Son cümleyi duymamış gibi yaptı Yujin. Gerçekten onun böyle birisi olduğunu hiç düşünmemişti. "En azından bana bir karış battaniye verecek kadar vicdanlı.." diye teselli etmeye çalıştı kendini. O sırada Wonyoung kapıyı dışarıdan kilitliyordu. Burada tekrar kendisiyle yalnız kalmıştı. Fakat bu sefer bağlı değildi. Bunun için sevinirken bir yandan da ailesini, evini, arkadaşlarını düşünüyordu." Ben bunu haketmedim."
Birkaç dakika sonra eline battaniyeyi aldı ve usulca yere çömeldi. Kafasını battaniyeye gömdü ve ağlamaya başladı. Onunla tanıştığı güne bin pişmandı. Ağlaması her saniye daha fazla şiddetleniyordu fakat sessiz kalması lazımdı. Onun odasının üst katındaydı burası ve o odasında takılmayı çok severdi. Kafasını daha da gömdü. Tam anlamıyla deli gibi yaşlar akıyordu gözlerinden. Wonyoung'un verdiği kıyafetler yırtık ve çok ince olduğu için Yujin bu soğuk odada kat ve kat daha fazla üşüyordu.
Uzun bir süre o pozisyonda kaldıktan sonra kafasını sonunda kaldırdı. "Burada sonsuza kadar kalamam,değil mi?"diye geçirdi içinden. Çünkü buradaki ilk gününü doldurmak üzereydi.
Odayı iyice kurcalaması lazımdı. "İllaki bana yardım edebilecek birşey vardır!"diye teselli etti kendini. Ayağa kalktı ve merdivenlerin oraya doğru ilerledi. İlk kapıyı kontrol edecekti. Kapının kolunu kavradı ve bastırmaya çalıştı. Bir yandan da olabildiğince sessiz olmaya çalışıyordu.
Tüm gücüyle denemesine rağmen bir sonuç alamadı Yujin. Fakat hala kendine güveniyordu. Bu cehennemden kurtulmak için tek ihtiyacı olan şey kendine güvenmekti. Merdivenlerden indi ve merdivenlerin altındaki boşluk kısma doğru ilerledi. Şansına orada eski bir raf vardı. Üstündeki tozları elleriyle temizledikten sonra rafı gözden geçirmeye başladı.
Pek başarılı olmuş gibi değildi fakat en azından birşeyler bulmuştu. Üst raflardan birinde bir adet su bardağı ve kaşık, oranın birkaç raf altında da boş bira şişesi çıkarmıştı. "En azından kaşık biraz yardım eder.."diye söylendi. Ümidini azıcık yitirmişti fakat bu onun denemesine engel miydi değildi.
Kafasını çevirdiği an bu zamana kadar hiç farketmediği birşey farketti. "Havalandırma deliği!"diye söylendi ona doğru koşarak.Kaşığı yere bıraktı ve arkasındaki sandalyeyi havalandırma deliğini olduğu kısıma getirdi. Sonda yere bıraktığı kaşığı aldı ve kaşıkla beraber sandalyenin üstüne çıktı. Artık boyu az da olsa havalandırma deliğine yetiyordu. Kaşığın geniş kısmını boşluğa soktu ve kaşığı yavaşça çevirmeye başladı. Havalandırma deliği küçüktü fakat ortasındaki filtreyi üste doğru hareket ettirmeyi bir şekilde başarırsa vücudu deliğe sığabilirdi.
Yaklaşık beş dakikadır filtreyi hareket ettirmeye,genişletmeye çalışıyordu Yujin. Ta ki arkasından gelen agresif kapı açılma sesini duyana kadar.
BIR BÖLÜM DAHA BITTTTTITTTITITITII
NASILSINIZZZZZ UZUN ZAMANDIR YB ATMIYORDUM ÖZÜR DİLERİMM
Bugün sınav olduk sayıyal çok fena girdi
NEYSEEEE HADI GORUSURUZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
As Long As You Stay Here, Annyeongz
RomanceSevgilimden ayrıldığıma bin pişmanım. Toksik bir ilişkiden kurtulduğuna sevinen Yunjin ayrılıktan sonra başına gelecekleri bilmiyordu.