve dudağından agresifçe öpmeye başladı. Yujin'in hiç beklemediği bir hareketti. Gözlerinden alevler sıçrıyordu resmen. Yujin ise karşılık veremeyecek kadar yorgun hissediyordu kendini. Bir süre sonra dudaklarını çekti Wonyoung. "Hassiktir düzgün yapsana! Senden kırk yılın başı birşey istemişiz şurada."

Boğazladığı bedenin çıplak kasıklarından tuttu ve boynuna küçük ama ateşli öpücükler kondurmaya başladı. Yujin hiç memnun değildi fakat kızardığı belli oluyordu. Kafasını geriye yaslamış sulu gözlerle onu izliyordu. Aynı bir vampir gibi kızın boynunu hırpaladıktan sonra elleri Yujin'in iç çamaşırına kaydı. Biraz oynaştıktan sonra orta ve yüzük parmağını birleştirdi ve sert bir şekilde ön deliğine soktu. Yujin'in vücudu o deliği içeride hisseder hissetmez gerildi. Ellerini Wonyoung'un boynuna doladı ve yavaşça inlemeye başladı. Bu durumdan keyif alan Wonyoung onun dudağını tekrardan kontrol altına aldı. Yujin'in alt dudağını sırıtan bir ifadeyle birkaç kere ısırdıktan sonra diliyle onun dilini kışkırtmaya başladı. Dilleri içeride savaş verirken vücutları barışı simgeliyordu resmen.

"Hassiktir deliğin beni çok güzel sardı.." diye mırıldandı Wonyoung Yujin'in ağzının içinde. Yujin tepki göstermedi. Yujin onunla sevişirken ondan garip bir alkol kokusu alıyordu bir yandanda. "Sadece birkaç saniyeliğine çıkmıştı odadan, alkol bu kadar hızlı etki yapmıyor ve ayrıca neye sinirlendi de şuan benden atıyor sinirini?"

Yeteri kadar ıslanmış iki parmağını hızlıca çıkardı Wonyoung. Kafasını ilk biraz uzaklaştırdı, sonra ise ellerini onun kasıklarından çekti ve yere çömeldi. Uzun lafın kısası dudaklarından koptuğu gibi onun göğüslerine yapıştı.

Sütyeni hemencecik yırttı ve diğerlerinden farklı kıldığı uçlarını iki dişinin arasına aldı. Wonyoung'un inlemeleri gittikçe dahada şiddetleniyor, günün sonunda en yüksek desibele çıkacağından şüphe ediyordu. Küçük küçük öpücüklerin ardında aradan dişler atıyordu. Akla gelebilecek her türlü cani işkenceyi yapmak istiyordu onun göğüs uçlarına.

Küçük dokunuşlarla Yujin'e kelebek hissi vermeye çalışıyordu resmen. Yujin ise otomatiğe bağlamış gibi saniye başı inliyordu. Köprücük kemiklerinden güç alarak yasladığı kafası ve yaşlarının kuruduğu o gözlerle.

Wonyoung kendini daha fazla tutamıyordu. "Dön arkanı." dedi şakayla ciddiyatı karıştırıp yeni bir duygu oluşturmuş gibi. Yujin ikiletmedi. Dediğini uyguladı. Wonyoung o arkasını döner dönmez tekrardan soktu parmaklarını deliğe fakat bu sefer sanki biri arkasından kovalıyormuş misali aceleci davranıyordu. Yujin ise bir an önce bitirmek istiyordu, onun ilkiydi ve çok bilgisi yoktu. "Seni boşaltmak istiyorum. " diye inledi Wonyoung bir yandan da diğer eliyle Yujin'in saçını çekiştiriyordu.

Wonyoung hissettiği an ani bir şekilde çekti ve fışkırmasını izledi. Yujin fışkırdığı gibi nefes nefese yere çöktü. "Beklediğimden kısa sürdü Yujin. Yoksa ben senin ilkin değil miyim?"

Wonyoung odadan tatmin olmuş bir şekilde çıktı ve kapıyı kilitledi. Yujin titreyen,yorgun bedeniyle yalnızdı.

Flashback
-"Yujin ben sana ayrılmalısın diyorum. O kız senin için tehlikeli."

-"Ama bana çok güzel davranıyor, ayrıca ben onu seviyorum."

-"Ah Yujin, ben sana kaç kere diyeceğim onunla ilkokuldan beri arkadaşım diye. Beni dinle.

-" Ama-"

-" Lafımı bölme. Onun kaç tane exi var biliyor musun? Sende onlardan biri olacaksın. Seninle işi bittiğinde senide bir kenara atacak.

Flashback end

Yujin yerdeki yırtılmış sütyen parçalarını aldı ve en çok üşüyen kısmına, beline dayadı. Bu soruyu düşünmenin tam vakti olduğuna inandırmıştı kendini. "Neden böyle birşey yaptı?" ondan böyle birşey yapmasını bekliyordu zaten, "Neden bu kadar ani oldu? Zaten buram buram alkol kokuyordu. "

Hatırladı Liz'in ona dediklerini. "Seninle işi bittiğinde senide kenara atacak."kendi kendine birkaç kere bu cümleyi tekrarladı Yujin. Gerçektende öyle olmuştu. Ondan artık daha fazla yararlanamayacağını anlamıştı ve günler geçtikçe dahada ters yapmaya başlamıştı.

Kendiyle başıboş paranoyaklar gibi konuşurken salondan sesler işitti Yujin.

Yey bitti
Nasıl olmus begendşnizmi?? Sirf bu bolumu yazmak icin sabahin korundr kalktim
Uzun zamandır smut yazmıyordum ya wöewdöw bu yuzden biraz kotu olmus olabilir
Size kısa geldiyse idc bence gayette uzun mis gibi 550 kelime óh
Neyse hadi sizi seviyorummm❤️❤️

As Long As You Stay Here, AnnyeongzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin