2 saat sonra saat 22.15
Açılan ışıkla uyandım. Ardından kafamı yataktan kaldırıp odaya kimin geldiğine baktım. Bakmaz olaydım Tae gelmiş. ( kusura bakma biasım). Neyse tekrar kafamı yastığa koydum. Ama Tae odada bir oraya bir buraya geziyordu. Birde yetmezmiş gibi ayaklarını yere sürterek yürüyordu en nefret ettiğim şey.
Yn: Ayaklarını sürtme artık
Tae: neden
Allah'ım ben bu çocuğu nasıl bias olarak seçmişim yaa
Yn: Nefret ediyorum çünkü
Tae: Tamam o zaman
Ardından daha fazla yapmaya başladı. Bu çocuk yetti artık.
Yn: Ya yapmasana
O kadar çok sesli bağırmıştımki Jhope oppa odaya gelmişti.
Jhope: Yn noldu
Yn: Tae ayaklarını yere sürterek yürüyor
Jhope: Tae
Tae: offf tmm hyung
Yn: Sağol oppa
Jhope: Bişey deyil iyi geceler küçüğüm
Yn: Sanada oppa
Jhope: iyi geceler Tae
Tae: Sanada hyung
Sabah 08.30
Yüzüme gelen ışık ile uyandım. Heyecanlıyım çünkü bugün çıkışım açıklanacak. Ardından banyoda işlerimi halledip çıktım ve üzerimi değiştirdim.
Aşağı indim ve Jhope oppa ile Jin oppakahvaltı hazırlıyorlardı.
Yn: Günaydın Jhope oppa Günaydın Jin oppa yardım edilecek bir şey vardı mı
Jhope: Günaydın küçüğüm yok biz hallettik sen diğerlerini uyandır.
Yn: Tamam
Diğerlerini zor zahmet bağıra çağıra uyandırdım ve aşağı indim. Ben indiğimde Rm ,Jin, Jhope ve Suga oppa sofraya oturmuşlardı. Ardından Diğerleride geldiler ve kahvaltı yaptık. Ardından Jhope oppaya yardım ettim ve hepimiz hazırlanıp evden çıktık. Kapının önünde uzun bir limuzin vardı. Ona bindik ve doğru şirkete gittik.
2 saat sonra
Eve gelmiştik ve üyeler salonda bende odamda oturuyordum. Ardından telefonum çaldı.
Yn: Teyze nasılsın
T: iyimi sen nasılsın, sana bişey yapıyorlar mı
Y: yok teyze gayet iyiyim
T: Tamam çok özledim seni bir gün yanıma gel olurmu
Y: Tamam teyze
T: Neyse ben kapatıyorum senin işin vardır görüşürüz balım
Y: Görüşürüz teyzem~ Akşam ~
Yemek yemiştik ve odamda oturuyordum. Ardından aşağı su almaya indim ve ( Yazardan not: keşke inmeseydin ). Bir anda üyeler bağırmaya başladı.
Rm: bide buraya gelmiş yüzsüz
Jhope: senden beklemezdimNe olmuştu bende ne beklemiyorlardı. Ne yapmıştım ben.
~To be continued
Nasıl olmuş sizce neyse yeni bölümde görüşmek üzere bayyy 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstenmeyen Üye THV
Romance16.12.2023 En sevdiği grup olan Bts'e yeni üye olarak katılan ve hem üyeler hemde fanlar tarafından nefret edilen ve dışlanan Lee Yn Yn'den en çok nefret eden ama ilerde sevgilisi olucak Kim Taehyung ile aynı odada kalıyordu.