《 Dönüşü olmayan tatil 》

145 10 1
                                    

Evet çilekli keklerim nasılsınız ben iyiyim neyse çok geçmeden yeni bölüme geçelim.

İnsanlar bu hayatta nefret ettiği birini sever mi yada ondan hoşlanır? Hayat bu bazen üzer bazen mutlu eder. Bu hikayede olduğu gibi Tae başta Yn'den nefret ediyordu ama sonradan ona aşık oldu bakalım Yn Tae'den hoşlanıyor mu?

      Tae'den

Üyelerle biraz konuştuktan sonra yukarı odama çıktım. Yn yine bir melek gibi uyuyordu. Yanına gidip yatağının kenarına oturdum ve siyah saçlarını okşamaya başladım. Yumuşacıktı o siyah saçları. Ardından eğilip alnına bir öpücük kondurdum.

T: Je t'aime
( seni seviyorum)

Ardından kalkıp yatağıma yattım.

                            Sabah

  Yn'den

Sabah alarm ile uyandım ve hemen hazırladım ama hiç birşey yapasım yoktu. Ardından telefonumu aldım ve kulaklıklarımı takıp evden çıktım. Ardından you never know dinleyerek şirkete yürümeye başladım.
Şirkete vardım ve pratik odasına gittim ve dans çalışmaya başladım.

Tae'den

Uyandım ve Yn'ye baktım ama yoktu sanırım erken gitmiş. Neyse hazırlanıp aşağı indim. Jin ve Jhope hyung kahvaltı hazırlıyorlardı.

T: Günaydın hyunglar
Jh: Günaydın tae
J: Günaydın
T: Size kolay gelsin ben diğerlerini uyandırayım.
Jh: Tamam

Yukarı çıktım ve ilk Rm ve Jhope hyungun odasına gittim. Kapıyı çaldım ve içeriden gel sesi geldi.

T: Günaydın hyung
R: Günaydın Tae
T: Bişey bulabildin mi hyung
R: sanırım evet baksana haberi yayan hesap bu ama fotoğraflara bakarsak yalan olduğu ortaya çıkıyor.
T: Bu harika bir haber
R: Evet
T: PD ilede konuşalım ve sonra yalan haber olduğunu yayarız.
R: Tamam o zaman
T: ha bu arada Jhope hyung kahvaltıya çağırıyor.
R: Tamam geliyorum
T: Tamam

Dedim ve odadan çıktım.

   ~Şirkette

Şirkete gelince PD'nin yanına gittik. Kapıyı çaldım ve içeriden gel deyince içeriye girdik.

Pd: Merhaba çocuklar Yn nerede
Rm: merhaba PD bizde aslında bu konu için gelmiştik.
Pd: sizi dinliyorum
Rm: sizinde bildiğiniz üzere 1 hafta önce Yn'ye yalan haberler yapılıp yayıldı.
Pd: Evet
Rm: Bizde dün bir araştırma yaptık ve bu haberleri yapan kişinin aslında bir anti olduğunu ve Yn'ye Shop yaptığına kanıtlar bulduk.
Pd: kanıtlara bakabilir miyim
Rm: tabi

Kanıtlara baktı.

Pd: Tamam o zaman bunları benim bilgisayarıma gönder bizde bunları derleyip bir haber yapalım.
Rm: Tamam efendim

Yn'den

Geldiğimden beri pratik yapıyordum ve çok yorulmuşumtum. Ardından biraz dinlenmeye karar verdim ve dışarıya çıktım. Hızlıca han nehrine doğru yürümeye başladım. Küçükken hep annemlerle buraya piknik yapmaya gelirdik. Ben ve ablam burdaki balıklara yem verirken annemlerde piknik yapacağınız yere kurulurlardı. Çok özlemiştim onları. Ardından gözümden bir damla yaş aktı. Karar vermiştim artık bir tatile çıkacaktım. Hemde dönüşü olmayan bir tatile. Sadece teyzemle ve kızlarla vedalaşmam lazımdı. Ardından kalkıp biraz yürümeye başladım. Ve bir mağazaya girip birşeyler almaya karar verdim böylece sevdiklerimi gitmeden önce bir hediye verebilirdim. Hepsine özenle harika hediyeler seçtim.

İstenmeyen Üye THV Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin